سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

فروش سبوس برنج قهوه اي با قيمت مناسب

 

يكي از منحصر به فرد ترين محصولات توليد شده در شركت بيز سبوس برنج قهوه اي مي باشد كه در حال حاضر فروش اين محصول از طريق فروشگاه دمنوش هاي لاغري آغاز شده است. توجه داشته باشيد از آنجايي كه سبوس برنج قهوه اي خواص بسيار زيادي دارد مشاهده مي شود كه امروزه استفاده از آن توسط افراد زيادي رواج پيدا كرده است و اگر شما هم تمايل داريد با مشخصات و تاثيرات سبوس برنج قهوه اي بيشتر آشنا شويد بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشيد. به طور كلي سبوس برنج، غلاتي بسيار غني محسوب مي شود كه توسط شركت هاي زيادي توليد مي شود، اما همه اين برندها كيفيت مطلوب را نداشته بلكه يكي از باكيفيت ترين محصولات موجود، توليد شده در شركت بيز است. علاوه بر كيفيت سبوس برنج قهوه ايي دكتر بيز قيمت مناسبي دارد.

 

سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز و خاصيت لاغر كنندگي آن

سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز، تاثير فوق العاده اي بر كاهش وزن دارد. با مصرف روزانه سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز قبل از غذا، ميزان اشتها كاهش مي يابد.

سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز و خاصيت لاغر كنندگي آن

 

سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز، يكي از بهترين و پرفروش ترين محصولات اين شركت مي باشد. چرا كه با عرضه اين محصول شما مي توانيد ويتامين ها و پروتئين هاي از دست رفته برنج را در زمان كندن پوست آن، جبران كنيد و از آنها بهره مند شويد. سبوس برنج دكتر بيز و لاغري به كمك آن، سبب شده است كه فروش اين محصول به شدت مورد توجه قرار گيرد.
سبوس برنج قهوه ايي دكتر بيز

سبوس برنج، جزو آن دسته از محصولاتي است كه نمي توانيد آن را به صورت طبيعي تهيه و مصرف كنيد بلكه براي استفاده از آن بايد به صورت جداگانه آن را تهيه كنيد. حتما تاكنون بارها شنيده ايد كه بخش قابل توجهي از خواص و مواد مغذي گياهان در پوست آنها وجود دارد و با دور ريختن پوست گياهان، خواص آن را تا حد بسيار زيادي كاهش مي دهيد. مصرف برنج نيز به اين صورت بوده و خيلي ها با دور ريختن پوست برنج كه بعد از شلتوك قرار دارد، خود را از مواد مغذي سبوس برنج محروم مي كنند.

از اين رو شركت دكتر بيز بار ديگر با اقدامي كاملا مناسب سعي كرده است تا سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز را در بسته بندي هاي كاملا بهداشتي وارد رژيم غذايي روزانه شما كند. پودر سبوس برنج دكتر بيز به منظور استفاده از تمام ويتامين هاي موجود در آن كاملا به پايداري رسيده و بعد از آن عمليات بسته بندي به شكل ساشه بر روي آن انجام گرفته است. لازم است بگوييم كه فوايد سبوس برنج دكتر بيز از خود برنج بيشتر بوده و با جداسازي آن ميزان قابل توجهي از ويتامين ها و پروتئين هاي موجود در برنج از بين مي رود. از اين رو خريد و مصرف سبوس برنج دكتر بيز، بهترين راه براي جبران ويتامين هاي از دست رفته مي باشد.

(تصوير ۱)
طريقه استفاده سبوس برنج دكتر بيز

سبوس برنج را هم مي توانيد در زمان جوش خوردن برنج و هم در زمان جوش خوردن انواع خورش به منظور لعاب دار كردن آنها، مورد استفاده قرار دهيد. به اين صورت كه در زمان جوش خوردن به ازاي هر نفر يك ساشه سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز به آنها اضافه كنيد. اضافه كردن سبوس برنج دكتر بيز به غذا عطر و طعم بسيار دلپذيري به آن مي دهد. علاوه بر اين، استفاده از سبوس برنج دكتر به برنج خارجي باعث مي شود كه آن برنج از طعم برنج ايراني برخوردار شود.

(تصوير ۲)
سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز براي لاغري

لاغري با سبوس برنج دكتر بيز، يكي از مهمترين خواص و دلايل خريد اين محصول مي باشد. اگر قصد داريد كه سبوس برنج دكتر بيز را براي لاغري و كاهش وزن مصرف كنيد، طريقه مصرف آن به منظور اثرگذاري بر كاهش وزن به صورت زير مي باشد:

· در وعده صبحانه: اگر ۱۰ دقيقه قبل از صبحانه، مقداري از سبوس برنج را با يك ليوان شير مخلوط كرده و ميل كنيد، باعث مي شود كه اشتهاي شما در طول روز كاهش پيدا كند و انرژي بيشتري داشته باشيد.

· در وعده ناهار و شام: مخلوط كردن سبوس برنج دكتر بيز با ماست و مصرف آن ۱۰ دقيقه قبل از صرف وعده ناهار و شام، اشتهاي شما را كم كرده و ميزان سوخت و ساز بدن را نيز افزايش مي دهد.

علاوه بر لاغري و كاهش وزن، درمان ديابت، ريزش مو، جلوگيري از يبوست و جلوگيري از چين و چروك پوست از ديگر خواص سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز مي باشد. سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز قيمت مناسب و مقرون به صرفه اي دارد به طوري كه هر كس مي تواند آن را خريداري و از خواص بي نظير آن بهره مند شود.

 

سبوس برنج چيست؟

شايد بسياري از شما هم شنيده باشيد كه در حال حاضر استفاده از سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز بسيار رواج پيدا كرده است. حال قبل از اينكه در خصوص خواص منحصر به فرد اين محصول اطلاعاتي به دست آوريد و ببينيد كه سبوس برنج قهوه اي چه فايده اي دارد، بهتر است ابتدا سبوس برنج را بشناسيد. به طور كلي بايد بدانيد پودر سبوس برنج قهوه اي از لايه هاي سخت خارجي دانه برنج قهوه اي كه شامل الورن تركيبي و پوسته مي شود، است. اين محصول از ضروري ترين بخش برنج به شمار رفته كه به عنوان يك محصول جانبي تصفيه شده توليد مي شود و در بازار ارائه مي گردد، زيرا هنگامي كه برنج از پوست آن جدا شده بخش زيادي از ارزش غذايي خود را از دست داده بنابراين پيشنهاد مي ‌شود براي رعايت رژيم غذايي سالم تر حتما از پودر سبوس برنج قهوه اي بيز در غذاهاي خود استفاده كنيد.

 

 

فروشگاه پرشين خريد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۵۷:۴۲ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی