سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

خواص جينسينگ
جينسينگ نام گياهي شناخته شده و ارزشمند با طبع گرم و خشك است كه به دليل خواص فراواني كه دارد از ساليان دور تا كنون از اين گياه استفاده هاي متعددي ميشده است. زادگاه اصلي اين گياه مناطق شرقي آسيا و شمال آمريكا ميباشد. خوب است بدانيم كه مهمترين قسمت گياه جينسينگ ريشه ي آن است كه فوايد دارويي بيشمار دارد كه از مهمترين خواص جينسينگ ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

بهبود عملكرد حافظه
كاهش استرس
آرام بخشي
بهبود اختلالات جنسي
درمان ناتواني، سستي و ساير علائم ناشي از فرسودگي و افزايش سن
كاهش سطح قند خون و كلسترول
افزايش طول عمر
ساير خواص قهوه فوري سوپريم دكتر بيز
بخش بزرگي از خواص كافه سوپريم گانودرما مربوط به خود قارچ گانودرما مي باشد. كه از طريق صفحه خواص گانودرما قابل مشاهده است. برخي از مهمترين خواص جانبي قهوه سوپريم گانودرما به شرح زير است:

عضله ساز
چربي سوز
اسپرم ساز و افزايش تحرك اسپرم (براي ناباروري مردان)
افزايش قدرت جسمي (مناسب براي ورزشكاران)
مناسب براي بيماري ام اس و پاركينسون
مناسب جهت بيماريهاي ريوي مثل آسم، برونشيت و تنگي نفس
و …
منع مصرف قهوه سوپريم
به صورت كلي مصرف قهوه فوري سوپريم براي افرادي كه فشار خون بالا دارند و يا افراد با اختلالات قلبي عروقي توصيه نميشود و اين افراد به جاي قهوه سوپريم مي توانند از دو طعم ديگر قهوه گانودرما استفاده نمايند. به دليل افزايش جريان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپريم، مصرف آن براي كساني كه انواع مختلف مشكلات قلبي عروقي از جمله گرفتگي عروق، نارسايي قلبي، فشار خون بالا و … را دارند به هيچ وجه توصيه نميشود و ممنوعيت دارد.

ganuderma.irدرباره گانودرما دات آي آر
سايت تخصصي Ganuderma.ir به عنوان اولين و معتبرترين سايت تخصصي گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ايران شناخته ميشود كه با فراگيري جديدترين علوم حوزه ي گانوتراپي (گانودرماني) و دارا بودن تيم مشاوره و پشتيباني مجرب اقدام به توزيع هر چه مطلوبتر و حرفه اي تر فرآورده هاي گانودرما آن هم به شكلي كاملا مستقيم و بدون واسطه مي نمايد. ضمنا سايت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمين مي نمايد.

همه ي شما عزيزان از اين پس ميتوانيد با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتريان ما با نام “گانو اكانت” شده و علاوه بر دريافت امتيازات و خدمات مخصوص اعضاي باشگاه به بهترين نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتي را به خود و عزيزانتان هديه دهيد.

 

 

گانودرما چيست ؟گانودرما چيست ؟‌قارچ گانودرما لوسيدوم با قدمت بالاي ۲۰۰۰ سال در چين باستان پادشاهان چين اولين مصرف كنندگان گانودرما بودند .بخاطر كمياب بودن و گران بودن اين قارچ فقط آنها بودند كه ميتوانستند از اين قارچ استفاده كنند چون عمر آنها را زياد ميكرد وبه قارچ جاودانگي معروف شد. بعدها با كشت بيشتر، اين قارچ وارد رژيم غذايي خانواده ها شد و چينيها را به پوستهاي زيبا و موهاي درخشان و عمر طولاني معروف كرد. قارچ گانودرما بافتي بسيار سخت و قرمز رنگ دارد  كه در بدن قابل هضم نيست و طعم آن بسيار تلخ است. با فراوري محصول و اضافه كردن قهوه و نوعي كاكائو به نام كوكوآ اين قارچ قابل خوردن و هضم شدن ميشود كه براي پيشگيري و درمان و بهبود انواع بيماريها قابل درمان است. در كل دنيا فقط ۴ تا كشور توانايي توليد اين محصول را دارند كه كشور عزيزمان يكي از آن ۴ كشور است كه توانسته با استفاده از بالاترين تكنولوژي جهان به توليد اين محصول در ۵ مدل: سوپريم / موكا / لاته / هات چاكلت / وكافي ميكس . ميباشد.كه هر كدوم ازاين قهوه هاي گانودرما براي درمان و يا پيشگيري بيماري خاص استفاده ميشود.
قهوه سوپريمگانودرما سوپريم تشكيل شده است قهوه عربيكا گانودرما جنسينگ خرنوب شيرين كننده طبيعي و خامه زده شده ي گياهي كه علاوه بر انرژي بخشي خاصيت درماني نيز دارد گانودرما علاوه بر انرژي بخشي فوق العاده براي بهبود و پيشگيري از سرطان استفاده ميشود . انرژي جسمي و جنسي را بالا برده و براي كساني كه ناتواني جنسي و يا ناباروري دارند بسيار مفيد مي باشد گانودرما براي درمان دردهاي عضلاني و روماتيسمي و درمان انواع ديسك ها مورد استفاده قرار مي گيرد و فرآيند بهبود را تسريع مي بخشد قهوه گانودرما سوپريم هم به واسطه داشتن جنسينگ براي ورزشكاران بسيار مفيد است و چربي سوزي و عضله سازي بدون بازگشت و بدون عوارض جانبي دارد سوپريم مانند كورتون عمل كرده و بافت هاي آسيب ديده بدن را ترميم ميكند اما هيچ كدام از عوارض جانبي كورتون را ندارد و در درازمدت مي‌تواند عوارض ناشي از مصرف كورتون در بدن را از بين ببرد گانودرما سوپريم براي كساني كه بيماري ام اس دارند بسيار مفيد است انرژي بدن او را تامين كرده و با تأثير بر روي اعصاب آرامش و تعادل را به بيمار بازمي‌گرداند گانودرما سوپريم دوران يائسگي را به تعويق انداخته و كساني را كه در دوران يائسگي هستند عوارض آن را كاهش داده و از گرگرفتگي استرس و ناراحتي اعصاب و دردهاي عضلاني كاهش داده و به خاطر داشتن كلسيم بالا پوكي استخوان را درمان و تراكم استخوان را بالا ميبرد . گانودرما سوپريم براي كساني كه مشكل آسم يا نارسايي ريوي دارند كمك به درمان آنها كرده و با مصرف روزانه اين محصول بافت‌هاي ريه را ترميم كرده و تمام رسوبات موجود در ريه را از بين برده و بافت را بازسازي ميكند گانودرما سوپريم به واسطه داشتن ژرمانيوم غلظت خون را تنظيم كرده و جريان خون را شدت ميبخشد خون با شدت بيشتري به تمام اعضاي بدن رسيده و تعادل بدن و حافظه را تقويت ميكند و هوشياري را افزايش ميدهد خون با شدت بيشتري به اندام هاي تناسلي مي‌رسد و عملكرد س** را بالا برده و تمايل به س** را بيشتر ميكند گانودرما سوپريم آب ميان بافتي مفاصل را ترميم كرده و حركت استخوان ها را بيشتر راحت‌تر مي‌كند صداي ناشي از خشكي زانو و آرنج و مچ را از بين ميبرد گانودرما سوپريم براي كساني كه بيماري پاركينسون دارند بسيار مفيد مي باشد و با و با توليد سلولهاي مغزي و لرزش بدن را كاهش داده و با تأثير بر روي سيستم عصبي بدن اين بيماري را كنترل و بهبود مي بخشد . گانودرما سوپريم براي زيبايي پوست و پرپشت شدن مو و كاهش ريزش مو بسيار مفيد است و با تأثير بر روي فوليكول هاي مو و سلولهاي پوست كار خونرساني به پوست و مو را انجام مي‌دهد .
قهوه سوپريم گانودرماگانودرما سوپريم طعم لذيذ قهوه عربيكا با خامه گياهي همراه با گانودرما تامين ثبت آن تلخ و دلنشين به قهوه داده و براي درمان پوكي استخوان و غضروف سازي و درمان بيماري هاي اعصاب و درمان ميگرن از آن استفاده مي شود خانم‌هايي كه عوارض قاعدگي و يائسگي دارند مي توانند از اين محصول استفاده كرده و عوارض آن را كاهش دهند صفر هم انرژي جسمي و جنسي را بالا برد و توان آدمها را براي انجام هايي انجام كارها بالا بردن عملكرد س** را بالا برده و ناتواني هاي جنسي و ناتواني و ناباروري را از بين مي برد . تحرك و جهت اسپرم را زياد ميكند چربي سوز چربي هاي دور تخمدان را از بين برده و حاملگي به صورت طبيعي صورت مي‌گيرد پوكي استخوان و تحليل غضروف و آب ميان بافتي را ترميم مي كند و براي لاغري و افرادي كه شكستگي هاي بسيار دارند بسيار مفيد است . سوپريم اين نوشيدني انرژي زا بسيار محرك مي باشد بدون عوارض جانبي و حتي عوارض جانبي داروها و مواد شيميايي كه قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع مي كند و بدن را پاكسازي مي نمايد جريان خون را سريع تر كرده و به واسطه سرعت بيشتر خون در بدن عملكرد اعضاي بدن را سريع تر مي كند هوشياري و انرژي بيشتري مي دهد و حس جواني را بهتر تجربه مي كنيد كافه سوپريم به واسطه داشتن آنتي هيستامين قوي تمام هيستامين هاي بدن را دفع كرده و حساسيت هاي فصلي را از بين مي برد و  آنتي هيستامين بسيار قوي مي باشد كه به صورت طبيعي هيستامين ها را دفع ميكند .

 

 

فروشگاه پرشين خريد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۰۸:۰۹ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی