سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

خواص و طريقه مصرف سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز
سبوس برنج دكتر بيزبراي لاغري و كاهش وزن افراد مناسب است . سبوس برنج دكتر بيز از اين جهت خواهان زيادي به خصوص در ميان بانوان دارد .

فوايد و خواص سبوس برنج دكتر بيز

 

سبوس برنج دكتر بيز در واقع لايه ي دوم برنج به شمار مي آيد و ارزش غذايي زيادي دارد. اين سبوس با ارزش از گذشته تاكنون نقش مهمي در طب سنتي داشته است و براي درمان بسياري از بيماري ها و كمبود ويتامين هاي بدن تجويز مي شود. به طور تقريبي مي توان گفت كه 90درصد از خاصيت دانه هاي برنج در اين لايه سبوس برنج است .

سبوس برنج دكتر بيز
سبوس در اصل يك لايه ظريف و لايه ي بالايي دانه برنج است كه بعد از توليد و فرآوري برنج، از آن جدا مي شود. سبوس لايه دوم برنج است. لايه اول برنج جنس محكمي دارد و زمخت است، مي توان گفت كه هيچ ارزشي از نظر غذايي ندارد.

سبوس در بين عموم از ارزش بالايي برخوردار است و به لايه ي بالايي برنج شناخته مي شود. از فوايد سبوس برنج دكتر بيز، مي توان گفت كه اين سبوس داراي مقدار زيادي فيبر، اسيد هاي چرب لازم، مقدار ضروري از پروتئين ها و مواد نشاسته اي و همچنين مواد معدني مي باشد .

از ديگر خاصيت سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز، ويتامين هاي اين سبوس است كه شامل : ويتامين هاي ب1، ب2، ب12، ب6، آهن، مس، پتاسيم، كلسيم و ديگر ويتامين هاي لازم و مفيد براي بدن است. لازم به ذكر است كه وجود آنتي اكسيدان ها، از خواص درماني سبوس برنج دكتر بيز است كه سلامتي بدن و جسم ما انسان ها را تضمين مي كند.

 

خواص سبوس برنج دكتر بيز

از خواص سبوس برنج دكتر بيز، تاثير در لاغري و تناسب اندام است. در توضيح اين مورد مي توان گفت كه سبوس برنج به دليل داشتن فيبر هاي رژيمي فراوان، تاثير شاياني در كاهش وزن و كم شدن اشتهاي فرد مي شود و از خوردن بي رويه فرد مصرف كننده ممانعت مي كند .

خواص مصرف سبوس برنج دكتر بيز

طريقه مصرف سبوس برنج دكتر بيز براي تاثير بهتر آن در لاغري اين است كه 10گرم از سبوس را در يك ليوان آب و يا هر نوشيدني كه از آن لذت مي بريد، بريزيد و تركيب آن را ميل كنيد. روش ديگر طريقه مصرف سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز اين است كه يك قاشق غذاخوري از سبوس را در يك ظرف ماست بريزيد و به مدت 1ساعت قبل از نهار و شام ميل كنيد.

از ديگر خواص سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز اين است كه در زيبايي و جوان شدن صورت تاثير به سزايي دارد. سبوس به دليل داشتن نشاسته فراوان باعث چاقي صورت و خوش فرم شدن گونه ها مي شود، كه اين تغيير باعث باز شدن رنگ پوست صورت و رفع چين و چروك هاي زودرس در چهره فرد مي شود و اين چين و چروك ها را ازبين مي برد.

زمان مصرف سبوس دكتر بيز

خواص ديگر سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز

از ديگر خواص سبوس برنج شركت بيز، مي توانيم به پيشگيري و بهبود سنگ كليه اشاره كنيم. در طب سنتي كشور ژاپن و شرق آسيا، سبوس برنج به عنوان درمان كننده سنگ كليه استفاده مي شود. از خاصيت سبوس برنج دكتر بيز، مملو بودن از اسيد فيتيك است كه اين اسيد در كاهش جذب كلسيم از روده موثر است.

 

از مبتلا شدن افراد به سنگ كليه جلوگيري مي كند. به كساني كه سنگ كليه دارند و يا كليه هاي آن ها سنگ ساز است و در معرض اين بيماري هستند پيشنهاد مي شود كه 10گرم از سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز را استفاده كنند كه زمان مصرف سبوس برنج دكتر بيز براي اين افراد 2 بار در روز در طي مدت زمان 3 تا 5 سال مي باشد .

داشتن پوستي صاف و شاداب و با طراوت، از ديگر خواص سبوس برنج قهوه اي بيز است. وجود ويتامين اي و آنتي اكسيدان در سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز عامل مرطوب بودن و درخشيدن پوست است و به آبرساني پوست كمك مي كند. از خواص سبوس برنج بيز مي توان به ويتامين هاي مفيد فراوان آن اشاره كرد كه مي تواند پوست را پاكسازي كرده و لكه هاي آن را نابود كند .

اگر روند مصرف سبوس برنج را ادامه دهيد شاهد داشتن پوستي صاف و سفيد و شاداب خواهيد بود .

خواص سبوس برنج قهوه اي بيز

تقويت حافظه و بهبود مغز از ديگر فوايد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز مي باشد به دليل وجود ويتامين هاي منگنز، ب5، ب6 از مبتلاشدن به فراموشي و آلزايمر جلوگيري مي كند و باعث تقويت مغز و حافظه مي شود .

خواص سبوس برنج قهوه اي بيز

افرادي كه ديابت و قندخون دارند مصرف سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز بسيار پيشنهاد مي شود چراكه ديگر فوايد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيزكنترل كردن قندخون است .

طريقه ي مصرف سبوس برنج دكتر بيز

زماني كه برنج را روي شعله گذاشتيد تا جوش بخورد، كمي از اين سبوس را به آن اضافه كنيد با اين كار طعم خوبي به برنج مي دهيد. هنگام جوشيدن انواع خورشت هايي كه درست مي كنيد كمي سبوس براي غليظ شدن آن بريزيد. مي توانيد آن را با ماست، شير، قهوه و كاپوچينو و . . تركيب كرده و ميل كنيد .

تصوير5

سبوس را با هر نوشيدني كه دلخواه شما است مخلوط كنيد و در طي روز 3 تا5 ليوان ميل كنيد .

سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز
سبوس برنج قهوه اي به پوست برنج كه پس از شلتوك قرار دارد سبوس برنج مي گويند. سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز يك منبع غني از پروتئين ها، ويتامين ها، فيبرها، و آنتي اكسيدان ها بوده و خواص و فوايد سلامتي متعددي دارد.
بخش اعظم ارزش غذايي برنج در جوانه و سبوس آن نهفته است كه طي فرايند آسياب دور ريخته مي شود. سبوس لايه بيروني آندوسپرم برنج محسوب مي شود.

زماني كه سبوس برنج در طول فرايند آسياب بعنوان محصول فرعي بدست مي آيد بر خلاف باور عموم ميتواند اكسيد شود. در اين صورت تلخ شده و خواص خود را از دست ميدهد اما در شركت توليد كننده اين محصول با يك روش فن آوري جديد جلوي اكسيداسيون محصول گرفته ميشود.

قرار دادن سبوس برنج در سبد غذايي روزانه مناسب براي درمان مشكلاتي مثل ديابت، چربي و اضافه وزن، ريزش مو و حتي يبوست مي باشد.

تفاوت اين سبوس با سبوسهاي موجود در اين است كه اين سبوس جهت استفاده بهينه از تمام ويتامين هاي موجود در آن به پايداري رسيده است و سپس عمليات بسته بندي به صورت ساشه كاملاً بهداشتي صورت گرفته است.

جالب است بدانيد كه خواص سبوس برنج بيشتر از خود برنج مي باشد، در كل غلاتي كه سبوس دارند و سبوس آنها از آن جدا ميشود بخشي از ويتامين ها و پروتئين ها مهم خود را از دست ميدهند ، بنابراين بهترين كار اين است كه سبوس آنها به طور جداگانه تهيه شود و در كنار آن استفاده شود تا از تمامي خواص آن بهره مند شويم.

بهترين روش مصرف :
در زمان جوش خوردن برنج به ازاي هر نفر يك ساشه يا به مقدار مورد نياز سبوس برنج اضافه شده تا ضعف برنج را جبران كند در زمان جوش خوردن انواع خورشت جهت لعابدار شدن نيز ميتوان به ازاي هر نفر يك ساشه سبوس برنج اضافه نماييد تا با اضافه كردن به ماست ، شير داغ ، قهوه و نسكافه نيز ميتوانيد ميل نماييد.
عطر و طعم : با اضافه كردن سبوس برنج ميتوانيد عطر و طعم فوق العاده به برنجتان ببخشيد همچنين از اين روش مي توانيد براي پخت برنج خارجي نيز استفاده كرده تا از طعم برنج ايراني لذت ببريد.

طريقه مصرف سبوس برنج براي لاغري و كاهش وزن
يك قاشق غذاخوري سبوس برنج را ده دقيقه قبل از صبحانه درون ليوان بريزيد و با شير مخلوط كرده و ميل كنيد، اين كار سبب افزايش شور و نشاط شما در صبح و آغاز روز خواهد شد.

يك قاشق غذا خوري سبوس برنج را درون يك كاسه ماست بريزيد و مخلوط كنيد ده دقيقه قبل از صرف ناهار و شام ميل كنيد.اين كار سبب چربي سوزي و لاغري و اندامي دلخواه خواهد شد.

يك قاشق چاي خوري سبوس برنج را در يك ليوان آب ميوه يا يك ليوان آب بريزيد و بنوشيد.

نكات مصرف:
در صورت مصرف سبوس برنج به صورت روزانه بين 3 تا 6 ليوان آب و مايعات ميل كنيد.

تفاوت سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز با سبوسهاي بازاري و عطاري
سبوسهاي بازاري فراوري نشده و به پايداري نرسيده‌اند و فقط ۲۴ ساعت طول عمر دارند و بعد از آن تبديل به پوشال برنج ميشوند .

سبوسهاي بازار از ۷۵% سبوس لايه اول كه به شدت سمي هستند (بخاطر آفتكش‌ها) و فقط ۲۵% لايه دوم كه در بالا عرض شد فقط ۲۴ ساعت زمان براي مصرف دارند و با خريد و مصرف آنها عملا دردي كه درمان نميشود بلكه دردي اضافه ميشود .

سبوسهاي فراوري و پايدار شده‌ي دكتر بيز
همانطور كه از اسم اين سبوسها مشخص است اين سبوس با پيشرفته ترين دستگاه‌ها فراوري شده و به پايداري رسيده .

فراوري :

جداسازي لايه‌ي اول از دوم
پاكسازي كامل از سموم

پايداري :

بالا بردن زمان ماندگاري سبوس با استفاده از پيشرفته ترين دستگاه‌هاي موجود در دنيا .

تنها و تنها دو كارخانه در دنيا ميتوانند سبوس برنج را فراوري كنند كه يكي از آنها در امريكا و ديگري در ايران و در انحصار كمپاني بازاريابان ايرانيان زمين با برند بيز است.

مزاياي منحصر به فرد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز
• درمان موثر ديابت ، كاهش وزن ، درمان موثر ريزش مو
• سرشار از ويتامين هاي گروه B5
• ويتامين ب 6: تقويت رشد مو جلوگيري از ريزش و سفيدي مو
• نياسين : تقويت عملكرد كبد و قلب به واسطه ي كاهش تري گليسريد و كلسترول خون
• تيامين : بهبود عملكرد سيستم عصبي بدن سبوس را قهرمان شادي براي تقويت قواي جنسي بسيار مفيد است.
• فيبر: درمان يبوست پاكسازي روده كاهش كلسترول خون و با احساسي سيري به موقع اشخاص چاق را سريع لاغر ميكند .
• پانتوتنيك اسيد : بهبود سيستم تنفسي آنتي آلرژيك بوده و به توازن قند خون كمك مي كند .
• ويتامين E : خاصيت آنتي اكسيداني قوي آن خاصيت ضد چروكيدگي پوست

توضيحات
سبوس به پوسته ي غلات گفته ميشود كه يكي از ارزشمند ترين فرآورده هاي غلات ميباشد كه سرشار از ويتامينهاي مورد نياز بدن از جمله تمامي ويتامين هاي گروه B بوده كه مصرف و قرار دادن آن در رژيم غذايي همواره از طرف متخصصين تغذيه توصيه شده است. نكته ي مهمي كه بسياري از افراد راجع به سبوس نميدانند اين است كه سبوس اگر تا مدت زمان كوتاهي بعد از فرآوري شدن مصرف نشود بسياري از خواص خود را از دست ميدهد و مصرف آن هيچ فايده اي نخواهد داشت. از طرفي هر دانه ي غلات از دولايه پوسته تشكيل شده است كه لايه ي اول آنها را نبايد مصرف كرد چراكه سموم و مواد شيميايي كه موقع كاشت و نگهداري غلات به آنها ميزنند همگي در لايه ي اول آنها انباشته ميشود و درواقع اين لايه ي دوم غلات است كه ارزش غذايي و مصرفي دارد. اما سبوس برنج قهوه اي تهيه شده از لايه ي دوم دكتر بيز علاوه بر اينكه از لايه ي دوم برنج قهوه اي تهيه شده است با ساير سبوسهاي موجود در بازار نيز بسيار متفاوت است چراكه در اين محصول، سبوس جهت استفاده بهينه از تمام ويتامينهاي موجود در آن به پايداري رسيده است و سپس عمليات بسته بندي به صورت ساشه اي صورت گرفته است كه هر فرد متناسب با نياز خود ميتواند بعد از باز كردن اين ساشه ها سبوس را مصرف كرده و از تمامي خواص آن بهره ببرد. سبوس برنج قهوه اي و ساير محصولات دكتر بيز، با كيفيت صادراتي و داراي گواهينامه هاي معتبر از مراجع ذيصلاح داخلي و حتي بين المللي هستند كه نشانه كيفيت آنهاست و تنها محصولات گانودرماي داراي مجوز در ايران مي باشند.

برنج قهوه اي چيست ؟
دانه ي كامل برنج چندين لايه دارد كه اگر فقط لايه ي بيروني آن را جدا كنيم آنچه كه به دست مي آوريم برنج قهوه اي نام دارد. اين ماده ي خوراكي جزو غلات سبوس داري است كه علاوه بر اينكه تمامي مواد مغذي خود را حفظ كرده، از برنج سفيد هم عطر و طعم بهتري دارد و خوش خوراك تر هم هست. نكته ي مهم ديگر در رابطه با برنج قهوه اي اين است كه سبوس آن در ميان ساير سبوسهاي غلات مختلف يكي از كاملترين و مغذي ترين سبوسها به شمار مي آيد.

خواص سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز
اين محصول حاوي املاح معدني آهن و منگنز، فيبر و ويتامين هاي گروه B از جمله A – E – B1 – B2 – B5 – B6 بوده كه از مهمترين خواص آن بهبود عملكرد سيستم قلب و عروق، دستگاه گوارش، مغز و سيستم عصبي ميباشد. وجود ويتامينهاي گروه B كه باعث افزايش متابوليسم بدن، رشد و تقسيم سلولها ميشود به همراه آنتي اكسيدانهاي فراوان در سبوس برنج قهوه اي ميتواند بر روي طيف وسيعي از بيماري ها از جمله فشار خون بالا، كلسترول، استرس، افسردگي، يبوست، بهبود عملكرد دستگاه عصبي، بهبود عملكرد سيستم ايمني بدن، تقويت و جلوگيري از ريزش مو، ناراحتي هاي پوستي و لاغري تاثيرات بسيار مثبتي بگذارد.

 

https://aryokala.ir/how-to-use-rice-bran/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۵۳:۳۴ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی