سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

 

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سير سياه با شكم خالي و قبل از خوردن وعده‌هاي غذايي تاثير آن را بيشتر‌ مي‌كند. به اين منظور توصيه‌ مي‌شود روزانه بين ۱ تا ۳ عدد سير مصرف شود. همچنين از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشني در انواع غذاها استفاده‌ مي‌شود. گنجاندن اين محصول در وعده‌هاي غذايي به سلامتي شما كمك شاياني خواهد كرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروي ضد انعقاد با پزشك مشورت كنيد.

زنان باردار و خانم هايي كه نوزادان زير شش ماه دارند.

 

سير سياه دكتر بيز ۱۷۰ گرمي، محصولي كاملا ارگانيك مي باشد كه خواص درماني بي نظيري دارد. يكي از دلايل محبوبيت سير سياه،تاثير آن در كاهش وزن و لاغري افراد مي باشد.

تاثير سير سياه بر لاغري و كاهش وزن

 

سير سياه كه نوع فرآوري و تخمير شده ي سير خام مي باشد، از خواص بي نظيري براي سلامت بدن برخوردار است كه در بين آنها، كاهش وزن و لاغري، يكي از محبوب ترين فوايد مصرف سير سياه مي باشد. در اين مطلب قصد داريم تا شما را بيشتر با اين محصول شگفت انگيز آشنا سازيم ، پس با ما همراه باشيد.

معرفي سير سياه دكتر بيز براي لاغري

سير سياه ( Black Garlic ) از جمله پر خاصيت ترين مواد غذايي موجود در دنياي امروز مي باشد. اين محصول طي تخمير و فرآوري سير تازه و خام بدست مي آيد، بدين طريق كه سير تازه و خام به مدت ۳ ماه، تحت شرايطي خاص ( درجه حرارت بين 60 تا 90 درجه سانتي گراد و رطوبت بين 80 تا 90 درصد ) ، توسط دستگاه هاي مخصوصي تحت مراقبت و نگهداري قرار ميگيرد. با گذراندن اين پروسه، سير به رنگ سياه در آمده و داراي حالتي ژله اي و مزه اي ترش و شيرين (ملس) مي شود، ضمن اينكه سير سياه در مقايسه با سير معمولي و خام، بوي تند خود را از دست داده و در نتيجه شما مي توانيد از خواص اين ماده غذايي ارزشمند، بدون اينكه نگران بو گرفتن دهان خود باشيد، به طور كامل بهره مند گرديد.

در رابطه با سير سياه فرآوري شده دكتر بيز خواص درماني بسياري تاكنون به ثبت رسيده كه در ادامه به يكي از مهمترين آنها مي پردازيم.

سير سياه بيز و لاغري

خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 09101717765
1 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت درب منزل قيمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سير سياه دكتر بيز
پرداخت آنلاين قيمت : 510 هزار تومان

 

 

يكي از جذاب ترين فوايدي كه فرد با مصرف سير سياه از آن بهره مند ميشود، لاغري و كاهش وزن است كه سبب محبوبيت اين ماده غذايي در بين افراد، به خصوص بانوان، گشته است. جالب است بدانيد كه امروزه از سير سياه در سراسر جهان به منظور بهره مندي از خواص استثنايي و اعجاز آور آن در رابطه با لاغري و تناسب اندام، استفاده مي شود.

دستيابي به نحوه فرآوري و توليد سير سياه سبب گرديده تا در بسياري از كشور ها از سير سياه به عنوان چاشني و طعم دهنده اي طبيعي در انواعي از نوشيدني ها و مواد خوراكي استفاده شود. در اين راستا شركت بازاريابان ايرانيان زمين ( كه بيشتر با نام تجاري دكتر بيز ميشناسيم ) با استفاده از تكنولوژي هاي پيشرفته و روشهاي نوين فرآوري محصولات غذايي، اقدام به توليد و عرضه ي اين محصول نموده و لذا شما مي توانيد اين ماده ي غذايي فوق العاده موثر براي لاغري و كاهش وزن را به راحتي از سايت پيش روي خود خريداري نماييد. در رابطه با كيفيت اين محصول به هيچ وجه نگران نباشيد، چرا كه شركت بيز يكي از معتبرترين برندهاي ارائه دهنده اين محصول موثر در لاغري و كاهش وزن دلخواه بوده و آن را در بالاترين كيفيت موجود در اختيارتان قرار خواهد داد.

 

اضافه وزن و چاقي
همانطور كه مي دانيد، امروزه چاقي و اضافه وزن از اصلي ترين معضلاتي است كه جوامع بشري را درگير خود نموده و همچنان در حال گسترش مي باشد. چاقي به دلايل مختلفي از قبيل، دريافت بيش از اندازه ي مواد غذايي، كاهش متابوليسم بدن و انباشت چربي در سلول هاي آديپوسيت بدن ايجاد مي شود. چاقي و اضافه وزن مي تواند زمينه ساز بسياري از بيماري ها شود. ديابت، فشار خون، سكته و بيماري هاي قلبي( كه ناشي از افزايش فشار خون و كلسترول است ) و انواع سرطان ها، تنها چند مورد از اين بيماري ها است. بروز اين مشكلات سبب مي شود تا افراد در وضعيت روحي و رواني بدي قرار بگيرند و كيفيت زندگي شان تا حد زيادي كاهش پيدا كند. فارغ از اينها، اضافه وزن با از بين بردن تناسب اندام، به عنوان يكي از مهمترين فاكتور هاي موثر در زيبايي ظاهري افراد بوده و بدين طريق مي تواند تاثير نامطلوبي در اعتماد به نفس شخص بگذارد.

 

 

قيمت سير سياه براي سرطان

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d9%88-%d8%b3%d8%b1%d8%b7%d8%a7%d9%86/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۲:۲۷ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی