سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

قهوه گانودرما يكي از محصولات خوراكي پرطرفدار در جمعيت مصرف كنندگان است. قهوه گانودرما از تاثيرات شگفت انگيزي بر كم كاري تيروئيد برخوردار است.

اثرات قهوه گانودرما بر كم كاري تيروئيد

 

قهوه گانودرما يكي از محصولات فرآوري شده از تركيب دانه هاي قهوه و قارچ گانودرما است. اين محصول داراي خواص درماني بسيار زيادي بوده و يكي از پرطرفدارترين محصولات خوراكي تهيه شده با عصاره قارچ گانودرما در جمعيت مصرف كنندگان به شمار مي آيد. پيشگيري، كنترل و درمان كم كاري تيروئيد و يا اصطلاحا هيپوتيروئيديسم يكي از مهمترين اثرات شگفت انگيز قهوه هاي گانودرما بوده و از درمان هاي موثر در بهبود عملكرد غده تيروئيد محسوب مي شود. به منظور آشنايي بيشتر با تاثير قهوه گانودرما براي تيروئيد كم كار با ما همراه باشيد.

كم كاري تيروئيد چيست؟
كم كاري تيروئيد و يا اصطلاحا هيپوتيروئيديسم يكي از شايع ترين بيماري هاي غده تيروئيد به ويژه در ميان جمعيت بانوان است. اين عارضه به دنبال كاهش ترشح هورمون هاي تيروئيدي و افزايش هورمون TSH به عنوان محرك ترشح هورمون هاي تيروئيدي رخ داده و از علائم باليني متفاوتي برخوردار مي باشد. كنترل كم كاري تيروئيد بواسطه داروهاي گياهي اهميت بسيار زيادي داشته و منجر به كاهش عوارض ناشي از مصرف داروهاي شيميايي خواهد شد. تركيب عصاره قارچ گانودرما و قهوه يكي از مهمترين درمان هاي گياهي نتيجه بخش در اين زمينه بوده و توانسته است تاثيرات رضايت بخشي را به خود اختصاص دهد.

قارچ گانودرما چيست؟
قارچ گانودرما يكي از معجزه هاي طبيعي، سنتي و پرطرفدار به منظور درمان بسياري از بيماري هاي زمينه اي و اكتسابي است. تركيب طبيعي از قدمتي چند صد ساله برخوردار بوده و يكي از مهمترين تركيبات شناخته شده در طب سنتي چين و آسياي شرقي به شمار مي آيد. قارچ گانودرما ظاهري نسبت هم متفاوت از ساير قارچ هاي خوراكي داشته و امروزه در بسياري از كشورهاي مختلف جهان كشت و توليد مي ‌شود. خوشبختانه ايران يكي از كشورهاي توليد كننده نوع مرغوبي از قارچ گانودرما بوده توانسته است به فرآوري و توليد انواع مختلفي از محصولات خوراكي، آرايشي و بهداشتي در تركيب با عصاره قارچ گانودرما فائق آيد.

خريد قهوه گانودرما براي تيروئيد كم كار

خواص قارچ گانودرما
همانطور كه پيشتر نيز گفته شد قارچ گانودرما داراي خواص درماني شگفت انگيز بسيار زيادي بوده و به عنوان يكي از تركيبات معجزه آساي طبيعي مورد استفاده مصرف كنندگان قرار خواهد گرفت. مهمترين خواص درماني قارچ گانودرما عبارت اند از:

كمك به بهبود عملكرد سيستم گوارش

افزايش سم زدايي كبد و پاكسازي سيستم كليوي

بهبود و تقويت سيستم ايمني

كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام

كرد سيستم هورموني از جملهَ غده تيروئيد

كاهش دردهاي عضلاني

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
1 بسته قهوه لاته دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان


1 بسته قهوه لاته دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه لاته دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه لاته دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه لاته دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه لاته دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 840 هزار تومان

 

قهوه گانودرما و تيروئيد

يكي از مهمترين خواص شگفت ‌انگيز و موثر قهوه گانودرما تاثير بر كنترل و درمان بيماري هاي مربوط به غده تيروئيد از جمله كم كاري اوليه و ثانويه تيروئيد در جمعيت مبتلايان به اين عارضه است. مصرف منظم و اصولي اين محصول به عنوان يك مكمل دارويي در كنار درمان هاي اصلي اين عارضه، نويد بخش درمان‌ هاي موثري در اين زمينه بوده و توانسته است بخش اعظم از دغدغه هاي افراد مبتلا به كم كاري تيروئيد را مرتفع نمايد.

قهوه گانودرما به عنوان يك نوشيدني تاثير بسيار زيادي در تنظيم ميزان هورمون هاي تيروئيدي داشته و علائم باليني ناشي از كم كاري تيروئيد مانند دردهاي خفيف تا شديد عضلات به ويژه از عضلات پا، تورم شديد صورت، افزايش وزن بي رويه، كمبود انرژي و ميل به بي تحركي و پف آلودگي چشم ها و بسياري از علائم ديگر را بهبود خواهد بخشيد.

تحقيقات انجام شده خصوص تاثير قهوه گانودرما براي تيروئيد كم كار در بسياري از نمونه هاي حيواني و انساني نشان داده است كه اين تركيب قادر به متعادل نمودن ميزان هورمون هاي تيروئيدي در مصرف كنندگان بوده و به دليل تاثير مثبت بر مكانيسم هاي ترشح هورموني، از ايجاد و بروز تغييرات نامطلوب در اين مسير ممانعت خواهد نمود. متاسفانه امروزه بيماري هاي تيروئيدي از جمله كم كاري تيروئيد يكي از مشكلات رايج دره جمعيت آقايان و خانمها بوده و تاثيرات نامطلوبي بر فعاليت هاي روزمره افراد اعمال نموده است. از اين رو مصرف عصاره گانودرما در تركيب با قهوه به عنوان يك نوشيدني گوارا، قادر به كنترل بسياري از علائم مذكور بوده و يكي از درمان هاي مكمل نتيجه بخش و پرطرفدار در اين زمينه به شمار مي آيد.

قهوه گانودرما براي تيروئيد كم كار

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%85-%da%a9%d8%a7%d8%b1/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۱۰:۲۲ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی