سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

به وجود آمدن زائده هاي جوش و زگيل مانند كه گاه با خارش و سوزش پوست نيز همراه است آن هم در يكي از حساسترين نقاط قسمت بدن يعني در اطراف ناحيه ي تناسلي شايد يكي از اعصاب خرد كن ترين اتفاقاتي باشد كه ميتواند براي يك فرد بيفتد چرا كه علاوه بر زيبايي ظاهري پوست بدن ميتواند بسياري از نيازهاي ديگر فرد از جمله روابط جنسي او را هم تحت تاثير قرار دهد كه اين اتفاق ميتواند منجر به تبعات بدتر ديگري در زندگي اجتماعي و زناشويي فرد مبتلا شود. از طرفي در بسياري از افراد مبتلا به زگيل تناسلي اقدام به درمان با نتايج مطلوب همراه نميشود و بعد از مدتي دوباره سر و كله ي زگيلهاي ريز و درشت بر روي پوست فرد پيدا ميشود و اين موضوع شايد باعث به وجود آمدن استرسهاي بيشتر در فرد بيمار نيز بشود در ادامه به بررسي گانودرما و زگيل تناسلي پرداخته و بيشتر با ماهيت اين بيماري و تاثير قارچ گانودرما بر روي آن آشنا ميشويم.

قارچ گانودرما

گانودرما چيست و چه خواصي دارد؟
گانودرما نام يك قارچ با خواص فراوان و تركيبات شيميايي كم ياب و منحصر به فرد است كه به دليل ارزش غذايي بالاي آن از گذشته تاكنون همواره در كانون توجه بوده و از آن براي مصارف مختلفي استفاده مي شده است. طبق تحقيقات به عمل آمده خواص قارچ گانودرما ميتواند در پيشگيري و كمك به درمان برخي از بيماري ها و اختلالات مختلف نقش موثري داشته باشد. جهت كسب اطلاعات بيشتر: گانودرما چيست و چه خواصي دارد؟

بيماري زگيل تناسلي چيست؟
زگيل تناسلي نام يك بيماري پوستي عفوني مي باشد كه از جمله بيماري هاي آميزشي يا SDT به حساب مي آيد كه بر اثر رابطه ي جنسي با فرد مبتلا و همچنين تماس پوست فرد سالم به پوست فرد آلوده منتقل مي شود. عامل اصلي به وجود آورنده ي زگيل تناسلي، ويروسي تحت عنوان ويروس HPV ميباشد كه از جمله ويروس هاي سرسخت بوده و نيز ريشه در DNA دارد. نام ديگر آن ويروس پاپيلوماي انساني ميباشد.

انواع زگيل تناسليجالب است بدانيد كه تا كنون ۱۰۰ نوع از اين ويروس شناسايي شده است كه يك فرد ميتواند حتي به بيش از يك نوع ويروس HPV مبتلا شود كه برخي از آنها هيچ نشانه اي نداشته و به خودي خود از بين ميروند و برخي ديگر ميتوانند باعث به وجود آمدن زائده هاي زگيل در ناحيه ي تناسلي در مردان و زنان وحتي منجر به ايجاد سرطان دهانه ي رحم در زنان شود. از شايعترين گونه هاي ويروس HPV انواع ۶، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ آن ميباشد كه نوع ۶ و ۱۱ آن منجر به ايجاد زگيل در نواحي تناسلي و مقعدي مي كند و نوع ۱۶ و ۱۸ آن منجر به سرطان ميشود. در بسياري از موارد اندازه ي زگيلها به قدري كوچك است كه با چشم غير مسلح ديده نميشود و خود اين موضوع دليليست كه باعث ميشود خيلي ها از وجود اين بيماري در خود بي اطلاع باشند. پديدار شدن زگيل عمدتا درد يا خارش به همراه ندارد و در موارد بسيار نادري درد و خارش گزارش ميشود. اصلي ترين نقاط بدن براي مبتلايان به HPV، آلت تناسلي به خصوص در اطراف آن، مقعد و كشاله ي ران مي باشد. در بخش بعد به بررسي تاثير گانودرما بر زگيل تناسلي خواهيم پرداخت.

گانودرما و زگيل تناسلي
هرچند كه بسياري از منابع علمي مدت زمان درمان اين بيماري و دفع اين ويروس از بدن را بين ۲ الي ۳ سال در نظر ميگيرند. و افراد بسياري هم با گذشت اين زمان سلامتي خود را به دست آورده اند اما در بسياري از موارد زگيل تناسلي درمان قطعي ندارد و اكثر روشهاي درماني كه براي آن وجود دارند موقتي بوده و ميتوانند ظاهر پوست را تحت تاثير قرار دهند و از شدت زگيل ها بكاهد. البته براي پيشگير از ابتلا به ويروس HPV و زگيل تناسلي ميتوان از واكسن مخصوص آن كه با نام گارداسيل شناخته ميشود استفاده كرد. ولي همان طور كه قبل تر اشاره كرديم امروزه نزديك به ۱۰۰ نوع ويروس HPV در دنيا شناخته شده است كه واكسن نميتواند مانع از ابتلا به تمامي اين ۱۰۰ نوع بشود پس مناسب ترين راه رعايت بهداشت فردي در كنار داشتن رابطه ي جنسي محافظت شده مي باشد. جالب است بدانيد كه اصلي ترين روش براي بهبود زگيل تناسلي تقويت سيستم ايمني بدن ميباشد تا بدن فرد مبتلا به صورت طبيعي به مبارزه با ويروس پرداخته و نسبت به ضعيف و غير فعال كردن آن اقدام كند.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۴۹:۱۲ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی