سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

اما از ديگر خواص بي نظير چاي تيما 5040 را مي توان ضد سرطان بودن آن ناميد. اين محصول داراي مقادير بسيار زيادي از مواد آنتي اكسيداني بوده و مي تتواند براي جلوگيري از بروز انواع سرطان ها بسيار مفيد و موثر باشد.شما اگر به صورت روزانه و منظم از اين دمنشو استافده كنيد تا حدود زيادي خود را از درگير شدن با انواع سرطان ها مصون نگاه خواهيد داشت.

از ديگر خواص چاي سبز تيما 5040 مي توان به جواني و شادابي پوست اشاره كرد. با مصرف منظم اين دمنوش مي توان تا حد زيادي مانع از پيري زود راس شد و شما پوستي شاداب و سرزنده رت خواهيد داشت.اين خاصيت هم دقيقا به خاطر مقادير زيادي از انتي اكسيدان هايي است كه در برگ هاي اين گياه مي توان يافت.

 

با خريد چاي سبز تيما ميزان تري گليسريد خون را پايين بياوريد :

نوشيدن مكرر دمنوش گياهي فوق مي توتاند براي هضم غذا بسيار مناسب باشد و شاهد هستيم كه منجر به شكسته شدن بافت هاي چربي در بدن شده و ميزان تري گليسيريد خون را نيز مي تواند كاهش دهد.

با خريد محصول اصلي از فروشگاه اينترنتي 5040 چاي لاغري مي توانيد خود را براي هميشه از ابتلا به ديابت در امان نگه داريد. اين خاصيتي است كه در چاي سبز تيما گنجانده شده و بسيار بي نظير مي باشد. اگر شما هم جز اندسته از افرادي هستيد كه خطر ابتلا به ديابت شما را تهديد مي كند حتما از همين امروز اقدام به تهيه اين محصول نماييد و به صورت روزانه و منظم در برنامه غذايي خود از آن استفاده نماييد.

چاي سبز لاغري مي تواند از غلظت خون كاسته و مانع از لخته شدن ان شود و از اين رو شما را از خطر ابتلا به انواع سكته ها در امان نگه خواهد داشت.

اين دمنوش مي تواند مانع از پوسيدگي دندان هايتان شود و براي شما سلامت بهداشت دهان و دندان را به همراه دارد.

وجود گياهيان يهمچون زعفران و به ليمو در تركيبات به كار رفته در اين محصول باعث شده تا انرا به به نوشيدني ضد استرس تبديل كند و مي توانيد جهت آرامش خيال و تمدد اعصاب از ان استفاده نماييد.

در زير به برخي ديگر از مزاياي و فوايد چاي سبز تيما به صورت فهرست وار اشاره كرده ايم :
با مصرف منظم اين نوشيدني مي توانيد از معرض ابتلا به آسم در امام بمانيد
سم زدايي كبد از مهمترين خواص چاي سبز به شمار مي رود.
جلوگيري از پوكي استخوان از ديگر مزيت هاي اين نوشيدني است.
تقويت سيستم ايمني بدن
جلوگيري از سرما خوردگي در زمستان
از بين بردن انواع باكتري هاي مود در درهان و بدن و جلوگيري از مسموميت هاي غذايي
در مورد نحوه مصرف آن بايد گفت شما مي توانيد در طي روز به ميزان ۳ تا ۵ فنجان ميل نماييد.دم كشيدن چاي سبز بسيار سريع بوده و نيازي نيست مدت طولاني انرا در دماي كتري نگه داريد. در حدود ۳ الي ۵ دقيهقق مي توانيد اين نوشيدني را دم كنيد.
تا كنون عوارضي از مصرف اين نوشيدني گزارش نشده است اما براي خانم هاي باردار و شيرده بهتر است قبل زا مصرف حتما با يك پزشك در اين زمينه مشورت نمايند.

براي خريد چاي سبز مي توانيد بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد

 

فوايد چاي

چاي يكي از پرطرفدار ترين نوشيدني ها نزد ايرانيان است. چاي به سه نوع سبز، اولانگ و چاي دسته بندي مي شود. تمام اين چاي ها از گياه كامليا سيننسيس كشت مي شوند و نوع و ميزان خشك كردن آنها متفاوت است. چاي سبز در يك مرحله و چاي اولانگ در دو مرحله خشك و اكسيد مي شوند. چاي سياه را نيز تا آن جا كه كاملا فاقد آب شود، حرارت مي دهند. فوايد چاي بي شمار است. چاي سبز براي درمانن بيماري ها، چاي اولانگ براي آرامش و چاي سياه براي رفع خستگي بسيار مناسب هستند. در اين مطلب قصد داريم تا فوايد چاي سياه را به طور كامل شرح دهيم.

دهان و دندان: چاي سياه داراي تركيبي به نام پلي فنل است كه اين تركيب باكتري هاي دهاني را از كار مي اندازد و از پوسيدگي و خوردگي دندان ها جلوگيري مي كند. تحقيقات اخير نشان مي دهد كه چاي داراي خاصيت دهان شويه مي باشد؛ البته به شرطي كه بدون جويدن قند و شكر مصرف شود.

بيماران قلبي: پزشكان همواره نوشيدن چاي كمرنگ و رقيق را به بيماران قلبي توصيه مي كنند. چاي سياه از لخته شدن خون در رگ ها جلوگيري مي كند. همچنين چربي و فشار خون را كنترل مي كند و خون را رقيق نگه مي دارد.

هضم غذا: مصرف چاي براي هضم غذا هاي چرب و سنگين بسيار مناسب مي باشد. همچنين چاي داراي تركيبي به نام تانن است كه از جذب آهن غذا جلوگيري مي كند؛ در نتيجه به افرادي كه داراي بيماري هموكروماتوز هستند نوشيدن چاي بعد از صرف غذا توصيه شده است. به طور معمول زمان مناسب صرف چاي 2 ساعت پس از ميل كردن غذا مي باشد.

رفع خستگي: چاي به علت داشتن كافئين خستگي و سردرد هاي ناشي از آن را بر طرف مي كند. همچنين چاي داراي خاصيت ضد افسردگي، ضد استرس و ضد اسپاسم عضلاني مي باشد.

 

5040 چاي لاغري خود را در دو مدل دم كردني و كيسه اي روانه بازار كرده است :

براي خريد چاي سبز تيما مدل دم كردني

براي تهيه چاي لاغري تيما در مدل كيسه اي 100

براي خريد چاي لاغري تيما در قالب پكيج سه ماهه دم كردني بروي دكمه زير كليك نماييد :

 

 


براي تهيه چاي لاغري تيما 5040 در قالب پكيج لاغري سه ماهه كيسه اي بروي دكمه زير كليك نماييد :

 

 

 

اينجا كليك كنيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۴:۰۱ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی