سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

توضيحات
سبوس به پوسته ي غلات گفته ميشود كه يكي از ارزشمند ترين فرآورده هاي غلات ميباشد كه سرشار از ويتامينهاي مورد نياز بدن از جمله تمامي ويتامين هاي گروه B بوده كه مصرف و قرار دادن آن در رژيم غذايي همواره از طرف متخصصين تغذيه توصيه شده است. نكته ي مهمي كه بسياري از افراد راجع به سبوس نميدانند اين است كه سبوس اگر تا مدت زمان كوتاهي بعد از فرآوري شدن مصرف نشود بسياري از خواص خود را از دست ميدهد و مصرف آن هيچ فايده اي نخواهد داشت. از طرفي هر دانه ي غلات از دولايه پوسته تشكيل شده است كه لايه ي اول آنها را نبايد مصرف كرد چراكه سموم و مواد شيميايي كه موقع كاشت و نگهداري غلات به آنها ميزنند همگي در لايه ي اول آنها انباشته ميشود و درواقع اين لايه ي دوم غلات است كه ارزش غذايي و مصرفي دارد. اما سبوس برنج قهوه اي تهيه شده از لايه ي دوم دكتر بيز علاوه بر اينكه از لايه ي دوم برنج قهوه اي تهيه شده است با ساير سبوسهاي موجود در بازار نيز بسيار متفاوت است چراكه در اين محصول، سبوس جهت استفاده بهينه از تمام ويتامينهاي موجود در آن به پايداري رسيده است و سپس عمليات بسته بندي به صورت ساشه اي صورت گرفته است كه هر فرد متناسب با نياز خود ميتواند بعد از باز كردن اين ساشه ها سبوس را مصرف كرده و از تمامي خواص آن بهره ببرد. سبوس برنج قهوه اي و ساير محصولات دكتر بيز، با كيفيت صادراتي و داراي گواهينامه هاي معتبر از مراجع ذيصلاح داخلي و حتي بين المللي هستند كه نشانه كيفيت آنهاست و تنها محصولات گانودرماي داراي مجوز در ايران مي باشند.

برنج قهوه اي چيست ؟
دانه ي كامل برنج چندين لايه دارد كه اگر فقط لايه ي بيروني آن را جدا كنيم آنچه كه به دست مي آوريم برنج قهوه اي نام دارد. اين ماده ي خوراكي جزو غلات سبوس داري است كه علاوه بر اينكه تمامي مواد مغذي خود را حفظ كرده، از برنج سفيد هم عطر و طعم بهتري دارد و خوش خوراك تر هم هست. نكته ي مهم ديگر در رابطه با برنج قهوه اي اين است كه سبوس آن در ميان ساير سبوسهاي غلات مختلف يكي از كاملترين و مغذي ترين سبوسها به شمار مي آيد.

خواص سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز
اين محصول حاوي املاح معدني آهن و منگنز، فيبر و ويتامين هاي گروه B از جمله A – E – B1 – B2 – B5 – B6 بوده كه از مهمترين خواص آن بهبود عملكرد سيستم قلب و عروق، دستگاه گوارش، مغز و سيستم عصبي ميباشد. وجود ويتامينهاي گروه B كه باعث افزايش متابوليسم بدن، رشد و تقسيم سلولها ميشود به همراه آنتي اكسيدانهاي فراوان در سبوس برنج قهوه اي ميتواند بر روي طيف وسيعي از بيماري ها از جمله فشار خون بالا، كلسترول، استرس، افسردگي، يبوست، بهبود عملكرد دستگاه عصبي، بهبود عملكرد سيستم ايمني بدن، تقويت و جلوگيري از ريزش مو، ناراحتي هاي پوستي و لاغري تاثيرات بسيار مثبتي بگذارد.

مزاياي برتر سبوس دكتر بيز
• خواص سبوس برنج دكتر بيزبهترين پايين آورنده چربي خون “كاهنده كلسترول خون”
• تقويت و شادابي پوست صورت و بدن “ضد پيري”
• درمان بيماري هاي عصبي و وسواس
• لاغر كننده وچربي سوزي بسيار قوي
• تقويت و پيشگيري از سفيدي مو
• جلوگيري و درمان بواسير
• سرشار از ويتامين B1
• تقويت كننده اعصاب
• درمان يبوست

بهترين پايين آورنده چربي خون
اختلالات چربي خون اغلب در افراد چاق و با سابقه بيماري ديابت در خانواده همراه است اما در برخي افراد لاغر نيز به دليل سابقه خانوادگي اختلالات چربي ديده مي‌شود كه به دلائل مختلفي مانند نقص ژنتيكي مربوط ميشود. افزايش چربي‌هاي خون “كلسترول و تري‌گليسيريد” مي‌تواند منجر به كبد چرب شود. تغيير در شيوه زندگي مي‌تواند به كاهش تري‌گليسريد خون شما كمك كند. براي تاثير هر چه بيشتر سبوس برنج بر كاهش چربي خون مي توان هر وعده قبل از غذا يك فاشق غذاخوري را به همراه يك ليوان آب ميوه طبيعي در صورت امكان آب مركبات مخلوط و ميل نمود كه باعث كاهش جذب چربي هاي مضر و در نتيجه كاهش چربي خون خواهد شد.
مصرف سبوس برنج براي تمامي گروه افراد واجب است و نحوه استفاده آن همراه برنج و غذا و سالاد ميباشد.همچنين در ماست و شير نيز ميتوان استفاده كرد.
استفاده بيست روزه اين محصول نتايج شگفت انگيزي را به همراه خواهد داشت.
استفاده از سبوس برنج و دريافت ويتامين هاي گروه بي به عنوان ويتامين شادي شناخته ميشود.

سبوس برنج دكتر بيز
سبوس برنج قهوه اي دكتربيز بعد از جداسازي از برنج و عمليات پاكسازي بلافاصله فرآوري و بسته بندي مي شود. اين محصول بسيار مفيد، مغذي كه سرشار از ويتامين هاي گروه B و ويتامين E يا پانتوتنيك اسيد است، در ساشه هاي 15 گرمي بسته بنده شده است.

اين مسئله باعث مي شود كه در حين مصرف سبوس شما در مجاورت هوا قرار نگيرد و از اكسيد شدن آن جلوگيري مي شود. بالطبع به دليل بسته بنده اصولي و درست، مزه اين سبوس بسيار مطبوع و دلپذير است و همينطور باقي مي ماند.

با مصرف اين محصول عالي مي توانيد همه كمبود هاي ويتاميني برنج سفيد را جبران كرده و همچنين از خواص شگفت انگيز اين محصول ايراني بهره مند شويد.

سبوس برنج گانودرما
حال هنگامي كه به سوال سبوس برنج قهوه اي چيست پاسخ داده شد شايد براي شما هم سوال ديگري پيش بيايد كه چرا در بيشتر مواقع پيشنهاد مي شود كه سبوس لايه دوم يا برنج قهوه اي دكتر بيز تهيه شده و مصرف شود. به طور كلي بايد بدانيد سبوس برنج قهوه اي خواص منحصر به فردي دارد كه اگر با قارچ گانودرما تركيب شود اين خواص دوچندان خواهد شد. به طوري كه اين قارچ نيز يك گياه كاملا درماني بوده كه استفاده از پودر آن به صورت فرآوري شده در كنار سبوس برنج مي تواند فوايد متعددي به دنبال داشته باشد. از اين رو مي ‌بينيم كه فروش سبوس برنج قهوه اي بسيار رونق پيدا كرده است. در خصوص طبع سبوس برنج قهوه اي بايد توجه داشته باشيد كه اين محصول داراي طبيعت معتدل بوده از اين رو مصرف آن هيچ گونه ضرري براي شما نخواهد داشت. اما توجه داشته باشيد در زمينه نحوه مصرف سبوس برنج دكتر بيز لازم است به صورت روزانه بين ۳ تا ۶ ليوان آب و مايعات ميل كنيد تا مشكل ساز نشود. از طرفي بايد در مصرف اين محصول اعتدال را رعايت كنيد تا عوارض جانبي براي شما نداشته باشد.

سبوس لايه ي دوم برنج قهوه اي
علاوه بر اينكه پودر گانودرما و سبوس برنج شركت دكتر بيز در كنار هم ارائه مي شود لازم است بدانيد يكي ديگر از دلايلي كه موجب شده است خريد سبوس برنج دكتر بيز بسيار مورد توجه افراد قرار گيرد، توليد اين سبوس از لايه دوم برنج قهوه اي مي باشد به طوري كه بايد بدانيد ساير سبوس هاي موجود در بازار تمام ويژگي هاي سبوس لايه دوم برنج دكتر بيز را ندارد زيرا اين محصول براي اينكه بتواند از تمام ويتامين هاي موجود در سبوس برنج استفاده بهينه كند از لايه دوم برنج كه فوايد بيشتري دارد توليد شده است. با اين حال جالب است بدانيد فوايد سبوس برنج دكتر بيز بسيار بيشتر از برنج مي باشد پس استفاده از آن براي سلامتي ضرورت زيادي دارد.

تفاوت سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز با ديگر محصولات
علاوه بر اينكه محصولات دكتر بيز سبوس برنج از لايه دوم برنج توليد شده است لازم است بدانيد تفاوت ديگري نيز در سبوس برنج قهوه اي شركت بيز با ساير محصولات وجود دارد. به صورتي كه لازم است توجه داشته باشيد اين محصول در بسته بندي بهداشتي به صورت ساشه ارائه شده و شما مي توانيد آن را به صورت جداگانه تهيه كرده و در كنار غذاي خود استفاده كنيد و از تمامي خواص آن بهره ببريد. اين موارد در كنار هم موجب شده در حال حاضر سبوس برنج قارچ گانودرما توليد شده در شركت بيز بي نظير باشد و همانطور كه گفته شد سبوس برنج قهوه اي قيمت مناسبي هم دارد.

طريقه استفاده سبوس برنج دكتر بيز
اگر براي شما هم سوال پيش آمده است كه سبوس برنج دكتر بيز را چگونه مصرف كنيم؟ بايد بدانيد به روش هاي مختلفي مي توانيد پودر سبوس برنج دكتر بيز را مصرف كنيد. اگر بخواهيد آن را به همراه برنج استفاده كنيد مي توانيد در هنگام جوش خوردن برنج به ازاي هر نفر يك ساشه از سبوس برنج قهوه اي تهيه شده از لايه دوم دكتر بيز را داخل قابلمه برنج اضافه كرده كه اين امر موجب مي ‌شود ضعف برنج شما جبران شود. همچنين بسياري از افراد سبوس برنج قهوه اي گانودرما را در خورش خود اضافه مي كنند كه اين امر موجب مي ‌شود انواع خورش لعابدار تر شده و طعم بهتري بگيرد. ديگر نحوه استفاده از اين محصول جهت بهره مندي از خواص سبوس برنج دكتر بيز استفاده از آن به همراه ماست، شير داغ، قهوه يا نسكافه مي باشد. همچنين مشاهده مي شود كه بسياري از افراد اين محصول را به همراه برنج خارجي استفاده مي كنند كه اين كار موجب مي شود شما از عطر و طعم برنج ايراني لذت ببريد.

 

 

به طور كلي مي توان گفت يكي از مهمترين دلايل استفاده از سبوس برنج دكتر بيز براي لاغري مي باشد كه اگر شما بخواهيد اين محصول را كه داراي فيبر فراوان مي‌ باشد براي لاغري و كاهش وزن استفاده كنيد، بايد آن را به صورت روزانه مصرف كنيد. مثلا مي توانيد يا قاشق غذاخوري از سبوس برنج را ۱۰ دقيقه قبل از صبحانه درون ليوان شير بريزيد و ميل كنيد، يا اين سبوس برنج را درون يك كاسه ماست بريزيد و ۱۰ دقيقه قبل از صرف ناهار و شام ميل نماييد. تمامي اين روش ها از جمله موارد نحوه استفاده از سبوس برنج قهوه اي مي باشد كه به شما در كاهش وزن به دست آوردن اندام مناسب كمك مي كند.

زمان مصرف سبوس برنج دكتر بيز براي از بين بردن جوش صورت
علاوه بر آنچه بيان شد در خصوص سبوس برنج قهوه اي نكته ديگري كه بايد به آن توجه داشته باشيد بهترين زمان مصرف اين محصول جهت از بين بردن جوش و پوستي سالم مي باشد. براي اين امر پيشنهاد مي شود كه يك ماسك صورت بي نظير در خانه درست كنيد و به راحتي از شر جوش ها خلاص شويد. براي تهيه اين ماسك بايد ۲ قاشق غذاخوري ماست تازه را به همراه يك قاشق غذاخوري سبوس برنج مخلوط كرده و بعد از ۵ دقيقه روي صورت گذاشته، سپس ۱۵ دقيقه اجازه دهيد پودر سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز كاملا جذب پوست شما شده و بعد از آن صورت خود را با آب ولرم بشوييد. براي اينكه تاثير بيشتر اين ماده بر جوش هاي صورت شما مشاهده شود، مي توانيد قسمت مورد نظر را با استفاده از صابون گليسيرين شسته و هنگامي كه كف صابون بر روي صورت وجود دارد مقداري سبوس روي پوست ماليده و به صورت دوراني آن را ماساژ دهيد. اين كار موجب مي شود كه علاوه بر رفع جوش صورت، خشكي پوست در فصل زمستان نيز از بين رفته و پوست شما به طور كامل پاكسازي شود.

سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز براي كاهش فشار خون
اگر بخواهيم در خصوص خواص سبوس برنج قهوه ‌اي صحبت كنيم به طور كلي مي توان گفت اين محصول بسيار پرفايده بوده و براي بسياري از بيماري ها مفيد است. مثلا يكي از مهمترين اين خواص پايين آورنده چربي خون مي باشد. اگر چه اختلالات چربي خون اغلب در افراد چاق كه داراي سابقه بيماري ديابت در خانواده است مشاهده مي ‌شود اما تعدادي از افراد لاغر نيز با وجود سابقه خانوادگي داراي اختلالات چربي هستند. اين بيماري مي تواند خطرات زيادي داشته اما اگر افراد در شيوه زندگي خود تغييراتي ايجاد كنند و رژيم هاي غذايي خاصي را رعايت كنند به راحتي خواهند توانست از شر اين بيماري نجات پيدا نمايند. در اين بين در مورد سبوس برنج قهوه اي مي توان گفت اين محصول براي كاهش چربي خون بسيار تاثيرگذار بوده و افراد مي ‌توانند جهت تاثير هرچه بيشتر آن قبل از هر وعده غذايي يك قاشق غذاخوري از آن را به همراه يك ليوان آب ميوه طبيعي مي‌ كنند. اين امر موجب مي شود كه جذب چربي هاي مضر كاهش پيدا كرده و در نتيجه چربي خون به حرارت نرمال برگردد.

 

 

سبوس برنج قهوه اي شركت بيز

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۸:۴۲ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی