سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

كبد يكي از اصلي ترين اعضا و دومين عضو بزرگ بدن است كه به سم زدايي، ذخيره سازي و هضم مواد غذايي در بدن كمك مي كند و به عنوان فيلتر بدن به حساب مي آيد. به عبارت ديگر مي توان كبد را به يك كارخانه شيميايي در بدن تصور كرد. كبد مواد مضر جداسازي شده را به سمت كليه ها هدايت مي كند تا از بدن دفع شود. با اينكه كبد تا حدودي مي تواند خودش را ترميم كند اما از اعضاي بسيار حساس بدن است كه بايد از آن مراقبت هاي ويژه اي شود زيرا در غير اينصورت ممكن است، از بين برود.

برخي از مواردي كه منجر به ايجاد مشكلات كبدي مي شوند، شامل مصرف الكل و دخانيات، خواب دير هنگام، خشم، مصرف بيش از اندازه مواد غذايي سرخ شده، كبابي و تند، مسموميت طولاني مدت با مواد شيميايي و فلزات سنگين، مصرف بيش از حد مواد غذايي ناسالم و كلسترول مي باشد. در صورتي كه فرد مراقبت هاي لازم از كبد خود را انجام ندهد، ممكن است به بيماري كبد چرب، عفونت هاي كبدي، سفت شدن كبد و سرطان كبد دچار شود.
بيماري هاي كبدي و علائم آن

بيماري هاي كبدي با عفونت هايي همچون ويروس هپاتيت آغاز مي شوند. در اين شرايط كبد عفوني مي شود و در صورت ضعيف بودن سيستم ايمني اين عفونت براي هميشه در كبد مي ماند و مي تواند خطرات جدي براي فرد ايجاد كند. اين عفونت به مرور زمان جدي تر خواهد شد و در ابتدا موجب سفت شدن كبد مي شود و در نهايت به سرطان تبديل خواهد شد. مهم ترين نكته در رابطه با بيماري كبد آن است كه بيمار تا مراحل نهايي هيچ گونه دردي احساس نمي كند و شايد زماني متوجه شود كه بيماري در مراحل پاياني خود قرار گرفته باشد. بعضي آزمايش ها مانند بيوپسي مي تواند در تشخيص آسيب هاي كبدي كمك كند.
گانودرما
گانودرما

از نشانه هاي ابتلا به بيماري كبد مي توان به خستگي شديد، نفخ، كم اشتهايي، خارش شديد پوست و يرقان اشاره كرد. در صورت مشاهده اين علائم و نشانه ها بايد به پزشك متخصص مراجعه كرد تا در صورت تشخيص بيماري بتوان در اولين فرصت براي درمان آن اقدام كرد كه يكي از بهترين راه هاي درماني استفاده از قارچ گانودرما است.
قارچ گانودرما و درمان بيماري كبد

يكي از مهم ترين عارضه هايي كه كبد را درگير مي كند، بيماري كبد چرب است. دليل اصلي اين بيماري كاملا مشخص نيست اما ناهنجاري هايي مانند چاقي، ديابت و چربي خون مي تواند به كبد چرب منجر شود. از طرفي تغييرات ناگهاني متابوليسم مانند كاهش وزن شديد و غير اصولي و سوء تغذيه، هم مي تواند باعث ايجاد كبد چرب شود.

نتايج منتشر شده در مجله biology Pharmaceutical، از آزمايشي كه در سال ۲۰۱۷ انجام شد، نشان داد كه مي توان قارچ گانودرما را به عنوان محافظ كبد معرفي كرد. مصرف قارچ گانودرما براي درمان آسيب هاي كبدي بسيار مفيد است و موجب مي شود تا كبد چرب و سفتي كبد از بين برود. تركيبات موجود اين قارچ براي كاهش بيماري هاي كبدي الكلي به ويژه در افرادي كه در مراحل اوليه بيماري هستند و دچار بيماري هپاتيت B مي باشند، بسيار موثر خواهد بود.
تاثير قارچ گانودرما بر كبد

اين قارچ سبب مي شود تا آنزيم هاي موجود در معده افزايش يابد كه در نتيجه دفع سريع داروها و مواد شيميايي كه براي كبد مضر هستند را در پي خواهد داشت. همچنين آنتي اكسيدان هاي موجود در قارچ گانودرما موجب مقابله با راديكال هاي آزاد و بهبود و بازسازي سلول هاي كبدي مي شوند.

 

قيمت قهوه گانودرما كبد چرب

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a8%d8%af-%da%86%d8%b1%d8%a8/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۱۰:۴۰ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی