سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

سير سياه چيست؟
سير سياه دكتر بيز در واقع همان سير خام تازه است كه طي فرآيندي خاص، تخمير شده و به عمل مي‌آيد. شده است. تخمير سير تازه به مدت 50 الي 90 روز زمان مي‌برد. حين تبخير شدن بهتر است رطوبت مورد نياز محيط 80 تا 90 درصد باشد. پس از تخمير شدن، سير حالت ژله‌اي پيدا خواهد كرد. بعد از تبخير رنگ حبه‌هاي سير، از سفيد به سياه تغيير كرده، طعم شيرين گرفته و بويي نخواهند داشت.
تحقيقات نشان مي‌دهد كه سير سياه نسبت به سير معمولي تا 5 برابر حاوي آنتي اكسيدان بيشتر بوده و از همين جهت داراي خواص ضد سرطاني مي‌باشد.
در ادامه به تعدادي از خواص سير سياه اشاره شده است:

چربي سوزي
كاهش وزن
جلوگيري از انسداد رگ‌ها
سير سياه دكتر بيز dr.biz
سير سياه دكتر بيز كه يك محصول فوق العاده با خواص بي‌نظير مي‌باشد، براي سلامتي و حفظ شادابي پوست و موي شما آماده است. حتما از خواص سير سفيد كه در همه مغازه هاي عطاري و عطاري آنلاين موجود هست، اطلاع داريد اما بايد بگوييم سير سياه كه شايد تا به حال نام آن را هم نشنيده باشيد خواص بيشتري داشته باشد. اين محصول با اثر ضد سرطان و خواص آنتي اكسيداني خود يك محصول پرطرفدار است. همچنين از ديگر مزاياي آن مي توان به اثرات ضد التهابي، محافظت از كبد و پيشگيري از چاقي و افزايش ايمني بدن اشاره كرد.

سير سياه دكتر بيز براي لاغري
يكي از خواص مهم سير سياه دكتر بيز تاثير آن براي لاغري و چربي سوزي است. محصول سير سياه، ضد چاقي بوده و با استفاده و مصرف آن مي‌توان درصد بالايي از روند چاقي خود را كنترل كرد. در نتيجه با خوردن سير سياه دكتر بيز با انجام اندكي فعاليت‌هاي ورزشي و كنترل رژيم غذايي مي‌توان به چربي سوزي پرداخته و وزن خود را كاهش دهيد. به دليل كيفيت بالاي اين محصول و با برخورداري از قيمت مناسب جايگزين بسيار مناسبي براي ساير محصولات لاغري به شمار مي‌آيد.

طريقه مصرف سير سياه دكتر بيز براي لاغري
حال نياز است به طريقه مصرف محصول سير سياه براي كاهش وزن بپردازيم:
استفاده از سير سياه براي لاغري به اين صورت است كه در زمان ناشتا و پيش از مصرف صبحانه، سير سياه را ميل كرده و 30 الي 45 دقيقه بعد صبحانه خورده شود. همچنين بعد از ميل نمودن ناهار، مي‌توان يك حبه از آن را مصرف كنيد. استفاده از سير سياه پس از وعده شام، كاملا اختياري بوده، اما چنانچه بعد از شام مورد استفاده قرار گيرد روند چربي سوزي و كاهش وزن شما با سرعت بالاتري پيش خواهد رفت.

 

 

فروشگاه پرشين خريد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۸:۳۰ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی