سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

گن ساعت شني چيست ؟
ايده ساخت گن هاي لاغري به منظور ابزاري كمك كننده در كاهش وزن و سايز بسيار مورد استقبال قرار گرفته است و جمعيت بسياري از خانم ها و آقايان از گن ها و كمربندها به منظور تسكين دهنده دردهاي عضلاني حين فعاليت و ورزش هاي سبك مانند پياده روي استفاده مي نمايند.

استفاده از گن ها داراي اصول مربوط به خود است و گفته مي شود گن ها و كمربندهاي لاغري نبايد خيلي تنگ و كوچك تر از سايز شخص باشد. نكته ديگر اين است كه در افرادي كه پوست حساس دارند و به سرعت مبتلا به حساسيت هاي پوستي مي گردند، توصيه مي شود گن ها، كمربندها و شكم بندها را از روي يك لباس نازك استفاده نمايند تا از تماس آنها به شكل مستقيم با پوست بدن جلوگيري گردد.

مكانيسم عمل گن هاي لاغري ساعت شني
گن ها و كمربندهاي لاغري با افزايش تعريق و فشرده سازي سلول هاي چربي، پايه هاي اوليه لاغري و كاهش وزن را محكم مي نمايند. براي نتيجه بهتر و موثر تر بهتر است ورزش هاي هوازي و مناسب ديگر را به منظور سوزاندن چربي هاي فشرده شده به كار ببريم تا نتيجه قطعي و مورد نظر حاصل شود. گن لاغري فشار موجود بر عضلات را كم مي كند و دردهاي عضلاني حين ورزش را كاهش مي دهد.

گن لاغري ساعت شني مردانه و زنانه
گن ساعت شني زنانه و مردانه لاغري با توجه به ويژگي هاي ساختاري و ارگونومي بدن قابل استفاده براي آقايان و خانم ها است و گفته مي شود قبل از رسيدن به سن بلوغ از آنها استفاده نگردد. گن هاي زنانه در جمع كردن چربي هاي اضافي و انباشته شده در ناحيه شكم، پهلوها و باسن بسيار موثر مي باشند.

گنهاي ساعت شني با ايجاد حالتي شبيه به ساعت شني در بالاتنه خانم ها، اندامي مناسب و استاندارد ايجاد مي نمايد و افتادگي هاي شكم و پهلوها را مرتفع مي نمايد. گن هاي لاغري موضعي ساعت شني داراي 9 فنر نگهدارنده هستند كه از شل شدگي و از فرم افتادن گن جلوگيري مي نمايد.

اين گن در فرم دهي و زيباسازي پهلوها و كمر نقش دارد و به دليل داشتن قزن ها قابليت رگلاژ در سايز مورد نظر را دارد. گن هاي مردانه معمولا به شكل زيرپوش هاي ركابي، پيراهن هاي مردانه جذب با آستين حلقه اي و شلوارك هاي كوتاه مي باشد. گن ساعت شني مردانه قابل استفاده از زير لباس هاي ديگر است و جلوه لباس بيرون را از بين نمي برند.

گن هاي ساعت شني ظاهري بسيار شيك و مناسب دارند و به دليل راحتي ويژگي هاي ساختاري قابل استفاده از زير تمامي لباس ها حتي لباس هاي مجلسي زنانه نيز مي باشد.

ويژگي هاي منحصر به فرد گن هاي ساعت شني

1- تغيير ظاهر و شمايل بدن: از خاصيت هاي اصلي گن تحت فشار قرار دادن چربي و يا عضلات شل بدن است تا ظاهر خوبي را به نمايش بگذارد. گن مدل ساعت شني نيز با فشرده نمودن ماهيچه ها و چربي هاي اطراف شكم و نواحي پهلو شمايل بهتري را از بدن نشان مي دهد.
2- مصرف كمتر غذا هنگام استفاده از گن ساعت شني
گن داراي طراحي ساعت شني با توجه به اينكه چربي هاي اطراف شكم را به داخل فشرده مي نمايد لذا فضاي خالي بين معده و روده كمتر شده و امكان دريافت مواد غذايي كاهش مي يابد.

لذا اشتها به غذا خوردن از بين رفته و يا كاهش مي يابد. اين امر در دراز مدت منجر به از دست دادن وزن و لاغري خواهد شد.
3- افزايش ميزان سوخت و ساز
در بحث لاغري، گن طرح ساعت شني منجر به افزايش سوخت و ساز مي گردد زيرا ميزان گرما را در ناحيه شكم و پهلو افزايش مي دهد كه اين امر موجب تعرق مي گردد. چنانچه بتوان از اين گن ها در زمان ورزش و حركات هوازي استفاده نمود اثر دو برابر خواهد داشت.
4- تسكين درد در دوران قاعدگي
به علت منقبض شدن عضلات لگن در زمان قاعدگي، بسياري از بانوان از شكم بند استفاده مي نمايند. گن ساعتشني با ظاهر و خاصيت فشردگي كه پس از پوشيدن ايجاد مي نمايد، باعث ميشود تا ميزان درد ها در اين دوره كاهش يابد.
5- تسكين سر درد
گن مدل ساعت شني از آنجا كه به صورت خاص و با ظاهر متفاوتي چون ساعت شني طراحي شده است، باعث مي گردد تا فشاري كه بر روي عضلات گردن و ستون فقرات ايجاد مي شود، پخش گردد لذا از درد هاي سر و به خصوص درد هاي ميگرني جلوگيري مي نمايد.
6- تسكين درد هاي ستون فقرات
از اين رو كه گن هاي طرح ساعت شني طراحي متفاوت دارند، تلاش شده است كه با به تن نمودن اين گن ها عضلات و مهره هاي ستون فقرات، كتف و شانه را ثابت نگه دارند و از شكستگي و آسيب اين بخش ها جلوگيري گردد.

تعيين سايز براي خريد گن ساعت شني
براي اندازه گيري سايزتان جهت سفارش گن هاي لاغري نوع ساعت شني مي توانيد از متر استفاده كنيد. 4 الي 5 انگشت بالاي نافتان كه باريكترين قسمت كمرتان مي شود را با متر اندازه بگيريد.

لازم است متر را كاملا محكم به بدنتان بچسبانيد و اندازه گيري كنيد. اگر متر را شل بگيريد ممكن است سايزتان را درست تعيين نكنيد و گن شل سفارش دهيد در نتيجه بدنتان در گن آزاد باشد و فرم نگيرد.

مدل هاي مختلف گن ساعت شني
گن ساعت شني مدل كمري : اين مدل داراي دو دسته 9 فنره و 25 فنره مي باشد. بطور كلي اين مدل براي افرادي كه داراي شكم و پهلو هستند بسيار مناسب است. تفاوت گن 9 فنره و 25 فنره در تعداد فنر، تعداد قزن و نوع لاتكس لايه مياني مي باشد.

 

 

گن ساعت شني بندي

 

http://persiankharid24.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%d8%9b%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۸:۲۰ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی