سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

قهوه گانودرما سوپريم
قهوه گانودرما سوپريم : يك قهوه مغذي و خامه اي در تركيب با فوايد جنسينگ،گانودرما لوسيدوم يكي از محبوب ترين نوشيدنيها در دنيا . قهوه سوپريم يك كافي بسيار سبك و ملايم وبا طعم خامه اي و متوسط شيرين است . اين قهوه براي انرژي زايي در هر زمان از روز ميباشد. قهوه عربيكا،جنسينگ،خرنوب،گانودرما لوسيدوم و مقداري فيبر تشكيل شده است. سوپريم علاوه بر انرژي زايي منبع غني از آنتي اكسيدان است كه بدن را در برابر انواع بيماريها ايمن كرده و براي بهبود انواع دردها‌ مفيد ميباشد.

گانودرما چيست ؟
‌قارچ گانودرما لوسيدوم با قدمت بالاي ۲۰۰۰ سال در چين باستان پادشاهان چين اولين مصرف كنندگان گانودرما بودند .بخاطر كمياب بودن و گران بودن اين قارچ فقط آنها بودند كه ميتوانستند از اين قارچ استفاده كنند چون عمر آنها را زياد ميكرد وبه قارچ جاودانگي معروف شد. بعدها با كشت بيشتر، اين قارچ وارد رژيم غذايي خانواده ها شد و چينيها را به پوستهاي زيبا و موهاي درخشان و عمر طولاني معروف كرد. قارچ گانودرما بافتي بسيار سخت و قرمز رنگ دارد كه در بدن قابل هضم نيست و طعم آن بسيار تلخ است. با فراوري محصول و اضافه كردن قهوه و نوعي كاكائو به نام كوكوآ اين قارچ قابل خوردن و هضم شدن ميشود كه براي پيشگيري و درمان و بهبود انواع بيماريها قابل درمان است. در كل دنيا فقط ۴ تا كشور توانايي توليد اين محصول را دارند كه كشور عزيزمان يكي از آن ۴ كشور است كه توانسته با استفاده از بالاترين تكنولوژي جهان به توليد اين محصول در ۵ مدل: سوپريم / موكا / لاته / هات چاكلت / وكافي ميكس . ميباشد.كه هر كدوم ازاين قهوه هاي گانودرما براي درمان و يا پيشگيري بيماري خاص استفاده ميشود.

قهوه سوپريم
گانودرما سوپريم تشكيل شده است قهوه عربيكا گانودرما جنسينگ خرنوب شيرين كننده طبيعي و خامه زده شده ي گياهي كه علاوه بر انرژي بخشي خاصيت درماني نيز دارد گانودرما علاوه بر انرژي بخشي فوق العاده براي بهبود و پيشگيري از سرطان استفاده ميشود . انرژي جسمي و جنسي را بالا برده و براي كساني كه ناتواني جنسي و يا ناباروري دارند بسيار مفيد مي باشد گانودرما براي درمان دردهاي عضلاني و روماتيسمي و درمان انواع ديسك ها مورد استفاده قرار مي گيرد و فرآيند بهبود را تسريع مي بخشد قهوه گانودرما سوپريم هم به واسطه داشتن جنسينگ براي ورزشكاران بسيار مفيد است و چربي سوزي و عضله سازي بدون بازگشت و بدون عوارض جانبي دارد سوپريم مانند كورتون عمل كرده و بافت هاي آسيب ديده بدن را ترميم ميكند اما هيچ كدام از عوارض جانبي كورتون را ندارد و در درازمدت مي‌تواند عوارض ناشي از مصرف كورتون در بدن را از بين ببرد گانودرما سوپريم براي كساني كه بيماري ام اس دارند بسيار مفيد است انرژي بدن او را تامين كرده و با تأثير بر روي اعصاب آرامش و تعادل را به بيمار بازمي‌گرداند گانودرما سوپريم دوران يائسگي را به تعويق انداخته و كساني را كه در دوران يائسگي هستند عوارض آن را كاهش داده و از گرگرفتگي استرس و ناراحتي اعصاب و دردهاي عضلاني كاهش داده و به خاطر داشتن كلسيم بالا پوكي استخوان را درمان و تراكم استخوان را بالا ميبرد . گانودرما سوپريم براي كساني كه مشكل آسم يا نارسايي ريوي دارند كمك به درمان آنها كرده و با مصرف روزانه اين محصول بافت‌هاي ريه را ترميم كرده و تمام رسوبات موجود در ريه را از بين برده و بافت را بازسازي ميكند گانودرما سوپريم به واسطه داشتن ژرمانيوم غلظت خون را تنظيم كرده و جريان خون را شدت ميبخشد خون با شدت بيشتري به تمام اعضاي بدن رسيده و تعادل بدن و حافظه را تقويت ميكند و هوشياري را افزايش ميدهد خون با شدت بيشتري به اندام هاي تناسلي مي‌رسد و عملكرد س** را بالا برده و تمايل به س** را بيشتر ميكند گانودرما سوپريم آب ميان بافتي مفاصل را ترميم كرده و حركت استخوان ها را بيشتر راحت‌تر مي‌كند صداي ناشي از خشكي زانو و آرنج و مچ را از بين ميبرد گانودرما سوپريم براي كساني كه بيماري پاركينسون دارند بسيار مفيد مي باشد و با و با توليد سلولهاي مغزي و لرزش بدن را كاهش داده و با تأثير بر روي سيستم عصبي بدن اين بيماري را كنترل و بهبود مي بخشد . گانودرما سوپريم براي زيبايي پوست و پرپشت شدن مو و كاهش ريزش مو بسيار مفيد است و با تأثير بر روي فوليكول هاي مو و سلولهاي پوست كار خونرساني به پوست و مو را انجام مي‌دهد .

قهوه سوپريم گانودرما
گانودرما سوپريم طعم لذيذ قهوه عربيكا با خامه گياهي همراه با گانودرما تامين ثبت آن تلخ و دلنشين به قهوه داده و براي درمان پوكي استخوان و غضروف سازي و درمان بيماري هاي اعصاب و درمان ميگرن از آن استفاده مي شود خانم‌هايي كه عوارض قاعدگي و يائسگي دارند مي توانند از اين محصول استفاده كرده و عوارض آن را كاهش دهند صفر هم انرژي جسمي و جنسي را بالا برد و توان آدمها را براي انجام هايي انجام كارها بالا بردن عملكرد س** را بالا برده و ناتواني هاي جنسي و ناتواني و ناباروري را از بين مي برد . تحرك و جهت اسپرم را زياد ميكند چربي سوز چربي هاي دور تخمدان را از بين برده و حاملگي به صورت طبيعي صورت مي‌گيرد پوكي استخوان و تحليل غضروف و آب ميان بافتي را ترميم مي كند و براي لاغري و افرادي كه شكستگي هاي بسيار دارند بسيار مفيد است . سوپريم اين نوشيدني انرژي زا بسيار محرك مي باشد بدون عوارض جانبي و حتي عوارض جانبي داروها و مواد شيميايي كه قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع مي كند و بدن را پاكسازي مي نمايد جريان خون را سريع تر كرده و به واسطه سرعت بيشتر خون در بدن عملكرد اعضاي بدن را سريع تر مي كند هوشياري و انرژي بيشتري مي دهد و حس جواني را بهتر تجربه مي كنيد كافه سوپريم به واسطه داشتن آنتي هيستامين قوي تمام هيستامين هاي بدن را دفع كرده و حساسيت هاي فصلي را از بين مي برد و آنتي هيستامين بسيار قوي مي باشد كه به صورت طبيعي هيستامين ها را دفع ميكند .

گانودرما سوپريم

تاثير گانودرما سوپريم براي ورزشكاران
تاثيرات مصرف گانودرما بر روي ورزشكاران و بدنسازان : سوپريم گانودرما به واسطه داشتن ژرمانيوم گردش خون را سريعتر كرده و اكسيژن رساني و چربي سوزي بيشتري انجام مي دهد و متابوليسم بدن را بهتر انجام مي دهد . گانودرما سوپريم عضله‌سازي در بدن را افزايش مي دهد و چربي سوزي قويتري دارد و چربيها راتبديل به عضله مي كند ماهيچه هاي قلب را تقويت كرده و پمپاژ خون سريع تر و بهتر انجام مي‌شود . كبد ورزش كاران به واسطه استفاده از مكمل هاي زياد چرب شده و حس خستگي و كسالت در ورزشكاران افزايش مي‌يابد . گانودرما كبد را پاكسازي كرده و انرژي بدن را افزايش مي دهد و سيستم تنفسي را تقويت كرده و تنفس سريع تر انجام مي شود . با گانودرما حس شادابي و نشاط و سلامتي را به ارمغان بياوريد و همچنين گانودرما سوپريم عضله سازي و چربي سوزي بدون عوارض جانبي مكمل هاي شيميايي را در بدن انجام مي دهد . كه عمده علت اين خاصيت ( چربي سوزي و عضله سازي ) به دليل پروتئين موجود در گانودرما مي باشد . ورزشكاران عزيز توجه داشته باشند كه مصرف روزانه يك يا دو ساشه گانودرما سوپريم به عنوان مكمل غذايي , دارويي محسوب مي شود .

قهوه سوپريم
سوپريم اين نوشيدني انرژي زا بسيار محرك مي باشد بدون عوارض جانبي و حتي عوارض جانبي داروها و مواد شيميايي كه قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع مي كند و بدن را پاكسازي مي نمايد جريان خون را سريع تر كرده و به واسطه سرعت بيشتر خون در بدن عملكرد اعضاي بدن را سريع تر مي كند هوشياري و انرژي بيشتري مي دهد و حس جواني را بهتر تجربه مي كنيد كافه سوپريم به واسطه داشتن آنتي هيستامين قوي تمام هيستامين هاي بدن را دفع كرده و حساسيت هاي فصلي را از بين مي برد و آنتي هيستامين بسيار قوي مي باشد كه به صورت طبيعي هيستامين ها را دفع ميكند . سوپريم گانودرما خواص بيشماري ديگري از جمله جلوگيري از خواب آلودگي هم دارد . برخي از افراد به خاطر مشغله ي زياد در طول روز فرصت استراحت كافي را پيدا نمي كنند و در نتيجه بعد از يك مدت زمان كوتاه سيستم دفاعي بدن ضعيف شده و شخص دچار ناتواني جسمي و جنسي ميگردد . مصرف روزانه يك تا دو ساشه گانودرما سوپريم قواي بدن شما را در طول روزهايي كه بدنتان فعاليت زيادي دارد تامين و سلامت شما را تضمين مي نماييد . همچنين شما مي توانيد سي دقيقه قبل از ورزش نيز سوپريم استفاده كنيد و بعد از يك روز پرفشار انرزي از دست رفته رو دوباره برگردانيد و با قدرت ورزش خود را انجام داده و به پايان برسانيد . فقط بايستي توجه داشته باشيد كه سوپريم به دليل وجود جنسينك براي افراد زير دوازده سال و بالاي شصت سال پيشنهاد نمي شود .

فوايد سوپريم
گانودرما فوايد پر شماري دارد كه به صورت كلي در مورد آن ها در بخش هاي مربوط پرداخته ايم . از جمله محصولات گانودرما , قهوه گانودرما مي باشد كه يكي از پرفروش ترين نوع اين محصول گانودرما سوپريم مي باشد . سوپريم گانودرما علاوه بر قهوه و قارچ فراوري شده گانودرما و ادغام اين دو با هم داراي جنسينك هم مي باشد كه مدل هاي ديگر قهوه گانودرما از جمله موكا , لاته و هات چاكلت فاقد اين مورد مي باشند و به همين علت از تمامي انواع قهوه گانودرما نوع سوپريم گران تر مي باشد . جنسينك براي افرادي كه ورزش مي كنند يا فعاليت روزانه زيادي دارند مانند دوپينگ در بدنشان عمل مي كنند و در طول فعاليت روزانه يا ورزشي نيروي دو چندان به فرد مي دهد . و همينطور افرادي كه به دنبال بالا بردن قواي جسمي و جنسي خود هستند هم مي توانند از گانودرما سوپريم استفاده نمايند تااز نظر قواي جنسي و جسمي نيز مشكلي نداشته باشند . زيرا تركيب گانودرما با جنسينگ به صورت كامل فرد را از نظر توان جسمي نيرومند مي سازد و نكته قابل اشاره بدون عوارض بودن اين ماده غذايي مي باشد . همچنين سوپريم در عضله سازي ورزشكاران و چربي سوزي افراد معمولي نيز نقش بسزايي دارد كه در قسمت هاي بعدي مفصل راجب هر كدام توضيحاتي ارائه مي دهيم تا شما مصرف كنندگان از فوايد و عوارض سوپريم و همچنين موارد منع مطلع شويد .

تركيبات گانودرما سوپريم چيست ؟
اين قهوه درماني تشكيل شده از قهوه عربيكا , قارچ گانودرما و جنسينك . در واقع در چهار نوع قهوه گانودرما فقط مدل سوپريم علاوه بر گانودرما و قهوه ماده اي به نام جنسينك دارد كه خاصيت جداگانه نسبت به انواع ديگر خود دارد .

قيمت قهوه سوپريم چقدر است ؟
فوايد كافه سوپريم چيست ؟
موارد منع مصرف سوپريم چيست ؟
گانودرما در نوع سوپريم
بهترين توع در ۴ طعم قهوه گانودرما در نوع سوپريم مي باشد كه از سه نوع ديگر گران تر نيز مي باشد . زيرا علاوه بر تركيبات يكسان حاوي جنسينگ هم ميباشد كه تركيب قدرتمندي را مي سازد . شايد بالا بردن سوخت و ساز بدن و تامين انرژي روزانه مهمترين شاخصه ي جداگانه سوپريم نسبت به انواع ديگر قهوه گانودرما مي باشد . به همين دليل ورزشكاران براي چربي سوزي و عضله سازي از سوپريم استفاده ميكنند . سوپريم گانودرما سرشار از املاح معدني , پروتيئن ها و ويتامين ها مي باشد كه سبب افزايش گردش خون در بدن مي شوند كه همين باعث رسيدن خون به قسمت هاي مختلف بدن مي شود كه باعث اكسيژن رساني بهتر به مغز كه سبب تمركز بيشتر در افراد مي شود . خواص ديگر گانودرما سوپريم شامل افزايش اسپرم , بالارفتن نيروي جسمي , درمان بيماري ام اس و پاركينسون و همينطور مناسب جهت بيماري هاي ريوي . البته افرادي كه فشار خون بالا دارند يا از مشكلات قلبي عروقي رنج مي برند منع مصرف سوپريم دارند .

طبع گانودرما سوپريم
گانودرما سوپريم داراي طبع سرد و خشك ميباشد و براي كساني كه طبع سرد دارند و هميشه دچار سستي و خواب آلودگي هستند مناسب مي باشد . مثلا كساني كه به بيماري ms مبتلا هستند ميتوانند براي درمان بيماريشان از اين نوع قهوه گانودرما استفاده كنند تا طبع بدنشان گرم شود و از كسالت خارج شوند . سوپريم گانودرما طمع تلخ اسپرسو دارد و با طعمي دلنشين انرژي فوق العاده اي به شما مي دهد . همچنين كساني كه دچار سردي معده و چاقي شكم و پهلو هستند مي توانند از اين نوع گانودرما براي تغيير طبع معده شان استفاده كنند . زيرا بنا به تغيير طبع سوپريم موجب چربي سوزي شكم و پهلو مي شود . از ديگر مزاياي سوپريم دفع ويروس مي باشد . مثلا كساني كه طبع بدنشان سرد هست و دچار ويروس hpv مي شوند بسيار مناسب ميباشد و در طول بازه ي زماني استفاده مكرر كمك به درمان زگيل تناسلي مي كند .

 

 

https://aryokala.ir/side-effects-of-supreme-instant-coffee/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۴۲:۲۶ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی