سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

طريقه مصرف سير سياه
به راحتي مي‌توان از سير سياه در طول روز استفاده كنيد بدون اينكه همانند نوع خام آن، مشكلات بد تنفسي را تجربه نمائيد. همچنين شما مي‌توانيد از آن در تمام غذاهاي مختلفي كه قبلا با نوع خام تهيه مي‌كرديد، استفاده كنيد و ضمن اضافه كردن طعم و مزه جديد به غذا، سالم‌تر هم باشيد. سير سياه طعم تقريباً شيريني دارد. هم مي‌توانيد آن را خالي بخوريد و هم به ميل و سليقۀ خودتان در غذاها استفاده نمائيد. حتي مي‌توانيد آن را لاي نان قرار داده و ميل نمائيد.

بهترين زمان مصرف:
خوب است بدانيم كه خوردن سير سياه زمان خاصي ندارد و هر موقع از روز كه ميل داشتيد مي‌توانيد آن را مصرف كنيد. اما براي بهره‌مندي بيشتر از خواص سير سياه بهتر است آن را به صورت ناشتا و يا با معده خالي ميل كنيد. در ساعات اوليه صبح و قبل از صبحانه باعث جذب مواد بيشتر و سريع‌تر انجام شده و انرژي مورد نياز بدن براي ورزش و فعاليت‌هاي روزانه را به خوبي تامين مي‌نمايد.

مقدار مصرف:
اگر با اهداف درماني از سير سياه دكتر بيز استفاده مي‌كنيد، براي بهره‌بردنِ كامل از خواص دارويي، بايد آن را به صورت روزانه و مرتب و به مدت حداقل يك تا 3 ماه مصرف نمائيد. استفاده مقطعي و گاه و بي‌گاه اين محصول اگر چه مفيد است ولي اثرگذاري آن را كم و مدت زمان آن را طولاني مي‌كند. مقدار استاندارد مصرف روزانه بين 0.6 تا 1.2 گرم در روز است كه معادل نصف حبه مي‌باشد.

افرادي كه از داروهاي ضد انعقاد خون استفاده مي‌كنند، حتماً قبل از مصرف با پزشك خود مشورت نمايند.

9 دليل براي اينكه چرا بايد سير سياه بخوريم؟
سير سياه سيري است كه در دماي خاصي نگه‌داري و تخمير شده است. سير خام را به مدت 30 روز در دماي 170 درجه سانتيگراد قرار مي‌دهند تا به بالاترين ميزان خواص خود برسد. هرگونه تغيير در اين متغيرهاي دمايي و زماني باعث كاهش ميزان خواص دارويي و درماني اين محصول خواهد شد. خوب است بدانيم دليل اصلي تفاوت قيمت سير سياه دكتر بيز با نمونه‌هاي ارزان‌تر موجود در بازار، دقيقاً رعايت همين اصل است.

بو و مزۀ تند سولفور در اين پروسه از بين مي‌رود. مصرف سير خام امكان دارد براي همه آسان نبوده و ناخوشايند باشد. تخمير آن، ميزان مواد مغذي كه با زيست بدن سازگاري دارند رو بيشتر مي‌كند و به شدت فاكتورهايي را كه مصرف سير خام را سخت مي‌كنند را كاهش مي‌دهد. بافت و مزۀ سير در اين فرآيند به كلي تغيير مي‌كند.

باكتري‌ها، ويروس‌ها، قارچ‌ها و همه ميكروارگانيسم‌هاي مضر بدن را كاهش مي‌دهد.
به طور كلي بيماري‌هاي التهابي مانند آرتروز يا التهاب در روده را كاهش مي‌دهد و واقعن براي سندروم نشت روده مفيد است.
مقاومت به انسولين را بسيار كاهش مي‌دهد و براي بيماران مبتلا به ديابت خيلي مفيد است.
با رفع عفونت‌ها به تقويت سيستم ايمني بدن كمك مي‌كند.
سرشار از مواد مغذي مانند ويتامين‌ها، املاح معدني است.
سير سياه به دليل فرآيند تخميري كه در آن صورت گرفته، جذب مواد مغذي كه با زيست بدن سازگاري بيشتري دارند را نسبت به سير خام به ميزان قابل توجهي افزايش مي‌دهد. چون در سير خام موادي وجود دارند كه مانع جذب كامل مواد مغذي سير مي‌شوند.
داراي مواد مغذي گياهي فراوان است.
خطر ابتلا به سرطان را به شدت كاهش مي‌دهد.
خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و عروقي مانند انسداد عروق، لختگي خون، سكته و فشار خون بالا را كاهش مي‌دهد.
پس دست به كار بشويد و از مزاياي آن استفاده كرده و نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

 

 

منبع معتبر نوشته هاي بالا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۲:۵۹ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی