سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

قهوه هاي گانودرما علاوه بر درمان‌ زگيل‌ تناسلي خواص بسيار زيادي براي بدن دارند كه از جمله مهمترين آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد :
افزايش ايمني بدن
كاهش استرس
بهبود عملكرد و فكري و مغزي و روحي با دارا بودن جينسينگ
درمان افسردگي
كاهش وزن و لاغري
كاهش چربي خون و كلسترول خون
كاهش قند خون
درمان زگيل تناسلي
بهبود زود انزالي و نعوظ در آقايان
افزايش سطح تمركز و هوشياري
بهبود وضعيت روحي و فكري
و بسياري خواص ديگر كه ليست كردن آنها كمي از حوضله خارج است.
شايد با خود بگوييد كه كليه موارد تنها براي تبليغ هستند و خواص ذكر شده در خصوص قهوه گانودرما به هيچ عنوان صحت ندارد. در پاسخ بايد بگويم كه كليه مطالب و موارد درج شده در خصوص خواص گانودرما در مطالعات علمي بسيار زيادي به اثبات رسيده اند كه با يك جستجو در سايت هاي معتبر خارجي مي توانيد به منشا اصلي تحقيقات انجام شده روي خواص گانودرما پي ببريد.
براي درمان زگيل تناسلي با قهوه گانودرما بايد كمي صبور باشيد و مصرف يك دوره ۸۰ روز از اين محصول مي‌تواند روند توليد زگيل هاي جديد را متوقف كرده و در درمان اين عارضه بسيار مفيد و تاثيرگذار باشد. چنانچه به اين بيماري و يا عارضه مبتلا هستيد به هيچ وجه نگران عوارض بعدي آن نباشيد. زيرا اين بيماري يك بيماري خوش خيم است و به راحتي درمان مي شود همچنين با توجه به اينكه اين بيماري از راه مقاربت مي تواند بين زن و مرد منتقل شود مقايسه آن با بيماري هاي خطرناك مانند هپاتيت و ايدز كار كاملا اشتباه است و ويروس HPV كه منجر به زگيل تناسلي ميشود هيچگونه خطري براي سلامت فرد ندارد.
جهت خريد انواع قهوه گانودرما با ضمانت اصالت كالا و گارانتي عودت وجه واقعي مي توانيد از اين قسمت اقدام كنيد و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحويل بگيريد

 

درمان زگيل تناسلي
شايع ترين بيماري مقاربتي ويروسي و يكي از مسري ترين عفونت هاي تناسلي , زگيل تناسلي مي باشد . در اثر ويروس پاپيلوماي انساني hpv به وجود مي ايد. زگيل تناسلي با عفونت و همراه ويروس پاپيلوم انساني (ويروس اِچ‌پي‌وي از ويروس‌هاي دي‌ان‌اي دار) شكل ميگيرند. زگيل تناسلي يكي از همه‌گيرترين بيماري‌هاي آميزشي در دنيا مي باشد. زگيل تناسلي با تبخال دستگاه تناسلي متفاوت مي باشد. تبخال تناسلي را ويروس جزوي از خانواده تب‌خال صورت ايجاد مي‌كند. اچ‌پي‌وي بيش از صد نوع دارد كه چهل گونه ي آن در ناحيه تناسلي سبب بيماري مي‌شود. بسياري موارد اچ‌پي‌وي بدون علامت و نشانه هستند و فرد از آلودگي خود بي‌خبر مي‌ماند تا اينكه بعد از شيوع بيشتر در اندام ها بيماري بر شخص پديدار مي شود. اين بيماري بيشتر از راه آميزش جنسي (تماس پوست با پوست آلوده) و مخاط منتقل مي‌گردد. گونه‌هاي ۶ و ۱۱ اين ويروس مخرب، باعث ۹۰٪ موارد زگيل هستند . موارد كميابي از زگيل تناسلي از مادر به جنين به صورت مادرزادي منتقل مي شود. براي درمان اين بيماري چند راه وجود دارد كه مراجعه به پزشك در اولويت نخست قرار دارد و در كنار اين كار درمان طبيعي بيماري ذكر شده با مصرف قارچ گانودرما نيز مي توانند راهي بي خطر و مطمئن تلقي شود .

درمان زگيل تناسلي

بهبود تبخال تناسلي با گانودرما
همانگونه كه در قسمت بالا اشاره نموديم بهترين راه براي درمان هر بيماري از جمله بيماري زگيل تناسلي مراجعه به پزشك در جهت معالجعه بيماري مي باشد . و در كنار اين راه درماني چند راه ديگر كه باز هم اين راهكارها با توصيه ي پزشكان صورت مي پذيرد و جنبه ي دارويي دارد و عوارض ندارند نيز وجود دارد كه براي درمان كامل اين بيماري , قهوه ي گانودرما كه متشكل از عصاره ي قارچ گانودرما و نوعي از قهوه ( هات چاكلت , لاته , موكا و ..) مي باشد كه براي بهبود و درمان انواعي از بيماري ها مناسب مي باشد . قارچ گانودرما به مانند چوب سفت و با طعم تلخ مي باشد و پس از مراحل سم زدايي با يك مدل قهوه يك نوشيدني درماني را به مصرف كنندگان نمايش مي دهد . اين گياه پراستفاده يكي از موثرترين راهكارها براي از بين بردن و بهبود كامل زگيل تناسلي مي باشد و مصرف يك دوره ي كامل آن سموم منجر به زگيل را از بدن خارج نموده و به مانند پاد زهر بيماري عمل مي كند . با مصرف روزانه يك فنجان از قهوه گانودرما موكا تمامي دستگاه هاي بدنتان را تنظيم و سموم را از اندام ها خارج كرده و قبل از درمان با پيشگيري از ابتلا به زگيل تناسلي با مصرف گانودرما و پيشگيري از ساير بيماري ها سلامتي بدنتان را تضمين نماييد .

درمان HPV با گانودرما
در اكثر موارد، زگيل‌هاي تناسلي، پس از هجده تا بيست و چهار ماه، بدون بكارگيري هيچ روند درماني و بهبود، به صورت خودكار از بين مي‌روند. اما مراجعه به پزشك در اين زمينه نيزالزامي مي باشد. زيرا بدين ترتيب ويروس در بدن مي‌ماند و كاملا از بدن خارج نميشود . براي بهبود عوارض بيماري HPV بايد به متخصص پوست اشاره نمود. ويروس اچ‌پي‌وي به هيچ وجه درمان و بهبود حتمي ندارد. بهبود معمول ناشي از بين‌بردن ضايعات با روش‌هايي از جمله ليزر، كربن دي‌اكسيد، سرمادرماني با نيتروژن مايع، اينترفرون آلفا، و فوتوديناميك تراپي با آمينولولونيك اسيد صورت مي پذيرد. درصد بازگشت ضايعات بالا و بين بيست تا چهل و پنج درصد مي باشد. روند درمان سرمادرماني با نيتروژن مايع، كاملا بدون درد مي باشد. ولي بهبود بيماري با ليزر موثرتر و احتمال بازگشت كمتر مي باشد. از جمله داروهاي موضعي در زمينه ي درماني مي‌توان كرم ايمي‌كيمود و اسيد تري كلرواستيك اسيد، پودوفيلين و پودوفيلوكس را مي توان اشاره نمود كه كاملا بصورت موضعي مورد استفاده قرار مي گيرد اما تاثيرگذاري كمتري دارند. در ضمن بعضي از اين داروها بايد ماه‌ها مورد استفاده قرار دهند .

بيماري تبخال تناسلي
زگيل تناسلي به شكل برجستگي‌هاي كوچك تا كمي بزرگتر گوشتي به رنگ پوست البته گاهي كم‌رنگ‌تر يا پررنگ‌تر روي قسمت خارجي به حالت شل يا ديواره‌هاي داخلي واژن و همچنين منطقه ي مابين مقعد و واژن و روي سطح دهانه رحم رشد مي‌كنند. اين عارضه براي مردان، امكان دارد حتي در نوك آلت تناسلي يا در طول بدنه آن و همچنين روي سطح كيسه بيضه و و يا مقعد هم رشد و نمو كنند. جنس اين زگيل‌ها بيشترصاف يا كمي زِبر ميباشد. گاهي اوقات امكان دارد به يكديگر پيوند بخورند و ضايعات بزرگ گل كلم شكل ايجاد شود. بازه ي واگيري و نشان دادن علايم بيماري حدود چند هفته تا مدت زمان دو سال محاسبه نموده است؛ اما احتمال بيشتر شدن اين بازه ي زماني نيز براورد شده است. چرا كه ويروس hpv در سيستم بدن مي‌ماند و ريشه كن نمي شود. اما براي زنان انجام آزمايش پاپ اسمير تين پرب به دليل پيدا كردن ضايعات بدخيم احتمالي ناشي از ويروس hpv نزد دكترين زنان و پوست پيشنهاد مي گردد. به دليل اينكه ويروس ذكر شده ، دليل بر بيماري زگيل تناسلي امكان دارد عامل سرطان دهانه رحم و واژن و ولو شود. اگرچه حدود مدت زمان سه سال جواب آزمايش ذكر شده ، منفي بود بعد هر بازه ي زماني دو تا سه سال يك‌بار انجام مي‌گردد.

علت بوجود آمدن تبخال تناسلي
HPV به واسطه ي قسمت تناسلي انتقال پيدا مي كند (بالترين درصد انتقال از روش مقاربت واژينال يا مقعدي صورت مي پذيرد ) . و اينكه ممكن است انتقال ويروس از حالت رابطه جنسي دهاني بوجود آيد. از اين رو كه اشخاص مبتلا به زگيل تناسلي عموما هيچ گونه نشانه و علائم هايي از خودشان نشان نمي دهند، اغلب مردان و زنان در معرض ابتلاي به اين ويروس مي باشند و يا به آساني ميتوانند آن را به فرد ديگري منتقل كنند. همچنين اشخاصي كه سال ها از آخرين رابطه جنسي شان سپري شده است نيز امكان دارد به اين ويروس مبتلا باشند. مرداني كه در طول دوره زندگي خود فقط يك شريك جنسي داشته اند نيز امكان دارد به تبخال تناسلي مبتلا شوند. راه ديگر انتقال اين است كه اگر از وسايل شخصي فرد آلوده به ويروس زگيل تناسلي استفاده نماييم ممكن است شخص به زگيل تناسلي مبتلا شود. اين وسايل جز مواردي از جمله تيغ اصلاح، حوله ي حمام و ليف مي باشد. احتمال ديگر براي ابتلاي بيماري در سوناي بخار و ماساژ مي باشد. در حالتي كه شخص در سوناي بخار يا بر روي سطح سكو يا تخت ماساژ، لخت تمام بخوابد و مايو به تن نداشته باشد در معرض اين عارضه مي باشد . اين روش انتقال در ايران به علت قوانين اجتماعي موجود بر جامعه به هيچ وجه مرسوم نمي باشد. موارد ديگري از جمله اپيلاسيون , استخر , توالت فرنگي , بوسيدن , استفاده از لباس زير ديگران , ارتباطات در منزل , لمس معمولي بدن و وو مي باشد كه در ادامه مقاله به اختصار در مورد اين ها توضيح خواهيم داد .

 

 

قهوه گانودرما و زگيل تناسلي

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۲۲:۲۷ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی