سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

تاثير بر بيماريها

خواص سير سياه موجب تاثير آن بر طيف وسيعي از بيماري ها مي گردد. طبق تحقيقات علمي دانشگاهي صورت گرفته بر روي سير سياه مشخص شده است كه مصرف آن ميتواند تاثيرات مثبت و قابل قبولي بر پيشگيري از بيماريهاي مختلف داشته باشد.
مصرف سير سياه ميتواند براي بيماريهاي زير بسيار مفيد بوده و خواص پيشگيري كنندگي هم داشته باشد:

  • ديابت نوع دوم
  • سزطان
  • بيماري هاي قلبي و عروقي از جمله فشار خون بالا و كلسترول
  • بيماري ها و مشكلات كبدي
  • آرتريت و روماتوئيد
  • بيماري هاي خود ايمني
  • بيماري هاي ريوي
  • انواع حساسيتها
  • انواع التهابات دروني بدن
  • آلزايمر
  • بيماريهاي مغز و اعصاب و عملكرد و ادراك ذهن
  • بيماري هاي ويروسي
  • عفونت هاي رحمي

همچنين اثبات شده است كه مصرف سير سياه ميتواند به عنوان يك ماده ي غذايي ايده آل و ارزشمند براي كاهش وزن و چربي سوزي طبيعي بسيار مفيد و موثر باشد و نه تنها ميتواند به كاهش وزن كمك كند بلكه ميتواند باعث ضعيف شدن و برطرف شدن توده هاي ليپيدي و چربي درون بدن نيز بشود و در كاهش كلسترول بد نيز تاثيرات مثبتي داشته باشد.

از طرفي به دليل اثر محافظت كنندگي عصبي كه دارد ميتواند تاثيرات مثبت بسياري بر روي حافظه و سيستم اعصاب داشته باشد و بابهبود عملكرد آن از تغيير ساختار نورونها از قشر جلويي مغز جلوگيري كند. و همچنين باعث بهبود هماهنگي فعاليت ماهيچه‌ها بشود.
جالب است بدانيد كه تأثير سير سياه بر روي حفظ سيستم عصبي از التهاب و تأثيرات مثبت آن بر روي بيماري آلزايمر و بهبود اختلال شناختي يا ادراك اثبات شده است.

نكته ي حائز اهميت ديگري كه در رابطه با مصرف سير سياه وجود دارد اين است كه مصرف اين ماده ي ارزشمند ويروس ها، قارچ ها، باكتري ها و ميكرو ارگانيسمهاي مضر درون بدن را كاهش ميدهد و با از بين بردن عفونت ها ميتواند سيستم ايمني بدن را تقويت كند و همچنين ميتواند در كاهش بيماريهاي التهابي مانند آرتروز و يا التهاب روده تاثيرات مثبت بسياري داشته باشد.
همچنين مصرف سير سياه ميتواند مقاومت بدن به انسولين را كاهش دهد كه اين موضوع براي بيماران ديابتي بسيار مفيد است.

جالب است كه بدانيد طبق تحقيقات انجام شده بر روي سير سياه اثبات شده كه اِس اَليل سيستين موجود در آن ميتواند در كاهش تومورهاي سرطاني و مرگ سلولي در سلولهاي سرطاني تاثيرات قابل توجهي داشته باشد و هم اكنون تاثيرات مثبت آن بر روي سرطانهاي ريه، پستان، معده و روده ي بزرگ به اثبات رسيده است.

ناگفته نماند كه مصرف بيش از حد سير سياه ميتواند باعث آسيب رسيدن به دستگاه گوارش شود پس در مصرف آن دقت كنيد و به اندازه اين محصول را مصرف كنيد.
البته طريقه ي صحيح مصرف و دوز مصرفي اين محصول توسط مشاورين ما به شما عزيزان گفته مي شود.

 

منبع نوشته ها

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۲:۴۱ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی