سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

فيلم جديد خياطي خانم عمراني
فيلم آموزش خياطي خانم عمراني از بهترين فيلم آموزش خياطي است كه با تهيه اين مجموعه ديسك هاي ارزشمند، شما ۴ كتاب اضافه دريافت مي كنيد كه در اين چهار كتاب آموزش جزء به جزء خياطي آورده شده است و به صورت جداگانه يا همراه با فيلم مي‌ توانيد اين كتاب‌ ها را تهيه نماييد.

قيمت اين چهار كتاب با تخفيفاتي كه تلويزيون و سايت ما در اختيارتان قرار داده است، حدود ۱۵۰ هزار تومان مي باشد و توصيه ما اين است كه اگر قصد داريد به طور كامل خياطي را آموزش ببينيد، اين ۴ كتاب را همراه با دوره آموزشي دي وي دي ها تهيه نماييد. زيرا آموزش‌ تصويري در خياطي بسيار مهم است.

هدف از خريد فيلم آموزش خياطي سيما عمراني چيست؟
فيلمهاي خياطي خانم عمراني كه در تلويزيون مشاهده شده است و تبليغات آن در تلويزيون و در سايت اينترنتي انجام مي‌ شود، تاكنون نتيجه فوق‌ العاده‌اي براي افرادي كه از طريق اين فيلم‌ ها خياطي را آموزش ديده اند، داشته است.

 

اصول مقدماتي اموزش خياطي در كدام بخش پكيج خياطي سيما عمراني است؟
در اولين بخش آن شما اصول مقدماتي خياطي را آموزش مي بينيد. اگر سطح شما در خياطي قابل قبول است با تماشاي اين بخش مي توانيد درك بسيار مناسبي از خياطي را به دست آوريد و علاقه‌ مند به اين حرفه جذاب شويد. در بخش هاي بعد، نحوه درست و صحيح اندازه گيري به شما گفته مي شود و از شما يك خياط حرفه اي مي سازد.

يك خياط بسيار حرفه‌اي بايد بدون كمترين خطا موفق شود اندازه گيري را انجام دهد و در نهايت لباسي فاخر به مردم ارائه دهد و خياطي كه نتواند اندازه گيري را انجام بدهد در همان قدم اول با شكست روبرو خواهد شد.

يكي از هنر هايي كه بانوان ايراني به ان بسيار علاقه مند هستند آموزش خياطي مي باشد. بسياري از خانم هاي ايراني در پي اين هستند تا با استفاده از بهترين و به روز ترين آموزش هاي ارائه شده در زمينه خياطي بتوانند مهارت خود را رد اين رشته بالاتر ببرند و حتي برخي مي خواهند پا را فراتر نهاده و از اين راه توليد درآمد كنند و به اقتصاد خانواده خود كمك نمايند.يكي از بهترين و كامل ترين مجموعه هايي كه در اين زمنيه مي توان معرفي كرد بي شك مجموعه آموزش خياطي خانم عمراني مي باشد.

خانم سيما عمراني يكي از اساتيد به نام و بسيار معروف در زمينه هنر خياطي هستند و بسياري از شما حتما تاكنون كارهاي ايشان را رد برنامه سيماي خانواده در طي چند سال گذشته تماشا كرده ايد.ايشان با مهارت بالايي كه در اين هنر دارند به بيان تمام مفاهيم و جزئيات خياطي پرداخته اند و افرادي كه در پاييت ترين سطح آموزشي باشند با تماشاي مجموعه كارهاي ايشان مي توانند خيلي زود به مهارت بالايي در اين رشته دست يابند.

 

 

 

شما در هر كجاي ايران عزيز كه باشيد تنها كافيست تا بروي دكمه خريد پستي كه در زير قرار داده ايم كليك كرده و به راحتي سفارش خود را ثبت نماييد.ما ابتدا محصول را براي شما ارسال خواهيم كرد و سپس وجه آنرا بعد از اينكه محصولتان را دريافت كرديد به مامور پست مي پردازيد.روش هاي تهيه اين مجموعه به شرح زير مي باشد :

بروي دكمه خريد پستي كليك كرده و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد .

شما براي تهيه مجموعه خياطي سيما عمراني همچنين مي توانيد با شماره تلفن تماس گرفته و به صورت تلفني سفارش خود را ثبت نماييد.

در ضمن مي توانيد مشخصات كامل خود شامل : آدرس + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره از طريق پيامك و يا از طريق تلگرام ارسال نماييد.

مجموعه فيلم هاي آموزش خياطي خانم عمراني در چند حالت مختلف در سايت ارائه شده است كه توضيحات انرا در زير مشاده مي كنيد :

خريد dvd آموزش خياطي خانم عمراني

خريد اموزش خياطي خانم عمراني سيماي خانواده

نحوه خريد كتاب خياطي سيما عمراني چگونه است ؟

مجموعه كتاب آموزش خياطي ايشان كه در همين زمينه به تازگي چاپ شده است داراي 4 جلد مي باشد كه شامل عناوين زير هستند :

جلد اول : آموزش خياطي به روش سادريك

جلد دوم : اموزش خياطي به روش سادريك كه ادامه مباحث جلد اول است.

جلد سوم : آموزش مانتوهاي فانتزي

جلد چهارم : آموزش لباس هاي كشي

 

بالاخره انتظار ها به پايان رسيد و كتاب هاي خياطي خانم عمراني نيز روانه بازار شد. علاقه مندان به خياطي مي توانند از امروز در فروشگاه تهران خريد علاوه بر اينكه مجموعه هاي آموزش خياطي خانم عمراني را به صورت دي وي دي تهيه كنند همزمان اقدام به خريد كتاب هاي ايشان نيز نمايند. كتاب هايي كه خانم عمراني در زمينه خياطي منتشر كرده اند در چهار جلد مي باشد.به جرات مي توان گفت كه كتاب خياطي خانم عمراني در مقايسه با ساير محصولاتي كه در بازار عرضه شده است هم از نظر محتوا و هم از نظر نحوه بيان موضوعات بسيار كامل تر و جامع تر مي باشد.

اين كتاب از مقدماتي شروع شده و تا پيشرفته به بيان مباحث مهم خياطي مي پردازد. شايد بسياري از شما امكان اينكه بتوانيد از محصولات تصويري خانم عمراني جهت اموزش خياطي استفاده نماييد را نداشته باشيد اما استفاده از كتاب برايتان راحت تر باشد.اين مجموعه ارزشمند حاصل تجربيات 25 ساله خانم عمراني است كه در قالب چهار جلد كتاب در امده است و شما عزيزان مي توانيد با تهيه كتاب هاي فوق خيلي سريع در مبحث خياطي به مهارت لازم دست يابيد.اام در اين بخش كمي درباره خانم عمراني برايتان مي گوييم كه چگونه توانستند به اين سطح از مهارت در هنر خياطي برسند :

ايشان در ساليان دور خياطي را نزد مادر خود فرا گرفتند و به دليل علاقه زيادي كه به اين رشته داشتند در سال 1357 موفق شدند مدرك مربيگري خود را كسب نمايند.بعد زا گذشت چند سال و در 1367 ايشان اولين اموزشگاه خياطي خود را راه اندازي كردند و از آن زمان به بعد به پرورش استعدادهاي مختلف پرداختند و هنر /آموزان زيادي نزد ايشان توانستند به مهارت بالايي در خياطي دست پيدا كنند.

ايشان در اموزش هايي كه انجام مي هند از روشي كه خودشان مبتكرضش مي باشند استفاده مي كنند .متد سادريك متدي است كه در تمام اموزش هايي كه توسط خانم عمراني انجام مي شود به هنر آموزان ياد داده خواهد شد. متدي روان وساده و بسيار كاربردي كه باعث مي شود تا سخت ترين و پيچيده ترين تكنيك هاي خياطي را به راحتي پياده سازي نماييد.

همچنين شما علاقه مندان علاوه بر اين كتاب ها مي توانيد مجموعه آموزش خياطي خانم عمراني را از طريق سايت ما تهيه نماييد.

 

 

آموزش خياطي خانم سيما عمراني

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۸:۳۷ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی