سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

تفاوت عملكرد كفش پاشنه بلند و ژل افزايش قد

استفاده از كفش هاي پاشنه بلند موجب ايجاد مشكل در ستون فقرات و كليه اسكلت بدن خواهد شد، بطوريكه سالها بايد به دنبال راه درمان براي عوارض ايجاد شده در اين خصوص باشيد. در مقابل، ژل طبي افزايش قد به دليل انعطاف بالاي خود و جنس سيليكون مرغوب بكار رفته در آن نميتواند موجب ايجاد هيچ گونه عوارضي در اندام داخلي بدن از جمله ستون فقرات و اسكلت بدن گردد.

خريد اينترنتي ژل افزايش قد

فروشگاه ما امكان خريد ژل افزايش قد را براي شما فراهم كرده است، شما ميتوانيد با يك كليك نسبت به ثبت سفارش خود در خصوص ژل طبي افزايش قد اقدام نماييد و چند روز بعد اين بسته را درب منزل تحويل بگيريد. خريد اينترنتي علاوه بر صرفه جويي در زمان موجب كاهش هزينه ها و اطمينان بيشتر خواهد شد. در صورت تمايل ميتوانيد پس از تحويل محصول، هزينه آن را به مامور اداره پست پرداخت نماييد. ما يكي از نمايندگان معتبر و رسمي ژل طبي افزايش قد در ايران هستيم و همه اقدامات لازم جهت آرامش خاطرتان را فراهم كرده ايم.

كيفيت ژل افزايش قد

هر محصول پرطرفداري بصورت تقلبي نيز توليد شده و در بازار پخش ميشود محصول ژل طبي افزايش قد نيز به دليل روبرو شدن با تقاضاي زياد در معرض اين مشكل قرار گرفته، پس هنگام خريد بايد دقت كنيد كه حتما محصول اصل را خريداري نماييد، توجه كنيد كه قيمت پايين ميتواند يكي از علائم تقلبي بودن محصول باشد.

ژل طبي افزايش قد betall اصل

اين ژل يكي از انواع مرغوب ژل طبي افزايش قد ميباشد كه ميتوانيد هم اكنون آن را خريداري نماييد. كيفيت اين محصول بسيار بالا است و ما استفاده از آن را به شما توصيه ميكنيم. هنگام خريد حتما به آرم و هولوگرام درج شده روي جعبه محصول دقت كنيد كه احتمال خريد محصول تقلبي را كاهش دهيد.

اهميت قد بلند براي خانم ها

خانم ها عاقه زيادي دارند كه هنگام حضور در مراسم ها و جشن ها قدشان بلند باشد، بنابراين ميتوانند با بهره گيري از اين محصول قد خود را به ميزاني كه ميخواهند افزايش دهند. طريقه استفاده از آن به اين صورت است كه قبل از رفتن به مراسم لايه هاي ژل را در پاشنه كفش خود قرار دهيد و بصورت طبيعي شاهد افزايش قدتان باشيد. ناگفته نماند كه هر لايه قد را به ميزان 1 سانتي متر افزايش ميدهد و شما ميتوانيد بسته به خواسته خود آن را در كفشتان قرار دهيد، نكته ديگر نيز در خصوص پوشاندن آن است، بطور كلي چون اين پروتز در كفش قرار داده ميشود قابل مشاهده نخواهد بود اما جهت اطمينان بيشتر ميتوانيد ژل را زير كفي كفش قرار دهيد يا روي آن را با يك روكش بپوشانيد.

 

ژل افزايش قد بهترين راه براي قد بلند شدن

 

امروزه يكي از دغدغه‌هاي بيشتر افراد، كوتاهي قد مي‌باشد كه با ورود ژل افزايش قد آرامش خاطري به دليل سهولت استفاده از آن، به اين افراد داده شد. تاكنون روش‌ها و داروهاي زيادي جهت اين موضوع روانه بازار شده بود كه بيشتر آن‌ها علاوه بر هزينه‌هاي گزاف، مشكلات و عوارضي به همراه داشت. با خريد ژل افزايش قد از داروخانه، نه‌تنها ازنظر هزينه مقرون به‌صرفه مي‌باشد، بلكه با خريد از مراكز معتبر مانند داروخانه‌ها، اطمينان خاطر به افراد داده مي‌شود.

ژل افزايش قد

امروزه بيشتر افراد كوتاه‌قد راه‌ها و روش‌هاي مختلفي را جهت رسيدن به قد دلخواه، بررسي و استفاده مي‌كنند كه بيشتر آن‌ها تأثيري در افزايش قد ندارد.

ژل افزايش قد، يكي از محصولات بي‌نظير مي‌باشد كه به‌طور كاملاً طبي و علمي براي استفاده طولاني‌مدت طراحي‌شده است. ژل افزايش قد علاوه بر استفاده از پاشنه مخفي جهت رسيدن به ميزان قد دلخواه، هيچ‌گونه عوارضي ندارد و با اطمينان خاطر مي‌شود از آن استفاده كرد.

 

براي استفاده از آن كافي است كه ژل افزايش قد را در داخل انواع كفش و با انواع سايزها قرار دهيد و يك كفي را براي تمام كفش‌هاي خود استفاده كنيد.

توجه :

1

 

نحوه و روش صحيح استفاده از خريد ژل افزايش قد از داروخانه

در هر بسته از ژل افزايش قد ، چند عدد ژل قرار دارد. استفاده از تعداد لايه‌هاي ژل بستگي به عمق كفش و نياز افراد دارد و هر لايه پاشنه را يك سانتيمتر بلندتر مي‌كند. جنس كفي‌ها از سيليكون يا ژل فشرده مي‌باشد و هركدام از آن‌ها حدود يك سانتيمتر مي‌باشد. جهت مخفي نگه‌داشتن ژل درون كفش مي‌توان آن را در زير كفي كفش قرارداد. قابل‌ذكر مي‌باشد كه طراحي اين ژل به نحوي بوده كه براي ساعت‌هاي طولاني مي‌توان از آن استفاده كرد و مناسب براي آقايان و خانم‌ها مي‌باشد.

يكي از نكاتي كه براي قرار دادن ژل در كف كفش بايد در نظر بگيريم ، فرم طراحي كفش مي‌باشد. اين ژل‌ها در داخل كفش باپاشنه صاف خيلي بهتر و راحت‌تر است اما براي كفش‌هاي لژ دار يا كفش‌هاي پاشنه‌بلند، باعث ايجاد شيب بيشتر پاشنه و احساس عدم تعادل در شخص مي‌گردد.

در اين مواقع بايد از لايه‌هاي كمتر استفاده شود تا شيب غيراصولي را ايجاد نكند. استفاده صحيح از ژل افزايش قد عوارضي را به دنبال نخواهد آورد . استفاده از محصول باكيفيت و اصل، بهترين بهره‌وري را به ارمغان خواهد آورد.

انواع ژل افزايش قد

خريد ژل افزايش قد از داروخانه در دو مدل طراحي و توليد شده است:

– ژل با لايه‌هاي قابل‌تفكيك

– ژل يك‌تكه مانند كفي كفش لژ دار

موارد استفاده از انواع ژل‌هاي افزايش قد

ژل با لايه‌هاي قابل‌تفكيك در انواع كفش‌ها قابل‌استفاده مي‌باشد و مي‌توان لايه‌هاي آن‌ها را بر اساس ميزان افزايش قد تنظيم نمود. جهت كفش‌هاي فيت پا و كالج‌ها حتماً بايد از ژل با لايه‌هاي قابل‌تفكيك استفاده كرد.

افرادي كه پاي پرانتزي دارند يا فرم پاشنه پاي آن‌ها خميدگي دارد، بهتر است كه از ژل‌هاي يك‌تكه استفاده نمايند.

ژل افزايش قد نيز عمر مفيد دارد و عمر آن در صورت استفاده مداوم حدود يك سال مي‌باشد چراكه لايه‌هاي آن به‌صورت فشرده درمي‌آيد. به همين دليل پس از استفاده طولاني مي‌بايست نسبت به تعويض آن اقدام كرد.

 

 

ژل پاشنه افزايش قد

 

http://harajkaade.ir/product/%da%98%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۱۲:۵۴ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی