سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

اين كتاب از مقدماتي شروع شده و تا پيشرفته به بيان مباحث مهم خياطي مي پردازد. شايد بسياري از شما امكان اينكه بتوانيد از محصولات تصويري خانم عمراني جهت اموزش خياطي استفاده نماييد را نداشته باشيد اما استفاده از كتاب برايتان راحت تر باشد.اين مجموعه ارزشمند حاصل تجربيات 25 ساله خانم عمراني است كه در قالب چهار جلد كتاب در امده است و شما عزيزان مي توانيد با تهيه كتاب هاي فوق خيلي سريع در مبحث خياطي به مهارت لازم دست يابيد.اام در اين بخش كمي درباره خانم عمراني برايتان مي گوييم كه چگونه توانستند به اين سطح از مهارت در هنر خياطي برسند :

ايشان در ساليان دور خياطي را نزد مادر خود فرا گرفتند و به دليل علاقه زيادي كه به اين رشته داشتند در سال 1357 موفق شدند مدرك مربيگري خود را كسب نمايند.بعد زا گذشت چند سال و در 1367 ايشان اولين اموزشگاه خياطي خود را راه اندازي كردند و از آن زمان به بعد به پرورش استعدادهاي مختلف پرداختند و هنر /آموزان زيادي نزد ايشان توانستند به مهارت بالايي در خياطي دست پيدا كنند.

ايشان در اموزش هايي كه انجام مي هند از روشي كه خودشان مبتكرضش مي باشند استفاده مي كنند .متد سادريك متدي است كه در تمام اموزش هايي كه توسط خانم عمراني انجام مي شود به هنر آموزان ياد داده خواهد شد. متدي روان وساده و بسيار كاربردي كه باعث مي شود تا سخت ترين و پيچيده ترين تكنيك هاي خياطي را به راحتي پياده سازي نماييد.

همچنين شما علاقه مندان علاوه بر اين كتاب ها مي توانيد مجموعه آموزش خياطي خانم عمراني را از طريق سايت ما تهيه نماييد.

 

همانطور كه عنوان كرديم مجموعه كتاب آموزش خياطي سيما عمراني در چهار جلد عرضه شده است كه سه جلد اول مربوط مي شود به مانتوهاي فانتزي و و در جلد چهارم در مورد لباس هاي كشي آموزش هايي را تهيه كرده اند.البته به زودي بايد منتظر جلد پنجم كتاب ايشان باشيم كه با موضوع پوشش اسلامي و نحوه برش و دوخت انواع چادر و مقنعه اموزش هاي بسيار خود و كاربردي را اماده كرده اند.

 

خريد آموزش خياطي خانم عمراني از فروشگاه پرشين خريد

 

آموزش خياطي خانم عمراني در سيماي خانواده طرفداران بسياري دارد. آموزش خياطي خانم عمراني از ابتدا انجام مي شود و تا سطح پيشرفته ادامه دارد. امروزه خانم هاي خانه دار علاقه مند هستند در خانه به يادگيري هنرهاي مختلف از جمله خياطي بپردازند و بتوانند از طريق فراگرفتن خياطي براي خود درآمدزايي كنند. در راستاي آموزش هاي الكترونيك آموزش خياطي خانم عمراني از پايه مي تواند مفيد باشد. آموزش خياطي به شيوه هاي مختلف انجام مي شود و بهتر است توسط اساتيد مجرب و حرفه اي آموزش ببينيد. با تهيه آموزش خياطي خانم عمراني نيازي به رفتن به آموزشگاه هاي فني و حرفه اي نيست. اين مجموعه خياطي شامل تمامي وسايل دوختني مورد نياز خانم خانه از لباس و چادر گرفته تا جامدادي و دستگيره و دم كني براي آشپزخانه را به بهترين شكل آموزش مي دهد. اين مجموعه با ارزش از طريق فروشگاه پرشين قابل خريد است. خانم عمراني در برنامه ي سيماي خانواده جلسات آموزشي خود را به بهترين شكل اجرا مي كند.

آموزش خياطي خانم عمراني از مبتدي

آموزش خياطي خانم عمراني جديد و كامل است و براي افرادي كه به خياطي از مبتدي تا پيشرفته علاقه دارند مفيد مي باشد. اين آموزش داراي بيست و دو دي وي دي است كه با سفارش آن مي توانيد خياطي را در خانه آموزش ببينيد. اين دي وي دي ها قابل اجرا در دستگاه كامپيوتر و دستگاه دي وي دي هستند. آموزش خياطي خانم عمراني برنامه خانواده دقيق است. خانم عمراني بسيار با حوصله و صبورانه خياطي را آموزش مي دهد. آموزش خياطي با خانم عمراني مي تواند در كوتاه ترين مدت ممكن انجام بشود. اگر يادگيرنده به صورت دقيق به تمرينات و اصول آموزش خياطي دقت كند مي تواند پيوسته و بسيار شيرين خياطي را بياموزد. در اموزش خياطي مهم ترين ويژگي داشتن علاقه و صبر و حوصله است.

 

پكيج آموزش خياطي خانم عمراني

پك اموزش خياطي خانم عمراني جديدترين و بروزترين شيوه آموزش خياطي است كه در سيماي خانواده هم آموزش داده مي شود. آموزش خياطي پايه خانم عمراني مناسب تمامي سنين است. با آموزش تصويري خياطي خانم عمراني مي توانيد بسيار دقيق خياطي را فرا گرفته و انواع لباس را براي خود و يا عزيزانتان بدوزيد. خانم ها معمولا تنوع طلب هستند و دوست دارند با پارچه مورد علاقه شان لباس محبوب خود را بدوزند، اگر بتوانيد خودتان خياطي را فرا گيريد مي توانيد هر لباس و هر نوع مانتو را با طرح هاي مختلف براي كاربرد هاي مختلف رسمي، اداري، مجلسي و راحتي بدوزيد. آموزش خياطي پيشرفته خانم عمراني هم براي تمامي سنين مناسب است اما افراد بايد قبل از آن آموزش خياطي پايه را به خوبي فرا گرفته باشند.

آموزش خياطي پوشينه خانم عمراني

در پكيج آموزش خياطي خانم عمراني به صورت كامل دوخت پوشينه آموزش داده شده است. عزيزان مي توانند با تهيه اين پكيج دوخت انواع لباس بارداري، دوخت مانتو تابستاني، دوخت مانتو فانتزي، دوخت لباس مجلسي، دوخت لباس يقه كراواتي، دوخت مانتو و روپوش مدرسه، دوخت شلوار بالدار، لباس مردانه و شوميز زنانه را اموزش ببينند.

خريد پكيج آموزش خياطي خانم عمراني

خريد پكيج اموزش خياطي نيز به صورت اينترنتي امكان پذير است. هنرجويان مي توانند از طريق سايت سفارش خود را ثبت كرده و يا از فروشگاه پرشين خريد اقدام به خريد آن نمايند. پكيج آموزش خياطي خانم عمراني شامل بيست و دو دي وي دي است كه شامل آموزش اندازه گيري اصولي، نكات مربوط به دوخت و رنگ ها، آموزش تبديل مانتو ساده به مدل دار، تغييرات روي لباس بلند، دوخت لباس و مانتو مدل دار و غيره است. خانم سيما عمراني در برنامه سيماي خانواده توانسته است به خوبي خياطي را از مبتدي تا پيشرفته اموزش بدهد و با حوصله و دقت هنر خياطي را به تمامي سنين ياد بدهد. آموزش نقاشي خانم سيما عمراني بسيار حرفه اي و داراي نكات ريز خياطي مي باشد.

آموزش خياطي خانم سيما عمراني به صورت مبتدي تا حرفه اي است و شامل تمامي نكات مربوط به خياطي مي باشد. اين پكيج آموزشي شما را از هر گونه آموزشگاه و آموزش خياطي بي نياز مي كند و به شما كمك مي كند در كمترين زمان ممكن به فراگيري خياطي حرفه اي بپردازيد. از مزاياي خريد اين پك آموزشي مي توان به مسلط شدن در شيوه دوخت براي انواع سايز ها و ايجاد كارآفريني براي خانم هاي خانه دار اشاره كرد.

 

 

خياطي سيما عمراني فيلم

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%82%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۲۵:۵۶ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی