سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

سبوس برنج قهوه اي براي چي خوبه؟

شايد بسياري از شما هو در مورد لاغري با سبوس برنج دكتر بيز اطلاعاتي شنيده باشيد اما لازم است بدانيد سبوس برنج قهوه اي خريد و فروش زيادي در حال حاضر دارد كه مهمترين دليل آن خواص منحصر به فرد آن است و لازم است بدانيد اين محصول سرشار از ويتامين ها پروتئين ها، روي، منگنز، مس، ويتامين هاي گروه B  ،ويتامين E و غيره بوده و با اين حال طبيعتا هنگامي كه شما اقدام به سفارش سبوس برنج قهوه اي مي كنيد به راحتي مي ‌توانيد محصولي را در اختيار داشته باشيد كه براي درمان و پيشگيري از بسياري از بيماري ها مفيد است. از اين رو ما سعي كرده ايم در ادامه با بررسي هر كدام از ويتامين هاي محصولات دكتر بيز سبوس برنج، فوايد آن را نيز بررسي كنيم كه حتم داريم شما با شناخت اين خواص به فكر خريد سبوس برنج گانودرما خواهيد افتاد.

تصوير ۳

منگنز موجود در سبوس برنج گانودرما

از جمله ويتامين هاي موجود در سبوس برنج گانودرما كه منجر به فوايد سبوس برنج دكتر بيز شده است منگنز مي‌ باشد به طوري كه مقادير بالاي اين ماده معدني به همراه فسفر موجب تقويت استخوان ها شده اين امر به افراد كمك مي‌ كند تا از خطر ابتلا به پوكي استخوان به ويژه در دوران يائسگي در امان بمانند. پوكي استخوان مي تواند در سنين ميانسالي بسيار زجر آور بوده و مشكلات زيادي از جمله پادرد، كمر درد و … را به وجود بياورد. همچنين مقادير بالاي منگنز موجود در سبوس برنج قارچ گانودرما منجر به بهبود عملكرد مغز شده و خطر ابتلا به زوال عقل را بسيار كاهش مي دهد. حال افرادي كه با وجود داشتن ارث آلزايمر در خانواده، از اين بيماري خطرناك واهمه دارند مي توانند پودر سبوس برنج قهوه اي بيز را تهيه كرده و قبل از اينكه به دوران پيري برسند به صورت مرتب اين محصول را استفاده كنند تا خداي ناكرده با آلزايمر دچار نشوند.

تصوير ۴

ويتامين اي موجود در سبوس لايه دوم برنج قهوه اي

يكي از مهمترين ويتامين هاي موجود در سبوس برنج قهوه اي تهيه شده از لايه دوم دكتر بيز، ويتامين e مي باشد. به طوري كه بايد توجه داشته باشيد ويتامين e آنتي اكسيدان قوي بوده كه خواص منحصر به فردي دارد. يكي از مهمترين خواص آن در جلوگيري از پيري پوست و جوان ماندن پوست مي باشد. به طوري كه با مصرف روزانه سبوس برنج گانودرما ويتامين اي به صورت فراوان در بدن شما شده و اين اين امر منجر مي‌ شود تا در همه حال صورتي بدون جوش و بدون لك و حتي بدون چروك داشته باشيد. در خصوص زمان مصرف سبوس برنج دكتر بيز جهت داشتن پوستي شاداب بايد بدانيد كه بهتر است اين محصول را هر صبح ناشتا به صورت يك قاشق غذاخوري پودر سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز را در يك ليوان شير مخلوط ميل كنيد و در صورت تمايل نيز مي توانيد از كمي عسل جهت پيدا كردن طعم بهتر استفاده نماييد. يكي ديگر از مواردي كه در مورد سبوس برنج قهوه ايي دكتر بيز بايد بدانيد پيشگيري از سرطان مي باشد زيرا ويتامين e موجود در اين محصول منجر مي شود كه سلول هاي سرطاني از بين رفته از اين رو آنتي اكسيدان هاي موجود در سبوس برنج كه نشان‌ دهنده ويتامين اي آن است اين ماده غذايي را به يك ضد سرطان بسيار قوي تبديل نموده است و بسياري از افراد با خوردن اين ماده غذايي در جلوگيري از بروز سرطان روده بزرگ موفق بوده اند. به طوري كه عليرغم پيشگيري از سرطان اين ماده مي‌ تواند به كاركرد بهتر سلول‌ هاي بدن نيز كمك كند. پيشگيري از بيماري‌ هاي كبدي نيز از جمله مهمترين خواص پودر سبوس گانودرما به شمار رفته كه اين موارد در كنار هم موجب محبوبيت محصول شده است.

تصوير ۵

ويتامين ب ۶ موجود در سبوس لايه دوم برنج دكتر بيز

به طور كلي در خصوص دسته ويتامين هاي ب موجود در سبوس برنج دكتر بيز بايد بدانيد اين ويتامين ها موجب مي شود كه گلبول هاي قرمز خون افزايش پيدا كرده و در نتيجه كم خوني يا آنمي درمان شود. همچنين بايد بدانيد كه مقادير بالاي ويتامين ب شيش موجود در سبوس برنج قهوه اي شركت بيز موجب شده است كه انرژي ورزشكاران و بدن سازان در هنگام تمرينات بدنسازي در بالا ترين حد خود قرار بگيرد. از اين رو استفاده از اين محصول مي ‌تواند براي افرادي كه تمرينات بدنسازي انجام مي دهند بسيار مناسب باشد و همچنين توجه داشته باشيد كه مقادير قابل توجهي پروتئين در سبوس برنج قهوه اي وجود داشته كه موجب تقويت عضلات و بهبود عضله سازي در بدن سازان مي شود. با وجود اين موارد بدون شك گنجاندن پودر سبوس گانودرما در رژيم غذايي اين افراد مي تواند ضروري باشد.

 

خريد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز

خريد سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز

سبوس برنج قهوه اي خواص بسياري دارد و يكي از محصولات بي نظير در فروشگاه دمنوش لاغري مي باشد كه با فوايد متعددش، امروزه به عنوان محصولي محبوب افراد زيادي به دنبال تهيه آن هستند. لازم است بدانيد در بين برند هاي ارائه كننده سبوس برنج، كمپاني بيز توانسته بهترين نوع محصول را توليد و روانه بازار نمايد كه در ادامه بيشتر در مورد ويژگي هاي محصول اين شركت صحبت خواهيم كرد.
سبوس برنج هاي قهوه اي

برنج قهوه‌ اي غلاتي كامل بوده كه سرشار از ويتامين ‌ها و مواد مغذي مي باشد. حال جالب است بدانيد جوانه و سبوس برنج خواص بسيار بيشتري از خود برنج دارد با اين وجود افرادي كه بخواهند در هنگام استفاده از برنج قهوه اي، از تمامي خواص آن بهره مند شوند بايد اقدام به سفارش سبوس برنج قهوه اي نمايند. لازم است بدانيد سبوس برنج قهوه اي تهيه شده از لايه دوم دكتر بيز يكي از بهترين محصولات موجود در بازار بوده زيرا اين محصول تنها محصول تهيه شده از لايه دوم برنج قهوه اي در ايران مي باشد و ديگر ديگر محصولات بازار تنها ۲۵ درصد از لايه دوم برنج قهوه اي را داراست. همچنين اين محصول بيز به صورت شاسه كاملاً بهداشتي بسته بندي شده كه مصرف آن براي شما آسان مي شود و به راحتي مي توانيد از تاثيرات سبوس برنج قهوه اي بهره مند شويد.

بايد توجه داشته باشيد كه ديگر از مشخصات محصول دكتر بيز اين است كه ديگر سبوس هاي موجود در بازار به طور كامل فرآوري نشدند و به پايداري نرسيدند و با اين حال تنها ۲۴ ساعت طول عمر داشته و پس از آن تبديل به پوشال برنج خواهد شد. در حاليكه سبوس برنج شركت بيز با پيشرفته ‌ترين دستگاه‌ ها فرآوري شدند و به پايداري كامل رسيده اند.

تصوير ۱
خواص اين محصول چيست؟

در هنگام استفاده از سبوس برنج هاي قهوه اي طبيعتاً يكي از سوالاتي كه براي افراد پيش مي‌آيد اين است كه سبوس برنج قهوه اي چه فايده اي دارد؟ توجه داشته باشيد اين محصول براي لاغري و كاهش وزن بسيار مناسب بوده و همچنين از آن به عنوان بهترين پايين آورنده چربي خون استفاده مي شود. اين ماده خوراكي، خواص منحصر به فرد ديگري نيز براي پوست داشته به طوري كه منجر به تقويت و شادابي پوست صورت و بدن مي شود و از جمله مواردي است كه در درمان بيماري هاي عصبي و وسواس، درمان يبوست، پيشگيري از سفيدي مو، درمان و جلوگيري از بواسير تاثير گذار است.

تصوير ۲
بهترين زمان مصرف سبوس برنج قهوه اي

يكي از مهمترين مواردي كه در مورد سبوس برنج قهوه اي بايد بدانيد بهترين زمان مصرف آن است. توجه داشته باشيد افرادي كه مي‌ خواهند براي مقابله با ديابت و يا كاهش وزن از اين محصول استفاده كنند مي توانند براي تاثير هر چه بيشتر، آنرا قبل از هر وعده غذايي مصرف كرده كه مقدار مصرف يك قاشق غذاخوري به همراه يك ليوان آب ميوه طبيعي است. همچنين افراد مي توانند براي طعم دهي بهتر و غذاي شان، در هنگام جوش خوردن برنج به ازاي هر نفر يك ساشه از سبوس برنج بيز را به برنج اضافه نمايند. اضافه كردن اين محصول به سالاد، ماست، چاي داغ و نسكافه نيز امكان پذير است. حال براي خريد راحت سبوس برنج دكتر بيز مي ‌توانيد به فروشگاه دمنوش لاغري مراجعه نماييد.

 

 

 

سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز براي لاغري

و اما علاوه بر آنچه بيان شد بايد بدانيد سبوس برنج قهوه اي خواص منحصر به فرد ديگري نيز دارد به طوري كه بسياري از افراد مي دانند كه سبوس برنج دكتر بيز و لاغري با يكديگر رابطه مستقيم دارند. از آنجايي كه مقادير بسيار بالاي فيبر در سبوس برنج قهوه اي دكتر بيز موجود است طبيعتا اگر شما هم قصد استفاده از سبوس برنج قهوه اي براي لاغري را داريد بايد توجه داشته باشيد كه اين محصول موجب كاهش اشتها شده و منجر به جلوگيري از پرخوري و در نتيجه كاهش وزن مي شود. از طرفي همانطور كه گفته شد اين محصول داراي مقادير بالاي آنتي اكسيدان است كه با افزايش سوخت و ساز بدن منجر به لاغري مي شود. در هنگامي كه افراد رژيم‌ هاي لاغري را رعايت مي ‌كنند ممكن است دچار يبوست شوند كه اين بيماري مي تواند بسيار آزرده باشد و در بعضي مواقع منجر به بواسير شود، در اينجا خبر خوشي كه وجود دارد اين است كه علاوه بر اينكه سبوس برنج دكتر بيز براي لاغري مناسب است استفاده از آن جهت درمان يبوست نيز مي تواند بي نظير باشد، زيرا فيبر و چربي موجود در اين محصول موجب مي شود كه مدفوع زياد شده و در نتيجه يبوست كاملا رفع ميشود. بايد بدانيد يبوست نيز خود يكي از علل چاقي شناخته مي ‌شود و اگر شما بتوانيد اين بيماري را كنترل كنيد، كنترل وزن تان هم راحت تر خواهد بود.  در خصوص طريقه استفاده سبوس برنج دكتر بيز براي لاغري توجه داشته باشيد كه بهتر است آن را حدود نيم ساعت قبل از غذا به همراه ماست، سالاد، شير داغ يا قهوه ميل كنيد تا فيبر موجود در آن شما را سير نگه دارد.

 

 

قيمت سبوس برنج قهواي دكتر بيز

 

 

https://harajkaade.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۰۳:۵۰ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی