سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

طرز تهيه قهوه موكا فوري چگونه است؟

قهوه اي موكا را مي توانيم به دو روش تهيه كنيم، روش اول:
مرحله اول:

ابتدا پودر شكلات و پودر كاكائو با هم مخلوط كرده و مقداري آب جوش به آن اضافه مي كنيم و هم مي زنيم و دقت كنيد كه مقداري آب جوش اضافه كنيد كه حالت شيره اي و كاراملي پيدا كند. همچنين در اين مرحله مي توانيد از سس هاي شكلات آماده استفاده كنيد و يا اگر دوست داشته باشيد كه قهوه ترك موكا شما طعم تلخ تري داشته باشد به جاي پودر شكلات چند تكه شكلات تلخ را به روش بنماري حل كنيد و به مخلوط اضافه كنيد.

براي بنماري كردن تكه هاي شكلات و روي بخار آب در حال جوش قرار دهيد و هم بزنيد تا شكلات به خوبي و كامل آب شود ولي بايد به اين نكته دقت كنيد كه ظرف حاوي شكلات با آب جوش تماش نداشته باشد و زيادي روي حرارت قرار نگيرد زيرا باعث مي شود كه طعم آن عوض شود و اگر ماكروويو هم داريد مي توانيد از آن هم براي اين كار استفاده كنيد.
مرحله دوم:

در اين مرحله بايد موكاچينو را آماده كنيد و براي اين كار توصيه مي شود از قهوه اسپرسو استفاده شود اما اگه طمع تلخ اسپرسو را دوست نداريد مي توانيد از قهوه دمي كه طعم تلخي كمتري دارد استفاده كنيد و براي تهيه قهوه مارك موكا اگر دستگاه قهوه جوش داريد استفاده كنيد.

مخزن زيرين آن را با دو ليوان آب پر كرده و در ظرف بالايي پود قهوه مخصوص قهوه فوري موكا را بريزيد به مقداري كه كامل پر شود و سپس روي حرارت ملايم قرار دهيد و زماني كه شروع به جوشيدن كرد بلافاصله آن را از روي حرارت برداريد و همچنين مي توانيد در مخزن پايين آن كمي آب سرد بريزيد تا قهوه مدل موكا شما نسوزد و طعم آن عوض نشود.

ولي اگر دستگاهي نداريد كه قهوه درست كنيد در يك شير جوش و يا هر ظرف ديگري انجام بدهيد، فقط كافي است پودر قهوه و مقداري آب سرد را مخلوط كرده و روي حرارت ملايم قرار دهيد و زماني كه شروع به كرد به جوشيدن، آن را از روي حرارت برداريد.

 
-مرحله سوم:

در اين مرحله بايد شير را بجوشانيد ولي نبايد زيادي بجوشد و فقط به دماي جوش برسد كافي است.همچنين مي توانيد مقداري شير را نيز براي درست كردن كف شير و تزئين نگه داريد.
-مرحله چهارم:

حالا كه همه موارد را آماده شده است كافي است آنها را به صورت لايه لايه ريخته تا شكل آن به شكل قهوه هاي موكا حرفه اي نزديك شود. در ابتدا سس شكلاتي كه اماده كرده ايد را داخل ليوان بريزيد. به آن قهوه خوش عطر را اضافه كنيد و سپس شير جوشيده شده را به آرامي روي آنها بريزيد. ودر آخر مي توانيد كف شير را درست كرده و روي موكاچينو را با كف شير و خامه زده شده و كمي وانيل و دارچين تزئين كنيد.

6
روش دوم درست كردن قهوه كافي موكا:
مرحله اول:

در ابتدا بايد قهوه و آب سرد را روي حرارت ملايم قرار داده تا شروع به جوشيدن كند سپس آن را از روي حرارت برداريد.
مرحله دوم:

شير را داغ كرده و تكه هاي شكلات را اضافه كنيد و هم بزنيد تادر شير به خوبي حل شود.

مرحله سوم: شكر، قهوه موكا و خامه را به شير اضافه كنيد و دائما روي حرارت ملايم هم بزنيد تا غليط شود. بعد از آن در هر ليواني كه دوست داشتيد بريزيد و اگر دلتان خواست با دارچين، وانيل و خامه تزئين كنيد.

 

آشنايي با قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

 

قهوه موكا گانودرما يكي از محصولات تهيه شده از قارچ گانودرما است كه خواص بيشماري براي بدن و سلامتي دارد. قهوه ي گانودرما موكا دكتر بيز بسيار خوش طعم و عالي است و با نوشيدن يك فنجان از قهوه گانودرما نوع موكا، مي توانيد علاوه بر بهره مند شدن از خواص بي نظير آن، خستگي يك روز كاري خود را از تن به در كنيد.

معرفي قارچ گانودرما

قارچ گانودرما يكي از انواع قارچ هاي كمياب است كه در مناطق گرم و آسيايي بر روي تنه برخي از درختان مي رويد. اين قارچ قرمز رنگ مي باشد و به دليل خواص بيشماري كه اين نوع قارچ دارد، آن را اكسير جواني و پادشاه گياهان نيز مي نماند. اين گياه شفابخش، يكي از مكمل ها و جايگزين هاي انواع داروهاي شيميايي و مضر مي باشد. اين نوع قارچ به صورت خودرو در جنگل و ساير مناطق داراي شرايط ويژه مي رويد. البته امروزه قارچ گانودرما در مزرعه هاي پرورش قارچ نيز پرورش داده مي شود تا همگان از خواص آن بهره مند باشند. اين قارچ در زمان هاي گذشته تنها در دسترس پادشاهان و افراد مهم قرار مي گرفت و مردم عادي نمي توانستند از آن استفاده كنند. حدود ۲۰۰۰ سال است كه گانودرما در طب سنتي استفاده مي شود و همه از خواص بي نظير آن بهره مند مي شوند. امروزه از اين قارچ در همه جا استفاده مي شود و افراد بسياري از خواص آن در درمان بيماري هاي روحي و جسمي استفاده مي كنند.

 

قهوه موكا گانودرما چيست؟

قهوه گانودرما كافه موكا كه به آن موكاچينو نيز گفته مي شود، يكي از خوشمزه ترين انواع قهوه ها مي باشد. گانودرما قهوه موكا از قهوه، شير، كاكائو، موكا و پودر قارچ گانودرما تهيه شده است. در واقع اين محصول همان كافه لاته اي است كه به آن مقداري كاكائو اضافه شده و يا هات چاكلتي است كه به آن مقداري اسپرسو اضافه شده است. اين تركيب علاوه بر طعم بسيار عالي، داراي خواص قارچ طبيعي و ارگانيك گانودرما نيز مي باشد و همين باعث تمايز اين قهوه از ساير محصولات ديگر در بازار شده است. قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما يكي از پرطرفدارترين نوشيدني ها در دنيا مي باشد و تركيبات قهوه موكا گانودرما به گونه اي است كه ضرر و زياني براي بدن ندارد. بنابراين همه سنين مي توانند از آن مصرف كنند و از طعم آن لذت ببرند.

 

 

 

 

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

قهوه موكا گانودرما بيز، يكي از پرطرفدارترين و محبوب ترين نوشيدني هاي شركت بيز است. قهوه فوري گانودرما مدل موكا داراي مقدار بسيار زيادي پودر قارچ گانودرما مي باشد كه خواص آن براي درمان بسياري از بيماري ها و همچنين حفظ سلامتي بدن، بسيار است. قهوه موكا قارچ گانودرما در واقع يكي از فرآورده هاي قهوه مي باشد كه علاوه بر قارچ گانودرما، داراي تركيباتي همچون اسپرسو، شكلات شيرين و شير داغ مي باشد. قهوه موكا گانودرما دكتر بيز، در ايران و در همه مناطق كشور، طرفداران خاص خود را دارد و افرادي كه به نوشيدني هاي حاوي قهوه، شكلات داغ و كافه لاته علاقمند هستند، مي توانند از قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز تهيه كرده و آن را جايگزين اين محصولات نمايند.

 

اطلاعات بيشتر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۸:۱۳ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی