سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

مواد تشكيل دهنده شكلات داغ گانودرما

 

مواد تشكيل دهنده قهوه ي گانودرما هات چاكلت شامل پودر كاكائو به نام كاكائو، پودر گانودرما لوسيدوم، پودر قند، پودر خامه غير لبني، پودر شير بدون چربي و پودر پروتئين حاصل از شير مي باشد. حاوي ماده اي به نام خرنوب است كه به عنوان شيرين كننده استفاده مي شود و يك ماده گياهي مفيد براي درمان سرفه، بيماري هاي قلبي و تنگي نفس است.

 

 

 

نحوه مصرف شكلات گانودرما

دكتر بيز پس از قيمت هات چاكلت با قارچ گانودرما يك كيسه را در فنجان مي ريزد و آب جوش به آن اضافه مي كند و پس از هم زدن قهوه دم مي كند. مي توانيد بعد از هم زدن صبر كنيد تا خنك شود و سپس يخ را به آن اضافه كنيد تا متوجه شويد كه قهوه خامه تر شده است. مقدار هر بار مصرف اين قهوه 140 است.

 

Ganoderma Hot Chocolate8

Ganoderma Hot Chocolate8

هات چاكلت گانودرما را بخريد روي بدن تاثير مي گذارد

هنگام خريد هات چاكلت گانودرما دكتر بيز بايد بدانيد كه قارچ گانودرما در 5 مرحله بدن را تحت تاثير قرار مي دهد كه به شرح آن مي پردازيم:

– مرحله معاينه اولين مرحله است كه طي آن بيماري ها و سموم نهفته در بدن ظرف يك تا سي روز شناسايي شده و اعمال بدن تنظيم مي شود. بدن در اين مرحله علائمي را نشان مي دهد كه عارضه جانبي نيستند اما به شناسايي ناحيه بيماري كمك مي كنند.

مرحله دوم پاكسازي و سم زدايي است كه طي يك تا سي هفته انجام مي شود. پادشاه سم زدايي لقبي است كه به گانودرما داده شده است زيرا اين گانودرما توانايي از بين بردن مقادير زيادي اسيد اوريك، اسيد لاكتيك، كلسترول اضافي، ذخاير چربي، بافت هاي مرده و سمومي را دارد كه ايجاد مي شوند. در بدن انباشته شده و از طريق كبد دفع مي شود. كليه، تنفس، مدفوع و بلغم.

مرحله سوم تنظيم است كه در عرض يك ماه تا 12 ماه اتفاق مي افتد و واكنش هاي زيادي در اين مرحله رخ مي دهد، اين واكنش ها نشان دهنده بهبودي بدن است، اما اگر شدت آنها خيلي قوي باشد بايد دوز را كاهش داد.

مرحله چهارم كه از 6 تا 24 ماه طول مي كشد، شفا نام دارد. گانودرما سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند و نواحي مقاوم را براي مقاومت در برابر بيماري ترميم مي كند. گانودرما همچنين ويتامين ها و مواد معدني ضروري را در اين مرحله براي بهبودي سريعتر فراهم مي كند.

مرحله پنجم را نوسازي مي نامند و از يك تا سه سال طول مي كشد و عملكردهاي بدن در اين مرحله در بهترين حالت خود حفظ مي شود و جواني و شادابي به بدن آزاد مي شود.

 

Ganoderma Hot Chocolate9

Ganoderma Hot Chocolate9

علل خواص بي شمار گانودرما

گانودرما سالهاست كه در بسياري از صنايع غذايي مورد استفاده قرار مي گيرد كه بسياري از آنها به دليل خواص آنتي اكسيداني، ويتامين ها و مواد معدني موجود در اين قارچ ها بوده و باعث بيماري هايي مانند هپاتيت، بي خوابي و آسم مي شود. ايمن از درد عصبي و مشكلات گردش خون. اين قارچ ها منبع طبيعي آب و درمان بيماري ها هستند و نقش مهمي در بيماري هاي بدخيم رايج دارند. بهترين روش مصرف مخلوط عصاره گانودرما با قهوه است كه بسيار خوشمزه خواهد بود.

 

فوايد تركيبات موجود در شكلات داغ گانودرما

كاكائو موجود در شكلات داغ گانودرماي دكتر بيس حاوي طعمي غني و پلي فنول است، آنتي اكسيداني كه از سرطان جلوگيري مي كند. كاكائو همچنين به هضم غذا كمك مي كند. گانودرما لوسيدوم طعم ملايمي دارد كه طعم قهوه را عميق تر مي كند و فوايد سلامتي آن را افزايش مي دهد. گانودرما همچنين حاوي آمينو اسيدها و تري ترپنوئيدها است كه خطرساز در نظر گرفته مي شود. فلاونوئيدهاي كاكائو عروق را سالم نگه مي دارند. فلاونول ها خون رگ ها را رقيق مي كنند و از لخته شدن آنها در ديواره ها جلوگيري مي كنند.سروتونين محرك و ضد افسردگي است. پودر كاكائو موجود در اين محصول حاوي منيزيم، مس، پتاسيم، آهن، مواد معدني و موجوداتي است كه از بدن در برابر كم خوني، مشكلات قلبي و مواد مختلف محافظت مي كند. 2. عصاره جو همچنين طعم سنتي شكلات را حفظ مي كند. گانودرما كه هزاران سال در طب سنتي چيني و ژاپني مورد استفاده قرار مي گيرد، گياهي است كه ژاپني ها آن را ملقب مي كنند و نام آن در زبان چيني به معناي قدرت معنوي است.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۳:۲۱:۴۱ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی