سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

خاصيت سبوس برنج براي صورت

فوايد سبوس برنج خواص دارويي و درماني متعددي دارااست كه يك كدام از مهم ترين آنان معالجه اختلالات پوستي است. از فوايد سبوس برنج داشتن ويتامين هاي فراوان آن ميباشد.

 

هر آنچه ازخاصيت سبوس برنج براي پوست بايستي بدانيد

 

از فوايد سبوس برنج داشتن ويتامين هاي مجموعه B ،E، آهن، روي و مقادير بالاي فيبر ميباشد و به جهت دارا بودن ويتامين E آبرسان كاركشته براي پوست هاي كم آب در زمستان ميباشد. از ساير خاصيت سبوس برنج بر پوست، پاك سازي آن ميباشد كه موجب پر‌نور شدن پوست ميشود و در معالجه لك هاي پوستي اثر متعددي داراست. از سبوس برنج روغني بدست مي‌آيد كه در تهيه و تنظيم صابون خانگي ، شامپو و توليدات آرايشي و بهداشتي كاربرد داراست.

ماسك سبوس برنج با لايه برداري سلول هاي مرده ماسكي بهتر براي پوست ميباشد كه به پاك سازي جوش هاي ريز پوست و مراقبت پوست در قبال پيري مي گردد و موجب نرمي و لطافت پوست مي‌گردد.

 

 

 

 

دكمه خريد آنلاين

خواص سبوس برنج براي پوست

چنانچه بخواهيم از فوايد سبوس برنج براي پوست بگوييم به بزرگترين آن يعني لايه بردار بودن مي قدرت اشاره نمود. سبوس برنج به لايه بيروني پوست چسبيده و با برداشتن سلول هاي مرده از روي پوست سبب نرمي و لطافت پوست ميشود. از ساير خواص سبوس برنج براي شكل آبرسان بودن آن ميباشد كه رطوبت پوست را مراقبت كرده و بازدارنده از چروك و پيري پوست ميشود.

 

خواص سبوس برنج قهوه اي براي پوست

سبوس برنج قهوه اي را پيش از استعمال بر روي شكل، يه خرده از آن را بر روي پوست دست خويش به دوران 15 دقيقه نگه داريد و در شرايطي‌كه برخورد و حساسيتي آرم نداد از آن استعمال فرمائيد.

از فوايد سبوس برنج قهوه اي ارتقا گردش خون در پوست ميباشد كه موجب جواني پوست و از ميان بردن لك هاي تيره پوست ميگردد. مقادير بالاي پروتئين در سبوس برنج قهوه اي به نگهداري الاستيسيته و كاهش التهابات پوستي باعث مي گردد كه مانعي براي بوجود وارد شدن چروك هاي پوستي ميباشد. از ساير فوايد سبوس برنج قهوه اي آنتي اكسيداني ميباشد كه در خويش دارااست و درماني خوب براي آكنه و جوش هاي شكل ميباشد. از ساير خاصيت سبوس برنج واسه پوست به كارگيري از ماسك آن براي معالجه اگزما است.

 

 

 

 

خواص سبوس برنج واسه پوست و ماسكها

 

شايد مدام برايتان پرسش بوده كه رمز جواني خانم هاي ژاپني چيست؟

در جواب بدين پرسش بايستي بيان كنم كه عموم ژاپن از سال هاي به دور با خاصيت سبوس برنج بر روي پوست شناخت داشته اند و دربين عموم ژاپن از محبوبيت متعددي منتفع بوده. از خاصيت سبوس برنج بر شكل ماسك سبوس برنج و شير ميباشد. اين ماسك براي پوست هاي كم آب بسيار خوب ميباشد كه منجر نرمي و شفافيت پوست مي گردد. نحوه تهيه و تنظيم آن به‌اين شكل ميباشد كه 2 قاشق پودر سبوس را به ياور 2 قاشق شير معدود چرب تركيب كرده و خميري چسبناك از آن بدست ميايد كه خمير را به طور خويش بماليد و طاقت نمائيد تا كم آب گردد، آنگاه شكل خويش را با آب بشوييد. اين ماسك را مي‌توانيد هفته اي دو توشه به كار گيري فرمائيد.

از خواص سبوس برنج پوست شكل ماسك سبوس برنج و تخم مرغ ميباشد: اين ماسك لايه بردار و از ميان غالب جوش است كه شيوه تنظيم آن بدين شكل ميباشد كه سبوس را با پاره اي عسل، زرده تخم مرغ و شير كم آب تركيب فرمائيد و به طور خويش بماليد، بعداز كم آب شدن آن را با آب سرد بشوييد.

 

خواص سبوس برنج براي صورت

سبوس برنج به طور پودر گرديده در دسترس است تا بتوان به راحتي از آن در تنظيم ماسك براي شكل بهره برد. ماسك سبوس برنج به جوانسازي پوست و پرهيز از چروك و پيري پوست شكل ياري مي نمايد و در معالجه لك هاي تيره پوست و جوش هاي شكل اثر بسزايي دارااست.

سبوس برنج ضمن اينكه فوايد و خاصيت متعددي داراست مانند هر چيز ديگري مضرات و معايبي دارااست كه مصرف آن به برخي از اشخاص پيشنهاد نمي‌شود به عنوان مثال: خانم هاي حامله، نوزادان و خردسالان، اشخاصي كه آلرژي و حساسيت دارا‌هستند.

 

 

 

 

خواص سبوس برنج بر صورت

هر چه از فوايد سبوس برنج و خاصيت سبوس برنج براي لك شكل گفتيم صرفا براي به كارگيري پوست شكل بود كه در حالتي‌كه بخواهيم از آحاد خاصيت دارويي و درماني سبوس برنج بر تك تك تن بگوييم در‌اين مقال نمي گنجد. ما در‌اين مقاله تنها از خاصيت سبوس برنج براي پوست گفتيم كه مهم‌ترين آن‌ها لايه برداري و آبرساني پوست است كه موجب رطوبت و جواني پوست ميگردد و بازدارنده از پيري زودرس مي‌گردد. بعد از خاصيت سبوس برنج روي پوست غافل نشويم و آن را در نرم افزار خويش در اختيار بگذاريم.

 

 

خواص سبوس برنج روي پوست: سبوس برنج به قالب بيروني و سلول هاي فرنگي چسبيده به آندوسپرم نشاسته اي دانه برنج گفته مي گردد كه قهوه اي رنگ ميباشد و از قالب برنج مستقل مي‌گردد و خاصيت دارويي و درماني متعددي زيرا معالجه ديابت ، كاهش فشارخون ، بهبودي دستگاه گوارش و معالجه اختلالات پوستي دارااست.

سبوس برنج ، طبيعتي متعادل داراست و سرشار از ويتامين هاي مجموعه B ،ويتامين E ، آهن ، روي و فيبر ميباشد كه براي معالجه خيلي از بيماريها از آن استعمال ميگردد.

سبوس برنج را به طور پودر و فراوري گرديده آن ،عصاره، روغن و كرم به شغل مي‌برند كه روغن آن مواد زياد و متنوعي را در خويش مكان داده و عموم كشورهاي هند ، چين و ژاپن بخشي از نياز غذايي خويش را با روغن سبوس برنج نگهباني مي نمايند. همينطور ميتوانيد با خريد برنج از فروشگاه آنلاين گيلان كشت اين ماده ي غذايي نفيس را به دست آوريد.

اگرچه روغن سبوس برنج در غرب تحت عنوان يك ماده آرايشي شناخته گرديده اي به اكانت نمي آيد البته در ژاپن تحت عنوان يك ماده ضد پيري ، داراي شهرت ميباشد و سيماي سواي چين و چروك زنان ژاپني از همين فرمان ناشي مي گردد و بدليل خاصيت آنتي اكسيداني و قابل انعطاف كنندگي كه داراست گزينه تحسين قرار ميگيرد.

روغن سبوس برنج را به امداد حلال يا اين كه كمپرس سرد(پرس سرد و فشار روي سبوس برنج) از سبوس برنج و جوانۀ آن كسب مي نمايند كه ليپاز جان دار در آن سبب ارتقا درصد اسيدهاي چرب آزاد اشباع در حد۱۵% تا ۲۰% و غير اشباع در توان ۸۰% تا ۸۵% مي‌گردد.

پيشنهاد مي شود ، روغني را كه با عمليات كمپرس سرد به دست مي‌آيد عالي از روغني ميباشد كه از روش حلال يا اين كه مواد شيميايي استحصال مي‌گردد.

اسيدهاي جان دار در آن ؛ ۱-۴ درصد اسيد ميريستيك، ۱۲- ۱۸ درصد اسيد پالميتيك، ۱-۳ درصد اسيد استئاريك، ۴۰- ۴۵ درصد اسيد لينولئيك، به مقدار ۱ درصد اسيد لينولنيك و ۲ تا ۴/۰ درصد اسيد پالميتولئيك ميباشد.

روغن سبوس برنج تا دماي ۱۶۰ جايگاه سانتي گراد مقاومت داراست و تخريب نميشود.اين روغن با داشتن اسيدهاي چرب ، ويتامين هاي E ،A و ويتامين هاي دسته B سبب تقويت مو رمز و پوست و مرطوب كردن آن ميشود.

روغن سبوس كه يك مزه آجيلي داراست در آشپزي آسيايي به كار گيري مي‌گردد و به طور خوراگي در سالاد و براي تفت و عطر دادن كاربرد دارااست و بهتر هم مخلوط ميگردد.

 

با غير فعال كردن ليپاز روغن سبوس برنج از آن براي تهيه و تنظيم صابون خانگي ، شامپو و توليدها آرايشي و بهداشتي به كار گيري مي نمايند.

اسيد فيتيك مخلوط ديگري در سبوس غلات مانند سبوس برنج ميباشد كه پرورش سلول هاي پوستي را تحريك كرده و منجر به هم پيوستگي و سالم پوست ميشود.

 

 

 

 

خواص سبوس برنج قهوه اي براي پوست

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۳۲:۳۸ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی