سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

سايت پرشين براي فروش آموزش خياطي خانم عمراني كتاب ها و پكيج ويدئويي را در نظر گرفته است كه شما مي توانيد با تهيه هر يك از اين محصولات با جديدترين روش آموزش خياطي خانم عمراني آشنا شويد. براي تهيه اين محصول كافي است كه با شماره تلفن هاي موجود در سايت تماس گرفته و يا درخواست خود را در سايت ثبت كنيد؛ مسئولان ما در كوتاهترين زمان ممكن با شما تماس گرفته و راهنمايي هاي لازم را براي خريد اين محصولات ( ۴ جلد كتاب + ۲۴ فيلم آموزشي ) به شما ارائه خواهند داد.

 

مشخصات پكيج فيلم آموزش خياطي خانم عمراني

اين پكيج شامل ۲۰۰ ساعت دوره آموزش خياطي در قالب ۲۴ دي وي دي آموزشي است كه در آن شما كاملترين و جديدترين اموزش خياطي خانم عمراني را با بيش از ۴۰۰ تكنيك خياطي را مشاهده خواهيد كرد. آموزش خياطي در اين ويدئو ها به صورت بدون الگو بوده و مورد استقبال بسياري از مخاطبان عزيز قرار گرفته است. در واقع مشاهده ساعت ها آموزش تصويري در منزل و تمرين اين آموزش ها به ساده ترين شكل ممكن، شما را به خياطي هنرمند و توانا تبديل خواهد كرد.

آموزش هاي جديد خياطي خانم عمراني با متد سادريك صورت گرفته و در اين متد تمامي مباحث و نكات لازم آموزش خياطي خانم عمراني ساده و به شيوه اي روان بيان شده است. تمامي اين ويدئوها در دستگاه هاي خانگي و كامپيوتري قابليت پخش و اجرا را دارند.

 

اهميت خريد پكيج آموزشي خانم عمراني

يكي از علت هاي اصلي استقبال از اين نوع پكيج آموزشي خياطي در ميان ساير مجموعه هاي همانند خود، آشنايي مردم از مهارت ها و توانايي ها او در برنامه اموزش خياطي خانم عمراني سيماي خانواده است. اگر شما جزو آن دسته از افراد علاقمند به دنبال كردن برنامه هاي سيماي خانواده در شبكه يك سيما باشيد، حتما با اين برنامه آموزش خياطي روبه رو شده و از روش هاي ساده و آسان خياطي بدون الگو توسط استاد توانمند خانم عمراني تعجب كرده ايد.

در واقع آموزش هاي ايشان در تلويزيون باعث شده كه عده اي زيادي از افراد علاقمند به خياطي در هر سطحي با آموزش هاي خياطي ارائه شده توسط خانم عمراني به راحتي ارتباط برقرار كرده و مهارت خود را در اين حوزه كاري افزايش دهند. هر يك از شما مي توانيد به راحتي در هر سطحي كه هستيد، حتي مبتدي و صفر كيلومتر از سايت پرشين خريد اين پكيج آموزش خياطي خانم عمراني خريد كرده و آن را بعد از طي چند روز درب منزل خود تحويل بگيريد.

( تصوير۴)

روش هاي تهيه اموزش خياطي خانم عمراني

مجموعه خياطي بدون الگو تدريس شده توسط خانم سيما عمراني را مي توانيد در سايت پرشين خريد به شيوه هاي زير تهيه كنيد؛ توجه داشته باشيد كه هر يك از پكيج هاي درخواستي با توجه به محتواي خود از قيمتي متفاوت برخوردار بوده و آن را مي توانيد همراه تخفيفات ويژه و گارانتي خريدداري كنيد:

 

خريد اينترنتي اموزش خياطي خانم عمراني فيلم هايي با ۲۴ حلقه دي وي دي
خريد اينترنتي پكيج كامل اموزش خياطي خانم عمراني شامل ۴ جلد كتاب و ۲۴ حلقه دي وي دي
خريد اينترنتي تنها ۴ جلد كتاب رنگي آموزشي خياطي خانم عمراني

( تصوير۵)

نكته : در صورت هرگونه خرابي، آسيب و عدم كيفيت مجموعه درخواستي بعد از تحويل مي توانيد اين مجموعه را به صورت رايگان به هريك از شهرستان هاي كشور مرجوع دهيد.

قيمت آموزش خياطي خانم عمراني

با توجه به هريك از روش هاي ارائه شده در قسمت بالا براي سفارش، قيمت هر يك از محصولات به صورت تكي يا پكيج متفاوت بوده و با در نظر گرفتن تخفيفات و نوسانات موجود در شرايط بازار مي توانيد هر يك از اين محصولات را با قيمتي مشخص از سايت تهيه كنيد. نكته مهم در اين خصوص بالا بودن ميزان قيمت پكيج كامل اموزش خياطي خانم سيما عمراني ( ۴ جلد كتاب + ۲۴ دي وي دي) نسبت به خريد تكي هر يك از اين محصولات است. براي اطلاع از جديدترين قيمت هاي هر يك از محصولات اموزش خياطي خانم عمراني مي توانيد به سايت پرشين خريد مراجعه كنيد.

( تصوير ۶)

نكات مورد توجه هنگام خريد پكيج اموزش خياطي

هنگام مراجعه به سايت پرشين خريد توجه داشته باشيد كه ابتدا در خصوص مشخصات محصول انتخابي اطلاعات لازم را كسب كرده و سپس براي زدن گزينه سبد خريد اقدام كنيد. از جمله نكات مورد توجه هنگام خريد پكيج آموزش خياطي خانم عمراني از سايت پرشين خريد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

– توجه به كارت و يا برچسب گارانتي محصول

– توجه به نوع محصول انتخابي

– مقايسه قيمت محصول با بودجه فرد

– زمان تحويل سفارش ( معمولا ۲ تا ۵ روز)

– پرداخت وجه كالا بعد از تحويل محصول

 

پكيج كامل آموزش خياطي خانم عمراني براي افراد مبتدي و پيشرفته بهترين گزينه محسوب مي شود. اين پكيج آموزشي داراي مزيت هاي متعددي است كه در اين مطلب به بررسي آن ها خواهيم پرداخت. با خريد اين پكيج آموزشي ديگر نياز نيست در كلاس آموزشي شركت كنيد. تنها كافي است اين پكيج را سفارش داده و در منزل و يا محل كار به ديدن دي وي دي آن اقدام نمايد. در اين آموزش شما نكات ريز و درشت خياطي را فرا خواهيد گرفت و همچنين بعد مدتي به راحتي مي توانيد به دوخت و دوز لباس هاي مختلف مردانه و زنانه بپردازيد. براي خريد پكيج كامل آموزش خياطي خانم عمراني مي توانيد به سايت مورد نظر مراجعه كنيد.

 

 

سي دي هاي آموزش خياطي خانم عمراني

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%af%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%b9%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۲:۰۷ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی