سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

قهوه فوري لاته حاوي عصاره قارچ گانودرما و شيرخشك

 

قهوه گانودرمالاته بي يكي از محبوب ترين نوشيدني هاي گرم است. اين قهوه با طعم و تجربه اش نظر همه را جلب مي كند. تمايل افراد به استفاده از اين نوع قهوه باعث شده تا دكتر بيز لاته در اختيار علاقه مندان قرار گيرد و خودشان به راحتي اين كار را انجام دهند. يكي از ويژگي هاي اين نوع قهوه اين است كه تركيب آن با قارچ گانودرما ويژگي هاي پودر قهوه گانودرما لاته را دوچندان كرده است. در ادامه با اين نوشيدني گرم بيشتر آشنا خواهيم شد.(قهوه گانودرما سوپريم خواص)

 

 

 

پخش‌كننده صوت

00:00
00:00

براي افزايش يا كاهش صدا از كليدهاي بالا و پايين استفاده كنيد.

 

 

 

 

 

خواص بي شمار قهوه لاته

 

 

 

پخش‌كننده صوت

00:00
00:00

براي افزايش يا كاهش صدا از كليدهاي بالا و پايين استفاده كنيد.

 

قهوه لاته گانودرما براي چاقي چيست؟

 

قهوه گانودرما لاته بيز يا كافه لاته همانطور كه از نامش پيداست نوشيدني گرمي است كه از قهوه تهيه مي شود. خاستگاه اين نوشيدني خوشمزه اروپاست و هنوز هم يكي از محبوب ترين هاست. اين نوع قهوه از مخلوط قهوه و شير به مقدار مشخص تهيه مي شود. لاته از نسبت 30 به 180 اسپرسو و شير استفاده مي كند. يعني 30 ميلي ليتر اسپرسو و 180 ميلي ليتر شير مصرف مي شود.

همچنين كف كننده شيري كه براي اين كار استفاده مي شود از 0 تا 5 مايل متغير است كه بر اساس تقاضاي فردي تعيين مي شود. شيري كه در لاته بخارپز استفاده مي شود، بخارپز است و فوم استفاده شده بسيار مهم است و نقش عمده اي در طعم اين قهوه دارد.(قهوه گانودرما نارنجي)

 

 

 

Ganoderma latte coffee7
Ganoderma latte coffee7

 

گانودرما لاته چيست؟

 

گانودرما قارچي است كه منشا آن چين است و حدود 2000 سال است كه در آنجا استفاده مي شود. اين قارچ در آن زمان يكي از قارچ هاي كمياب و گران قيمت بود و فقط اشراف و خانواده سلطنتي اجازه استفاده از اين قارچ گانودرما را داشتند. اين قارچ به قارچ جاودانگي نيز معروف است. خواص غير معمولي كه اين قارچ داشت و براي سلامتي بسيار مفيد بود، اين نام را براي آن به ارمغان آورد.(خواص گانودرما دكتر بيز)

 

پس از مدتي پرورش اين نوع قارچ در چين رواج يافت و به ديگر كشورهاي آسيايي و اروپايي گسترش يافت و از خواص آن در پزشكي استفاده شد.البته لازم به ذكر است كه اين نوع قارچ در هيچ محيطي نمي تواند رشد كند و تنها 4 كشور توانستند اين نوع قارچ را به توليد انبوه برسانند كه از جمله آنها ايران است.(قهوه گانودرما و جينسينگ دكتر بيز)

 

 

 

گانودرما چه خواصي دارد؟

 

اما چرا اين همه توجه را به خود جلب كرده است؟ يكي از خواصي كه مي توان به گانودرما لاته براي اين نوع قارچ هاي دارويي اشاره كرد اين است كه اين قارچ براي سلامت قلب و عروق بسيار موثر بوده و گردش خون و اكسيژن به بافت ها را بهبود مي بخشد. همچنين فشار خون را كاهش مي دهد. اين قارچ براي هضم، پاكسازي كبد، پيشگيري و درمان بيماري هاي كبد چرب و بيماري هاي كبدي بسيار موثر است.(قهوه ي گانودرما سوپريم)

 

اين گياه توانايي دفع سموم بدن و بهبود بيماري هاي كليوي را دارد.اگر از آلرژي رنج مي بريد، مي توانيد با خوردن اين قارچ آن را درمان كنيد. وجود آنتي اكسيدان در قارچ گانودرما نيز خاصيت ضد سرطاني دارد. مصرف اين نوع قارچ باعث بازسازي سلول هاي پوست و جوان سازي پوست و مو مي شود. به همين دليل است كه اين گياه را گياه حيواني و اكسير جواني نيز مي نامند.(قهوه گانودرما دكتر بيز خواص)

 

 

 

 

 

“شماره ي تماس براي مشاوره ي تلفتي و ارتباط با ادمين سايت با شماره 09109483228 تماس بگيرين”

 

موارد مصرف گانودرما

 

گانودرما قارچ قرمز رنگي است كه بر خلاف ساير قارچ ها بافتي سفت دارد، بنابراين مصرف آن مستقيماً به دستگاه گوارش آسيب مي رساند و نه تنها شفابخش است بلكه مضر نيز مي باشد. از اين رو اين قارچ به روش هاي مختلفي مصرف مي شود و بسته به نوع فردي كه مي خواهد از آن استفاده كند، شكل مصرف نيز متفاوت است.(قهوه گانودرما در اصفهان)

 

به عنوان مثال براي پوست امروزه به راحتي مي توان از صابون حاوي عصاره اين قارچ استفاده كرد. اين قارچ را معمولاً به صورت پودر و براي پختن غذا يا خوردن آن به تنهايي استفاده مي كنند.يكي از بهترين راه هاي استفاده از گانودرما مصرف آن با نوشيدني هاي گرم است كه به راحتي در اين پودر حل مي شود. بنابراين مي توانيد اين قارچ را تهيه و پودر كرده و با نوشيدني گرم خود ميل كنيد و اثرات مصرف آن را مشاهده كنيد.(قهوه گانودرما خاصيت)

 

Ganoderma latte coffee4
Ganoderma latte coffee4

كافه لاته گانودرما دكتر بيز چيست؟

 

همانطور كه قبلا ذكر شد، يكي از بهترين راه هاي درمان گانودرما، نوشيدن آن با نوشيدني هاي گرم است. يكي از بهترين نوشيدني هاي گرمي كه مي توانيد با اين قارچ ها بنوشيد قهوه است. كافه لاته گانودرما قهوه اي است كه علاوه بر پودر قهوه حاوي پودر گانودرما بوده و به نسبت مناسبي وجود دارد كه طعم قهوه را تغيير نمي دهد. قهوه لاته گانودرما امروزه به دليل خواص كشف شده اين دو گياه اعم از دانه قهوه و قارچ گانودرما بسيار مورد توجه قرار گرفته است و شركت هاي زيادي در اين زمينه لاته خود را با پودر قارچ گانودرما توليد و عرضه مي كنند.

يكي از برندهاي معروف و پرطرفدار در ايران برند بيز و دكتر بيز گانودرما لاته يكي از محصولات خاص و معروف اين برند مي باشد.(فروش عمده قهوه هاي گانودرما دكتر بيز)

 

 

 

ويژگي هاي قهوه گانودرما با شير خشك

 

يكي از مهم ترين معيارهايي كه در خوردن هر نوع غذايي به آن توجه مي كنيم، خواص آن ماده است و اگر برايمان مفيد باشد از آن استفاده مي كنيم. همه ما خواص و مصرف قهوه فوري لاته دكتر بيز براي چاقي را مي دانيم و يكي از توصيه ها براي پيشگيري از بيماري هاي قلبي عروقي، مصرف حداقل يك فنجان گانودرما لاته فوري در روز است. علاوه بر اين، از آنجايي كه حاوي كافئين و ساير مواد مغذي است، در جوانسازي و حفظ سلامت پوست بسيار موثر است و اثر چربي سوزي آن بر كسي پوشيده نيست. در قسمت قبل به خواص گانودرما نيز پرداخته شد و با آن ها آشنا شديم كه در واقع تنها قسمت كوچكي از خواص اين گياه بود. در ادامه به ويژگي هاي گانودرما با كافه لاته خواهيم پرداخت.(قهوه گانودرما و خواص آن)

 

 

قهوه لاته گانودرماقهوه لاته گانودرماتركيب قهوه و شير را قهوه لاته مي ناميم. در واقع به شيرقهوه در زبان ايتاليايي قهوه لاته گفته مي شود كه خوردن آن باعث تجربه طعمي لذيذ و خامه اي از قهوه مي شود.تركيب كردن شير با قهوه باعث كاهش تاثيرگذاري كافئين در بدن مي شود كه اين موضوع مناسب افرادي است كه مي خواهند قهوه را با كمترين دوز كافئين آن تجربه كنند، همچنين اضافه شدن گانودرما به اين تركيب باعث برطرف شدن كمبود پروتئين هاي ضروري موجود در بدن ميشود و در خانم ها چنانچه قبل از دوران حاملگي مصرف گردد ميتواند باعث افزايش شير آنها براي دوران بعد از حاملگي شود.
قيمت قهوه لاته گانودرماقيمت قهوه لاته گانودرما لاته دكتر بيز با احتساب تخفيف رسمي شركت به قيمت ۳۸۹ هزار تومان تقديم شما مي شود. علي رغم اينكه در برخي از سايت هاي بي نام و نشان (كه به صورت مستقل و يا با سايت هاي واسطه اي فعاليت ميكنند)، قيمت قهوه لاته گانودرما را زير ۳۰۰ هزار تومان اعلام مي كنند كه البته تقلبي يا دستكاري شده مي باشد به صورتي كه در موارد دستكاري شده تشخيص عملا غير ممكن است؛ ضمنا لازم به ذكر است كه قيمت قهوه گانودرما لاته دكتر بيز از ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ از ۳۳۰ هزار تومان به ۳۸۹ هزار تومان تغيير كرده است.
سايت گانودرما دات آي آر نمايندگي مستقيم محصولات شركت دكتر بيز را دارا مي باشد و اصالت محصولات خود را تضمين مي نمايد. در اين صفحه مي توانيد درباره نحوه خريد و مصرف قهوه گانودرما لاته و همچنين ساير محصولات گانودرما، اطلاعات لازم را كسب نماييد: راهنماي جامع خريد قهوه گانودرما
سوالات متدوال قهوه لاته گانودرما محصولي كه خريد مي كنم اصل است؟ شيوه ي مصرف صحيح محصولات، براي دريافت بيشترين ميزان اثر بخشي چگونه است؟ چگونه محصول مورد نظرم را خريداري كنم؟ چرا محصولات در برخي از سايت ها ارزان تر هستند؟ چگونه متوجه شوم كه شيوه ي مصرفي من از محصولات، صحيح و بدون اشكال است؟ با مصرف محصولات نياز است كه دارو هاي مصرفي خود را قطع كنم و كنار بگذارم؟ساير خواص كافه لاته گانودرمااز مهمترين خواص كافه لاته با قارچ گانودرما مي توان به از بين بردن رفلاكس و ورم معده و افزايش شير مادران (قبل از دوران بارداري) اشاره كرد. لازم به ذكر است كه تركيبات شير موجود در اين محصول فاقد لاكتوز بوده و براي كساني كه معده ي آنها به شير و لبنيات حساسيت دارد مشكلي به وجود نمي آورد.
منع مصرفزنان باردار و شيرده، افرادي كه در حال شيمي درماني هستند تا حداقل ۶ ماه بعد از آخرين شيمي درماني خود نبايد مصرف كنند، افرادي كه داراي پيوند عضو هستند تا حداقل ۵ سال پس از پيوند عضو نبايد مصرف كنند.
ganuderma.irدرباره گانودرما دات آي آرسايت تخصصي Ganuderma.ir به عنوان اولين و معتبرترين سايت تخصصي گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ايران شناخته ميشود كه با فراگيري جديدترين علوم حوزه ي گانوتراپي (گانودرماني) و دارا بودن تيم مشاوره و پشتيباني مجرب اقدام به توزيع هر چه مطلوبتر و حرفه اي تر فرآورده هاي گانودرما آن هم به شكلي كاملا مستقيم و بدون واسطه مي نمايد. ضمنا سايت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمين مي نمايد.
همه ي شما عزيزان از اين پس ميتوانيد با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتريان ما با نام “گانو اكانت” شده و علاوه بر دريافت امتيازات و خدمات مخصوص اعضاي باشگاه به بهترين نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتي را به خود و عزيزانتان هديه دهيد.

 

 

قهوه لاته چيست؟قهوه لاته چيست؟قهوه لاته يا كافه لاته همانطور كه از نام آن مشخص است، نوشيدني گرمي بر پايه قهوه مي باشد. خاستگاه اين نوشيدني دلچسب، اروپا مي باشد و هنوز هم از نوشيدني هاي مورد توجه و علاقه افراد مي باشد. اين نوع قهوه از تركيب قهوه و شير با ميزان مشخصي تهيه مي شود. در قهوه لاته از نسبت 30 به 180 قهوه اسپرسو و شير استفاده مي شود. يعني 30 ميل قهوه اسپرسو و 180 ميل شير در آن استفاده مي شود. همچنين فوم شيري كه براي آن استفاده مي شود از ميزان صفر تا 5 ميل مي باشد كه بسته به سفارش فرد تعيين مي شود. شيري كه در قهوه لاته مورد استفاده قرار مي گيرد شير بخار داده شده است و فوم مورد استفاده بسيار مهم مي باشد و در طعم دهي به اين قهوه نقش اساسي را بازي مي كند.
 
قهوه لاته گانودرما دكتر بيز
 
گانودرما چيست؟گانودرما نوعي قارچ است كه خاستگاه آن چين بوده و از حدود 2000 سال پيش در اين كشور مورد استفاده قرار مي گرفته است. اين قارچ يكي از قارچ هاي كمياب و گران قيمت در آن زمان بوده است و اشراف و خاندان سلطنتي تنها مجاز به استفاده از اين قارچ گانودرما بودند. اين قارچ به قارچ جاودانگي نيز شهرت داشت. خواص فوق العاده اي كه اين قارچ داشت و براي سلامتي فرد بسيار مفيد بود، باعث چنين نامگذاري براي آن شده است. بعد از مدتي كشت اين نوع قارچ در كشور چين رواج بيشتري يافت و به كشورهاي ديگر آسيايي و بعد اروپايي گسترش يافت و از خواص آن در داروها استفاده شد. البته ذكر اين نكته لازم است كه اين نوع قارچ در هر محيطي قابل رشد نيست و تنها 4 كشور است كه توانسته اين نوع قارچ را در توليد انبوه توليد كنند كه ايران نيز يكي از كشورها مي باشد.
 
كافه لاته گانودرما بيز
خواص قارچ گانودرما چيست؟اما چرا اين چنين مورد توجه واقع شده است؟ از جمله خواصي كه براي قهوه لاته قارچ گانودرما اين نوع قارچ درمانگر مي توان بيان كرد اين است كه اين قارچ در سلامت قلب و عروق بسيار موثر مي باشد و جريان خون را بهبود مي دهد و اكسيژن رساني به بافت ها را موجب مي شود. همچين باعث كاهش فشار خون مي شود. اين قارچ براي گوارش و پاكسازي كبد و جلوگيري و درمان كبد چرب و بيماري هاي مربوط به كبد بسيار موثر مي باشد. اين گياه قابليت دفع سموم از بدن را دارد و بيماري هاي كليوي را نيز بهبود مي بخشد. اگر شما دچار آلرژي باشيد با مصرف اين قارچ مي توانيد درمان شويد. وجود آنتي اكسيدان موجود در گانودرما باعث مي شود كه خاصيت ضد سرطاني نيز داشته باشد. مصرف اين نوع قارچ باعث بازسازي سلول هاي پوستي و جوان سازي و شاداب شدن پوست و موي فرد مي شود. به همين خاطر است كه به اين گياه، گياه جان افزار و اكسير جواني نيز گفته مي شود.
 
قيمت قهوه فوري لاته دكتر بيز
 
موارد مصرف قارچ گانودرماقارچ گانودرما، قارچي به رنگ قرمز مي باشد و بر خلاف قارچ هاي مصرفي ديگر داراي بافت سختي مي باشد و از اين رو مصرف آن به طور مستقيم باعث آسيب به سيستم گوارشي مي شود و نه تنها درمانگر نمي باشد، بلكه مضر نيز هست. از اين رو اين قارچ را به شيوه هاي مختلفي مورد مصرف قرار مي دهند و بسته به نوع خواسته فرد در مورد استفاده از آن، شكل مصرف هم متفاوت مي باشد. براي مثال در مورد پوست امروزه به راحتي مي توان از صابون هاي حاوي عصاره اين قارچ استفاده كرد. عموما اين قارچ را به صورت پودر شده مورد استفاده قرار مي دهند و از آن در طبخ غذا و يا مصرف آن به صورت تنها استفاده مي شود.
 
خريد قهوه فوري لاته دكتر بيز
 
يكي از بهترين راه هاي مصرف استفاده از قارچ گانودرما، مصرف آن همراه با نوشيدني هاي گرم است كه به راحتي اين پودر در آن قابل حل شدن باشند. از اين رو مي توانيد اين قارچ را تهيه و پودر كرده و همراه با نوشيدني گرم خود نوش جان كنيد و اثرات مصرف آن را شاهد باشيد.
قهوه لاته گانودرما چيست؟همانطور كه گفته شد، يكي از بهترين راه هاي مصرف قارچ گانودرما، مصرف آن با نوشيدني هاي گرم است. يكي از بهترين نوشيدني هاي گرمي كه مي توان اين قارچ را با آن مصرف كرد، قهوه است. قهوه لاته قارچ گانودرما، قهوه اي است كه علاوه بر پودر قهوه، داراي پودر گانودرما نيز مي باشد و به نسبت مناسبي كه طعم قهوه را تغيير ندهد در آن وجود دارد. قهوه ي لاته گانودرما امروزه با توجه به خواص كشف شده اي كه اين دو گياه دارند، هم دانه هاي قهوه و هم قارچ گانودرما، بسيار مورد توجه قرار گرفته است و شركت هاي بسياري در اين زمينه به توليد و عرضه قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما فعاليت دارند. يكي از برندهاي شناخته شده و محبوب در ايران، برند بيز مي باشد و قهوه لاته گانودرما دكتر بيز يكي از محصولات خاص و پر طرفدار اين برند مي باشد.
 

 

 

 

 

قهوه لاته قارچ گانودرما

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۵۸:۵۶ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی