سفراش تعداد بالاي دمنوش سحر
خريد دمنوش سحر

نحوه خريد محصول چاي لاغري كرفس

تنها سايتي كه به صورت اينترنتي در اين زمينه معتبر است و قبول سفارشات را برعهده دارد سايت 5040 مي باشد، چاي سبز و كرفس 5040 را ميتوانيد از طريق اين سايت تهيه نماييد. اين چاي با داشتن قيمت مناسب مشتريان زيادي دارد. افراد بايد توجه كنند كه از درستي سايت مطمئن شوند و درگير كلاه برداري هاي اينترنتي نشوند. چاي لاغري كرفس به صورت كيسه اي و بسته بندي توليد مي شود و متقاضيان مي توانند با مراجعه به سايت 5040 اين محصول را سفارش دهند و درب منزل تحويل بگيرند. توزيع چاي لاغري كرفس به صورت عمده و گسترده در سراسر شهرها صورت مي گيرد و شما به راحتي مي توانيد آن را تهيه كنيد. ولي توجه داشته باشيد كه برند هاي تقلبي را از اصل تشخيص دهيد تا محصولي مطمئن را تهيه كنيد.

تصوير 5

يك محصول لاغري قابل اعتماد

اكثر محصولات لاغري غيرقابل اعتماد مي باشند چراكه اين محصولات بيشتر از آن كه باعث لاغري شوند به بدن آسيب مي رسانند و قيمت بالايي هم دارند. چاي لاغري كرفس با داشتن يك رزومه خوب در زمينه استفاده و فروش توانسته اعتماد خوبي را در بين مشتريانش به دست بياورد. چاي لاغري كرفس يك محصول طبيعي است كه توسط متخصصان زيادي مورد تأييد قرار گرفته است و با داشتن طعم خوب و تأثير زياد در زمينه لاغري در تمامي قسمت هاي بدن، توانسته افراد زيادي را جذب كند. اين چاي با تأثيري كه در زمينه لاغري دارد خود را در بين افراد ثابت كرده است چراكه هيچ گونه عوارض جانبي ندارد و تأثيرات بسيار خوبي بر سلامتي خواهد داشت. چاي لاغري كرفس از محصولات پرفروش تيما محسوب مي شود و اين امر نشان دهنده اين مسئله است كه چاي لاغري كرفس در زمينه كاهش وزن عملكرد بسيار خوبي داشته است.

 

كرفس پايين آورنده اوره خون

در طب سنتي از گياه فوق داراي طبيعت گرم و خشك است و تقويت كننده قواي جنسي است و  به آرامش اعصاب كمك مي كند و ميزان استرس و اضطراب را كاهش مي دهد. مطالاعت نشان داده اند كه مصرف چاي كرفس مي تواند ميزان اوره و اسيد اوريك خون را به نسبت زيادي پايين آورد و مصرف آن به كساني كه اسيد اوريك خونشان بالا است و همينطور مبتلا يان به بيماري نقرس و درد و ورم مفاصل مي توانند از خواص اين دمنوش براي مشكل خود استفاده كنند. از خواص به اثبات رسيده و مهم كرفس كه مبحث مورد بحث ما در اين مقاله است، كمك به كاهش چربي در بدن است، در راستاي بحث  لاغري بايد ادامه داد كه مصرف اين گياه تا حدودي پايين آورنده ميزان قند خون است، خاصيت ادرارآوري دارد، سم زدا است، سرشار از آنتي اكسيدان است، ضداسپاسم و آرامبخش هم هست كه در مجموع اين موارد گفته شده باعث شده است تا مصرف كرفس براي تناسب اندام در رژيم غذايي بسياري از افراد داراي اضافه وزن و چاقي قرار گيرد.

اما اگر مي خواهيد در مورد چاي فوق و لاغري بيشتر بدانيد بايد بگوييم كه، بنا به گفته متخصصان تغذيه، سبزيجاتي همچون چاي كرفس به علت دارا بودن سديم بالا براي افراد مبتلا به فشار خون بالا اصلا مناسب نيست، پس اگر جزو اين دسته از افراد هستيد با احتياط از كرفس براي كاهش وزن استفاده كنيد. خوب است بدانيد كه كرفس در مقايسه با ساير انواع سبزيجات داراي پتاسيم بالايي است كه با افزايش ادرار باعث دفع بيشتر انواع سم و تورم در بدن مي شود كه در نهايت كاهش وزن را به دنبال دارد، اما به دليل دارا بودن سديم بالا، مصرف آن در افراد داراي فشار خون بالا، سبب احتباس آب ميان بافتي، تورم و سردرد مي شود و براي آن دسته از افرادي كه دچار نارسايي كليوي هستند و داراي مزاج دموي بويژه صفراوي مي باشند، اصلا توصيه نمي شود.

بهترين خواص اين گياه خام براي لاغري سريع كدام هستند؟

 

در ادامه بحث بايد گفت، اين دمنوش خواص و ويتامين هاي بسياري دارد و اين خاصيت را دارد  كه به صورت خام و به صورت پخته  مورد مصرف قرار گيرد، و البته براي رسيدن به كاهش وزن، آب كرفس هم مورد استفاده قرار مي گيرد. چنانچه بنا به هر علت در نظر داريد خيلي سريع و البته به روش راحت وزن خود را كم كنيد و در فاصله زماني كوتاهي به لاغري برسيد، پيشنهاد مي كنيم كه چاي كرفس 5040 را هم بصورت خام و هم پخته مورد مصرف قرار دهيد. براي آگاهي بيشتر در ارتباط با  لاغري بايد بدانيد كه چاي لاغري كرفس يكي از انواع سبزي است كه به علت دارا بودن فيبر فراوان، اثر بسيار خوبي در سلامت دستگاه گوارش دارد. هر چند بايد اين را هم بدانيد كه ساقه كرفس از نظر ويتامين‌ها خيلي مغذي نيست اما برگ‌هاي كرفس منبع بسيار عالي ار انواع ويتامين‌هايي از قبيل ويتامين A و ويتامين C هستند و از اين جهت شباهت زيادي به سبزي جعفري دارد پس ان دسته از افرادي كه به مصرف كرفس با برگ عادت دارند، مي‌توانند نسبت زيادي از ويتامين‌هاي مورد نياز بدن شان را با مصرف كرفس تأمين كنند.

اگر در مورد اينكه آيا اين گياه  براي افرادي كه رژيم كاهش وزن دارند، مناسب است يا خير، در ادامه مطلب كرفس و لاغري همراه ما باشيد.

در پاسخ به سوال فوق بايد گفت كه، و البته همه سبزي‌ها به اين دليل كه داراي فيبر هستند و اين ماده هم در بدن جذب نمي شود و به علت پر كردن بشقاب غذا، در چربي سوزي و در نتيجه كاهش وزن نقش مهمي ايفا مي كند.

آيا چاي كرفس 5040 كالري منفي دارد؟

اينكه اين گياه كالري منفي دارد، سند علمي ندارد و چون در بحث لاغري اين مورد يك ابهام است براي شما در اين باره بيشتر صحبت كرده ايم. كالري منفي چاي به اين معني است كه مقدار كالري مورد نياز جهت هضم كرفس از ميزان كالري‌ كه كرفس به بدن فرد مي رساند، بيشتر است و در نتيجه روند كاهش وزن را سرعت مي بخشد.

پس ويژگي منحصر بفرد اين گياه براي لاغري، داشتن فيبر و خاصيت پركنندگي آن است؟

در بحث فوق  اين را بايد بدانيد كه كالري موجود در سبزي فوق حتي از مواد غذايي از قبيل هويج هم كمتر است و استفاده از چاي لاغري كرفس به عنوان ميان ‌وعده‌ها مي‌تواند به كساني كه قصد لاغري و كاهش وزن دارند، كمك موثرتري داشته باشد و نكته ديگر در اين مورد آن است كه  نبايد چيا كرفس را از نظر ارزش غذايي با ساير سبزي ها متداول مورد مقايسه قرار داد. چرا كه در حقيقت يكي از عوامل تاثيرگذار و حياتي در رژيم‌هاي غذايي، جايگاه رژيمي مواد غذايي مورد استفاده براي كاهش وزن است. مثلا اگر كرفس را با ماده غذايي‌ مثل كاهو مورد مقايسه قرار دهيم، به اين نتيجه مي رسيم كه ما مي‌توانيم كاهو را در هر فصل از سال و به مقدار كافي در رژيم غذايي خود مورد مصرف قرار دهيم، اين در حالي است كه كرفس را مي توان در فصول خاصي از سال مورد استفاده قرار داد.

براي رسيدن نتيجه بهتر در مورد نتيجه چاي كرفس و لاغري آيا كرفس را خام مصرف كنيم يا پخته؟

به طور كلي و نه فقط براي كاهش وزن، همواره بهتر آن است كه تا مي توانيم سبزي‌ها را به صورت خام مصرف كنيم تا از ارزش هاي غذايي آنها بهتر برخوردار شويم. در مورد اين دمنوش بخصوصو در بحث كاهش وزن بهتر آن است كه گياه فوق را به صورت خام مورد مصرف قرار داد. حالت تردي و طعم و مزه خاص چاي كرفس به صورتي است كه مصرف آن به صورت خام احساس لذت‌بخش جويدن را در فرد به وجود مي آورد اما در عين حال بايد دانست كه مصرف اين گياه به صورت پخته نيز ارزش خاص خود را دارد.

در مورد خواص اين دمنوش براي لاغري و كاهش وزن بيشتر بدانيد

بر اساس گفته پژوهشگران حوزه سلامت و تغذيه، ساقه گياه فوق كمتر از ۱۰ كالري دارد و با اين شرايط يقينا باعث كاهش وزن براي فر مصرف كننده مي شود. در مورد ارتباط چاي لاغري كرفس و كاهش وزن، اين را بايد بدانيد كه راز اصلي كاهش وزن توسط كرفس به علت دارا بودن فيبر است. اين دمنوش سرشار از فيبر است كه اين ويژگي باعث عملكرد بسيار مطلوب آن براي دستگاه گوارش مي شود. در مورد تاثير كرفس و لاغري همين بس كه كرفس باعث سيري انسان مي شود چرا كه ۹۵ درصد آن را آب تشكيل مي دهد.

در مورد تركيبات آب موجود در اين گياه بايد گفت كه اين آب سطح مايع  بدن را بالا مي برد كه  اين عامل براي جذب مواد مغذي در بدن بسيار مفيد است. اين را ه بايد بدانيد كه مصرف دمنوش لاغري فوق باعث مي شود تا  مواد غذايي به سهولت از طريق دستگاه گوارش دفع شوند. اگر در نظر داريد تا از معجزه چاي كرفس 5040  و لاغري  بهره بگيريد بايد اين را در نظر داشته باشيد كه كرفس تركيبات فوق العاده اي دارد كه متشكل از الياف محلول و نامحلول است و به خاطر داشتن اين تركيبات مي تواند به عنوان عاملي براي رفع يبوست در نظر گرفته شود كه اين خود فاكتوري مهم براي كاهش وزن است. مطالعات مختلف در مورد ارتباط كرفس و لاغري  درسال ۲۰۱۴  نشان دادند كه  غذاهاي سرشار از فيبر از قبيل كرفس، در رژيم غذايي باعث هضم چربي در دستگاه گوارش مي شوند كه عاملي تاثير گذار بر كاهش وزن است. همين تحقيقات در سال ۲۰۱۰  نشان دادند كه مصرف عصاره كرفس باعث بهبودي زخم معده مي شود.

در مورد كرفس و لاغري و خاصيت آن در راستاي كاهش وزن، اين را هم بدانيد كه افراد مبتلا به كلسترول بد خون در صورت تصميم به لاغر شدن و كاهش وزن مي توانند از كرفس براي هر دو هدف خود استفاده مفيد داشته باشند. يعني با مصرف كرفس هم لاغر مي شوند و هم كلسترول خون شان پايين مي آيد. و اين خاصيت ضد كلسترول كرفس به خاطر آن است كه اين ماده غذايي سرشار از فيبر است كه به  كاهش كلسترول بد كمك فراواني مي كند. در كنار فيبر موجود در كرفس، تركيب شيميايي در كرفس  بنام  Phthalein  باعث پايين آمدن ميزان كلسترول بد در بدن مي شود. پس براي رسيدن به نتيجه بهتر د رمورد كرفس و لاغري و براي پايين آوردن كلسترول بد سعي كنيد روزانه 1 تا 2 ساقه كرفس را چه به صورت خام و چه به صورت پخته مورد مصرف قرار دهيد.

در زمان برنامه ريزي براي كاهش وزن و لاغري، بايد از جايگزين هاي مناسب براي موادي كه مفيد هستند اما چاقي را به دنبال خود دارند، استفاده كرد. مثلا مي توان از اين گياه به عنوان جايگزيني براي گوشت و فراورده هاي لبني سود برد. در شرح بيشتر اين خاصيت منحصربفرد كرفس و در بحث كرفس و لاغري بايد ادامه داد كه مصرف روزانه كرفس مي باعث مي شود تا ميزان اسيد در بدن را در سطح طبيعي نگه دارد و بدن را نيرومند مي كند و باعث مي شود تا سيستم ايمني بدن  تقويت شود.

به طور خلاصه سطح PH خون در حالت نرمال مي تواند به  علت  استرس، رژيم غذايي اسيدي يا هجوم سموم در بدن اسيدي شود كه مصرف چاي كرفس باعث پايين آمدن سطح اسيدي بدن مي شود.

 

 

دمنوش كرفس و چاي سبز 5040

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۳۵:۳۳ ] [ مهران ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی