سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

۳- بايد تاريخ انقضاي سير سياه مناسب باشد. سير سياه در دماي اتاق ۲ تا ۳ ماه بعد از توليد دوام مي آورد و بعد از آن فاسد مي شود يا كپك مي زند. اما اگر در فريزر نگهداري شود مي تواند تا يك سال سالم باقي بماند. بنابراين بايد سير سياه را از جايي بخريم كه از تاريخ انقضاي آن مطمئن باشيم و بدانيم كه سير سياه قبل از خريد در فريزر نگهداري ميشده و فرصت كافي براي مصرف داشته باشيم. محصولات سير سياه كه معمولا مدت زيادي در دست فروشنده هاي واسط در دماي اتاق نگهداري شده اند احتمالا يا سريع تر فاسد مي شوند يا مواد نگهدارنده دارند كه در مورد مصرف آن ها بايد احتياط كنيم.

 

خريد سير سياه بايادي چه مزيتي دارد؟
خريد سير سياه بايادي نسبت به ساير توليد كننده ها مزايايي دارد:

۱- با خريداز فروشگاه بايادي، شما مستقيما از توليد كننده سير سياه خريد كرده ايد و از اين طريق با حذف واسطه ها، با قيمت كمتري اين ماده غذايي فوق العاده را به دست آورده ايد.

۲- تخمير سير سياه بايادي با روش هاي علمي و به روز انجام مي شود تا سير سياه با كيفيت توليد شود. سير سياه بايادي در تونل هاي هوشمند و پيشرفته انجام مي شود تا محصول با كيفيتي توليد شود

 

خريد سير سياه در اصفهان

۳- سير سياه بايادي از سير تازه با كيفيت و مرغوب همدان توليد مي شود.

۴- علاوه بر اينكه سير سياه بايادي در محيط استريليزه شده و بهداشتي انجام مي شود، سير سياه توليدي در سردخانه نگهداري مي شود تا هم خواص آن حفظ شود و هم تاريخ انقضاي بيشتري داشته باشد.

 

طريقه مصرف سير سياه
سير سياه را مي توانيد به تنهايي بخوريد يا آن را به همراه ساير غذاها مصرف كنيد. دستور العمل خاص و حتمي براي زمان مصرف سير سياه وجود ندارد. هر موقع كه ميل داشتيد مي توانيد سير سياه بخوريد (البته به مقدار مجاز). براي اينكه از فوايد و مزاياي سير سياه بهره مند شويد بايد آن را به صورت مستمر و روزانه مصرف كنيد. اثرات مثبت مصرف سير سياه معمولا بعد از يك تا سه ماه ظاهر خواهد شد. مصرف موقت و گاه و بي گاه هر چند مفيد است اما باعث كاهش اثرات مثبت سير سياه مي شود (منبع).

حداقل مصرف سير سياه در روز بايد بين ۰.۶ تا ۱.۲ گرم باشد. يعني مصرف روزانه تقريبي نصف حبه سير سياه درشت تا يك حبه درشت كامل كافيست. براي حبه هاي كوچك بايد بيشتر مصرف شود. براي اطلاعات كامل در مورد نحوه مصرف سير سياه به اين مقاله مراجعه كنيد: طريقه مصرف سير سياه

 

خريد سير سياه در اصفهان، تهران، مشهد، كرج، شيراز، تبريز، قم و اهواز
سير سياه با كيفيت بايادي در شهر نجف آباد، نزديك اصفهان توليد مي شود. اگر امكان خريد حضوري داريد با ما تماس بگيريد. در غير اين صورت، ما مي توانيم سفارش شما را با پست پيشتاز به سراسر ايران ارسال كنيم. با توجه به قيمت مناسب سير سياه بايادي، خريد اينترنتي و ارسال با پست پيشتاز خيلي به صرفه تر از خريد حضوري از برندهاي وارداتي است. پس براي مشاوره و خريد با ما تماس بگيريد.

 

روش خريد سير سياه بايادي
شما مي توانيد محصول را به سبد خريد اضافه كنيد و از طريق پرداخت اينترنتي، خريد سير سياه را كامل كنيد. اگر امكان خريد اينترنتي نداريد با فروشگاه بايادي تماس بگيريد: ۰۳۱۹۱۰۱۵۵۱۰

بعد از سفارش و پرداخت آن، در زمان يك تا سه روز بسته شما آماده شده و با پست پيشتاز به آدرس شما ارسال خواهد شد. بسته هاي ارسالي با پست پيشتاز معمولا بين دو تا سه روزه به دست مشتري مي رسد.

 

 

منبع معتبر نوشته هاي بالا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۱۱:۵۰ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی