سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

ويتامين هاي موجود در سبوس برنج گانودرما

به طور كلي در خصوص ويتامين هاي موجود در سبوس برنج قهوه اي بايد توجه داشته باشيد كه اين محصول داراي ويتامين هاي B6 بوده كه منجر به تقويت مو و جلوگيري از ريزش و سفيدي مو مي شود. ويتامين E موجود در آن نيز خاصيت آنتي اكسيداني داشته و در لايه چربي ديواره سلول قرار گرفته و همچنين خواص بي نظير ضد پيري و ضد چروك پوست را به همراه دارد. پانوتونيك اسيد موجود در سبوس برنج نيز منجر به بهبود سيستم تنفسي مي گردد از اين رو اگر شما جزء افرادي هستيد كه در اين زمينه نيز با مشكلاتي دست و پنجه نرم مي كنيد پيشنهاد مي شود به فكر تهيه سبوس برنج باشد. از ديگر ويتامين ‌هاي سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز مي توان به ويتامين هاي B1، ويتامين هاي B2، ويتامين ‌هاي B5، آهن، منيزيم، فسفر، پتاسيم، روي، منگنز، مس، اسيدهاي چرب ضروري و سلنيوم اشاره نمود.

تصوير ۱۴

 

پروتئين موجود در سبوس برنج قهوه اي گانودرما

سبوس برنج گانودرما كه محصول فرعي كشاورزي مي باشد به گونه‌ اي بوده كه پروتئين موجود در آن حدود ۵۱ درصد بوده و ۷۳ درصد از آن به صورت محلول در آب مي باشد. از آنجايي كه اين محصول خاص و منحصر به فردي به عنوان ماده ضد آلرژي و ضد سرطان است امروزه از آن به عنوان پروتئين برتر غلات يافت مي شود. پروتئين موجود در اين ماده نسبت به ديگر پروتئين ها ماده مغذي برتر شناخته شده. تحقيقات انجام شده نشان مي دهد كه تنها واكنش هاي نامطلوب به كوچكي نسبت به پروتئين اين مواد غذايي مشاهده مي شود. پروتئين موجود در سبوس برنج داراي اسيد آمينه هاي مهم بودن كه در تغذيه تمامي افراد مورد نياز است. همچنين مي‌ توانند آن را برطرف كنند از اين رو طبيعتا استفاده از اين محصول مي تواند براي همه افراد مناسب و حتي ضروري باشد.

تصوير ۱۵

 

خريد سبوس برنج گانودرما

حال با توجه به آنچه در خصوص خواص منحصر به فرد سبوس ‌برنج گانودرما گفته شد سوالي كه براي بسياري از افراد پيش مي‌ آيد اين است كه سبوس برنج قهوه اي از كجا تهيه كنيم، توجه داشته باشيد در حال حاضر گانودرما سبوس برنج قهوه اي از محصولاتي است كه در فروشگاه دمنوش هاي لاغري ارائه مي شود و امكان خريد ارزان و قيمت مناسب آن براي شما به وجود آمده است به طوري كه بايد بدانيد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز قيمت باور نكردني و بسيار مناسبي در اين فروشگاه داشته در حالي كه از كيفيت مطلوبي برخوردار است. لازم به ذكر است كه بدانيد سبوس برنج قهوه اي خريد و فروش شده در اين فروشگاه داراي تمامي استانداردهاي لازم است و از آنجايي كه قيمت سبوس برنج گانودرما در اين فروشگاه به صرفه مي باشد هر روزه به مشتريان اين محصول اضافه مي شود.

تصوير ۱۶

 

قيمت سبوس برنج دكتر بيز

شايد در بسياري از موارد شما مشاهده كنيد كه قيمت پودر سبوس برنج قهوه اي در بازار بسيار نامعقول است زيرا به طور كلي سبوس برنج قهوه‌اي محصولي است كه به وفور يافت مي شود اما اگر هنگامي كه با سوال سبوس برنج قهوه اي از كجا بخرم روبرو شديد و به اين نتيجه رسيديد كه اين محصول را از فروشگاه دمنوش هاي لاغري تهيه كنيد مطمئن باشيد محصولي كه از اين فروشگاه خريداري خواهيد كرد غلاتي كاملا مناسب بوده و نسبت به ساير محصولات بازار از كيفيت بسيار بالاتري برخوردار مي باشد. از اين رو اگر قيمت سبوس برنج قهوه اي بيز در فروشگاه دمنوش هاي لاغري نسبت به ديگر برندهاي سبوس برنج بيشتر باشد تنها كافي است يك بار اين محصول را انتخاب كنيد تا از كيفيت و مرغوبيت آن مطمئن شويد. البته توجه داشته باشيد با وجود از ميان برداشتن دلالان قيمت سبوس برنج قهواي دكتر بيز در اين فروشگاه واقعاً مقرون به صرفه مي باشد. در واقع قيمت سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز به نرخ نمايندگي آن و مستقيم از شركت به دست مشتري مي رسد.

 

 

 

چرا به اجزاي سبوس برنج نياز داريم؟
وب سايت اطلاعات سلامت SelfNutritionData گزارش مي دهد كه يك فنجان سبوس خام برنج مي تواند 88 كالري تأمين كند و 28 گرم سبوس برنج قهوه اي بيز حاوي 5.8 گرم چربي است كه 1.2 گرم آن اشباع مي باشد. اسيدهاي چرب اشباع نشده سالم طبق گفته والتر ويلت ، متخصص تغذيه از دانشگاه هاروارد ، با سلامت قلب ارتباط مستقيمي در رژيم غذايي دارد. علاوه بر اين ، يك فنجان سبوس برنج 13.9 گرم كربوهيدرات و 3.7 گرم پروتئين را تأمين مي كند كه 7٪ نياز روزانه ماست و يك وعده سبوس برنج بيش از نيمي از نيازهاي غذايي روزانه ما به تيامين ، نياسين و پيريدوكسين را تأمين مي كند.

 

فوايد سبوس برنج
در مورد فوايد سبوس مي توان به موارد مختلفي اشاره نمود كه عبارتند از:

كمك به بيماري هاي قلبي : اين ماده مي تواند در كاهش خطرات ناشي از مرگ و مير بيماري هاي قلبي از جمله بيماري هاي قلبي و عروقي ، با كاهش فشار خون و سطح كلسترول آن موثر واقع شود.
خاصيت آنتي اكسيدان : يكي ديگر از خاصيت هاي سبوس برنج دكتر بيز و لاغري ، خاصيت آنتي اكسيدان اين ماده است كه ناشي از اجزاي اين ماده از جمله ارزيانول گاما ، فيتواسترول و تركيبات ناشي از آن مي باشد.
لاغري : يكي از ويژگي هاي خاص اين ماده و همچنين سبوس برنج دكتر بيز براي لاغري را مي توان كاهش اشتهاي افراد و جلوگيري از پرخوري آنها دانست كه تنها با خوردن 10 گرم از اين ماده در روز با آب تاثير خود را مي گذارد.

معرفي شركت دكتر بيز
بيز ، نام يكي از شركت هاي معروف ايراني است كه در سطح ايران و همچنين به عنوان يك شركت بين المللي فعاليت مي كند. زمينه اصلي فعاليت اين شركت را مي توان بازاريابي و فروش محصولات با كيفيت ايراني دانست كه غالب محصولات آن ، شامل كالاهاي سلامت محور و همچنين ارگانيك است.

اين شركت در كنار بهره مندي از تجهيزات مدرن دنيا ، از طب سنتي و گياه درماني نيز استفاده كرده است و در طول سه سال گذشته ، محصولات خوبي را در اين حوزه توليد كرده است كه نمونه آن را مي توان قهوه هاي گانودرما دانست.

يكي از محصولات اين شركت ، پودر سبوس برنج قهوه اي بيز مي باشد كه در ادامه مي خواهيم به معرفي آن بپردازيم.

تصوير شماره شش

معرفي سبوس برنج دكتر بيز
همانطور كه در ابتداي مطلب نيز بيان شد ، سبوس برنج يكي از محصولات فرعي از برنج مي باشد كه از مواد مغذي بسياري تشكيل شده است. اين ماده كه در ايران كمتر شناخته شده است ، امروزه به عنوان يكي از منابع غني براي ويتامين ها ، فيبر ، پروتئين ها ، آنتي اكسيدان ها شناخته مي شود كه خواص و فوايد متعددي دارد.

با توجه به اينكه اين ماده در سطح بين المللي نيز به عنوان يك ماده غني شناخته مي شود ، شركت بيز اقدام به توليد اين محصول به صورت كاملا فرآوري شده و طبق استاندارد هاي بين المللي نموده است.

اين محصول در يك بسته بندي كاملا استاندارد به مشتريان عرضه مي شود.

محصول مورد نظر با نام كامل “سبوس برنج قهوه اي فرآوري شده از لايه دوم دكتر بيز” شناخته مي شود.
اين محصول شامل 375 گرم +- 10 گرم از اين ماده مي باشد كه در بسته بندي كاملي قرار گرفته است.
سبوس برنج در 25 بسته كوچك قرار دارد و مصرف كنندگان مي توانند اين محصول را در 25 ساشه 15 گرمي مصرف نمايند.
تصوير شماره هفت

ويژگي هاي سبوس برنج دكتر بيز
در مورد سبوس برنج قهوه اي تهيه شده از لايه دوم دكتر بيز مي توان ويژگي هاي مختلفي را بيان نمود كه امروزه استفاده از آن در بين مصرف كنندگاني كه نسبت به اين ماده آشنايي كاملي ندارند ، به تدريج افزايش يافته است.

به عنوان مثال مي توان به :

بسته بندي كامل و مناسب با طراحي زيبا
مورد تاييد انجمن ديابت كشور
فوايد و مزاياي مختلف كه در ادامه به معرفي آن ها مي پردازيم.
فرآوري محصولات كه مهم ترين تفاوت بين سبوس برنج دكتر بيز با ديگر محصولات سبوس برنج در بازار مي باشد.
فرآوري سبوس برنج قهوه اي گانودرما در قالب 2 مرحله انجام مي شود كه شامل جداسازي لايه هاي اول از دوم و همچنين پاكسازي كامل اين محصول از سموم آن است.
پايداري و طول عمر بالا نسبت به محصولات مشابه در بازار
قيمت سبوس برنج گانودرما كه هزينه بسيار مناسبي دارد.

 

 

خريد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز

 

 

http://harajkaade.ir/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۴:۲۱ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی